Wu Yu yalvaran ifadesiyle hızlıca konuşmaya başladı, ''Buradan ayrılamam, bunun yerine yapabileceğim tek şey senden Ölü Tarikatı'na gitmeni ve kıdemli acemi kardeşim, Ye Zi'ye, gelip beni kurtarmasını sormanı isteyebilirim.''
Wang Lin'in ifadesi değişmedi, ''Ölü kukla beni fark etmeden buradan çıkabilmem için bir yöntemin var mı?''
Wu Yu çabucak onayladı ve içtenlikle yanıtladı, ''Son Kadim Enerji'mi seni direkt olarak Ölü Tarikatı'na yollayacak bir geçit açmak için kullanabilirim.''
Wang Lin dik dik Wu Yu'ya baktı. Zayıfça sırıtarak söylendi, ''Eğer geçit açabiliyorsan, neden geri dönmüyorsun?''
Wu Yu, ciğerlerine derin bir nefesin girmesine izin verdi: ''Ölü kukla benden 100 kilometreden fazla uzaklaşamaz, ve ben de ondan 100 kilometreden fazla uzaklaşamam. Eğer ölü kukla 100 kilometre sınırını aşarsa, hemen ölecektir. Eğer hala bedenime sahip olsaydım, benim de ruhum ağır bir yara alırdı, ancak şu anda sadece bir Kadim Ruh'um. Gerçekten ölü kuklayla birlikte yok olma konusunda istekli değilim.''
Heykelin titreyişi daha da güçlenmişti. Wu Yu, Wang Lin'in ifadesinin hala değişmediğini görünce, dişlerini birbirine kenetledi, ''Bendeniz Wu Yu, Kadim Ruh'um üzerine sana zarar verecek bir hareket yapmayacağıma dair yemin ederim, lütfen kurtar beni küçük dostum. Eğer istersen, sana Adai'yi hediye bile edebilirim. Dokuz tılsım onu bulduğumda zaten üzerindeydi ve her biri akla mantığa zor sığan bir gücü beraberinde taşıyor.''
''Ayrıca, ruhsal enerjinin Yin izleri taşıdığını hissedebiliyorum. Ben de Yin gelişim yöntemleri kullanıyorum. Buraya gelişimin için Yin enerjisinin kullanmaya geldiğini varsayıyorum. Buradaki Yin enerjisi Yeraltı türünden; eğer benim Ölü Tarikatı'ma gidersen, orada Yeryüzü tipi Yin enerjisiyle pratik yapacağın bir nokta bulabilirsin.''
Wang Lin gözlerini kısarak söylendi, ''Eğer Ölü Tarikatı'n Yeryüzü tipi Yin Enerjisinin olduğu bir yerde konumlanmışsa, neden atılım yapmak için buraya geldin?''
Wu Yu, Wang Lin'e altında derin anlamlar yatan bir bakış attı; bu genç aşırı dikkatliydi! Ne kadar ikna etmeyi denemiş olsa da, Wang Lin'in ifadesi hiç değişmemişti.
Wang Lin'in sorusunu duyduktan sonra, çarpıkça gülümseyerek karşılık verdi, ''Küçük dostum, zaten Kadim Ruh'um üzerine yemin ettim. Bu ölü kukla yaşayan bir varlık değil. Bir atılım yapacağı her seferinde, Yeraltı tipi Yin enerjisi özümsemeli, işte bu yüzden buraya geldim.''
Tam o anda, heykel vahşice sallandı ve her yerinde görülebilecek çok sayıda çatlak belirdi. Bir dizi çatlama sesleriyle birlikte, çatlakların daha da genişlediği fark edilmişti; yıkılmak üzere gibi duruyordu. Wu Yu'nun ifadesi anında endişeyle kaplanırken söylendi, ''Küçük dostum, eğer Ölü Tarikatı'mda Yin tekniği çalışmak istersen, öğrencimmiş gibi davranabilirsin. Seni direkt olarak Ölü Tarikatı'na ışınlayacağım, kimse bir şeyden şüphe etmeyecektir. Küçük dostum, kendini düşünerek hareket et.''
Konuşmayı bitirdiği anda, heykel birdenbire şiddetle sallandı. Artık çatlaklar bütün heykeli kaplamıştı, hatta bazı parçaları düzmeye başlamıştı.
Wang Lin'in düşünceleri ikiye bölünmüştü. Eğer ayrılmaz ise, ölü kukla içeri girdiğinde hayatının tehlikeye gireceğini biliyordu. Ölü Kuklanın soğukkanlı bir katil olduğunu anında anlamıştı.
Bunu düşünürken, tek kelime etmeden Wu Yu'ya doğru kafa salladı.
Wu Yu, sonunda derin bir nefes alabildi. İki eliyle de hızlı hızlı mühürler oluşturuyordu ki, beşgen bir halka yavaşça önünde belirdi.
Bu ışık halkası rengarenk ışıklar ve hissedilebilir küçük bir çekim gücü yayıyordu.
O anda, bir patlamayla heykel yıkılırken soğuk bir ses kulaklarına ulaştı, ''Usta, acaba şimdi nereye kaçacaksın; bunu gerçekten görmek istiyorum da!''