Wang Lin zirve kalite ruh taşlarını ele geçirdikten sonra geri dönmeyi düşünmüyordu, ilk denemedeyken durum aşırı tehlikeliydi, ve Kambur Meng ona yolu açmadan, tekrardan geçebilir mi onu bile bile bilmiyordu. Hatta geri dönmek için bütün gayreti gösterse bile, girdap onu geri götürmeyebilirdi. O zaman da önündeki tek yol ölüm olurdu, çünkü ilk denemeyi tekrardan geçmek için yeterince şanslı olması mümkün değildi.
Wang Lin’in kişiliği kolayca kumar oynamasına izin vermiyordu, özellikle de kaybı karşılayamayacağı şeyler olduğunda.
Ancak, Wang Lin’in analizlerine göre, Kambur Meng ve diğerleri 1000 yıl önce bu yerden ayrılabildiyse,bu, buradan dışarıya olan bir aktarım dizisi olduğu anlamına geliyordu. Aksi halde, dörtlünün tekrardan buraya gelmeye cesaret etmesi mümkün değildi.
Ne yazık ki, Kambur Meng boyutsal çantasında bu yer hakkında bilgi barındıran herhangi bir şeye sahip değildi. Miras eşyası Kambur Meng’in eline geçmemişti.
Wang Lin’in gözleri ışıldadı. Miras eşyasını ele geçirebilirse, buradan çıkmanın bir yolunu bulabilirdi.
Dikkatle etrafa bakındıktan sonra, Wang Lin ilerledi. Çok geçmeden, mesafedeki büyük bir kayaya bakarken aniden duraksadı. Bu kaya ruhsal enerji dalgaları yayıyordu. Wang Lin yanına doğru birkaç adım attı ve etrafından dolandı.
Gökyüzü karanlıktı. Sanki kişinin kalbinin üzerinde devasa bir kaya varmış gibi bir baskı hissiyatı veriyordu. Wang Lin rahat bir nefes vermeden önce iki kısıtlamanın arasındaki boşluktan dikkatle geçti.
Etrafına bakındı. Sadece 100 metre ilerlemek birkaç saatini almıştı. Her adımını atmadan önce bir sorun olmadığına emin oluyordu.
Sonu yokmuş gibi görünen dağa doğru baktı. Bu tempoda devam ederse dağın tepesine ulaşmasının kaç yıl alacağını merak ediyordu.
İç çekti. İlk denemeyi, biraz şansla geçmeyi başarmıştı, lakin bu ikinci denemede kendisine güvenmek zorundaymış gibi gözüküyordu. Wang Lin biraz düşündükten sonra, yüzü karanlıklaştı. Sadece Merkez Oluşturma gelişimiyle, burası açıkça aşırı tehlikeliydi, lakin geri dönerse, daha da tehlikede olurdu.
Yaşamak istiyorsa, zorla yolunu ileri çevirmeliydi. Wang Lin biraz düşündü ve ardından gözleri ışıldadı. İlerlemeye devam etmedi, aksine arkasını döndü ve dikkatle iki kısıtlama arasındaki boşluktan geçti. Tekrardan dağın eteğine ulaşana kadar geri dönmeye devam etti.
Dağın dininde, ilk kısıtlamanın belirdiği yerde, diz çekti ve dikkatle kısıtlamayı inceledi.
Bu ot topluluğu yaklaşık birkaç metre genişliğindeydi. Dağın eteğinde bunun gibi birçok ot topluluğu vardı, ancak yukarılara çıktıkça daha az karşısına çıkıyorlardı. İlk bakışta, özel bir şey yoktu, lakin Wang Lin yakından bir bakış attığında, buradaki otun gizemli bir düzen barındırdığını görebilmişti.
Wang Lin dikkatle her ot sapını inceledi. Bitirdiğinde, düşüncelerini bir yeşime kaydetti.