Ulusal Göç

170 26 0
                                    

Ancak, Sun Youcai'yi kovalayıp ateş canavarlarıyla karşılaştığında şeytan kaçmayı başarmıştı. Wang Lin yanardağdan çıktıktan sonra ilahi hissini şeytanı kovalamak için kullandı.

Bu kadar çok ölümlü yedikten sonra, şeytanın yetişim seviyesi Temel Oluşturma aşamasının zirvesine ulaştı ve sahte Temel Oluşturma aşamasına girdi. Zaten Wang Lin'den daha güçlü olduğuna inandığından saldırdı.

Wang Lin'in bakışları soğuyup kırmızı şimşek gözlerinden çıktı. Şimşek ona vururken şeytan aniden bir çığlık attı. Saldırısını hızla durdurdu ve geri çekildi. Wang Lin kaçmasına nasıl izin verebilirdi? Bir adım ileri gitti ve eliyle havayı tuttu. Çekim Gücü Tekniği aktifleşip şeytanı yakaladı.

Şeytan merhamet için yalvardı ama Wang Lin, Ji Alemi İlahi Hissi şeytanı tekrar tekrar delerken dikkat etmedi. Kontrolü çok iyiydi; hep şeytan çökmek üzereyken duruyordu. Bu döngü şeytanın vücudundan duman gelene kadar devam etti. Çığlıkları tamamen durana kadar daha da alçaldı.

Şeytanın gözlerindeki korku daha da derinleşti. Bu olaydan sonra Wang Lin'e karşı gerçekten kalbinin derinliklerinden bir korku duyuyordu.

Wang Lin'in soğuk gözleri acımasız bir duygu sergiledi. Şeytana baktı ve "Bu tekrar olursa ölürsün!" dedi.

Şeytan uysalca başını sallarken korkuyla titredi.

Wang Lin boyutsal çantasına vurdu ve metal parçası ortaya çıktı. Şeytan Wang Lin'in emrine bile ihtiyaç duymayıp metal parçasına tek başına girdi. Metal parçası birkaç kez kırmızı bir şekilde parladıktan sonra boyutsal çantasına döndü.

Wang Lin, şeytanın yuttuğu insanların bedenlerine bakıp bir süre düşündü. Şu anki zihniyeti, Zhao'da göründüğüne kıyasla gece gündüzdü. Daha önce, bir köy çocuğunun basit doğası hala Wang Lin'in kişiliğinde yer alıyordu, ancak ailesinin ölümünden sonra bu basit doğa ortadan kalkmıştı.

Yetişim dünyası güçlülerin hüküm sürdüğü yerdi. Kendisini ve ailesini bile koruyamazsa merhamet göstermek için ne hakkı vardı?

Situ Nan her zaman onun şeytani yolda yürümesini istemişti ama Wang Lin her zaman reddetti. Ancak, bir kez öldükten sonra reddetmek için her türlü sebebini bir kenara itti.

"Peki ya bir şeytan olursam?" Soğukça gülüp elini salladı ve havaya zıpladı.

Wang Lin, Hou Fen'in ıssız bir bölgesinde bir yanardağın etrafında dönüyordu. Bir yer seçtikten sonra yere indi ve dağda metal parçasıyla bir mağaraya oydu.

Bir saat sonra mağara tamamlandı ve Wang Lin içeri girdi. Birkaç kafa karıştırıcı formasyon koymak için molozları kullandıktan sonra mağaranın girişini mühürledi.

Tüm bunları bitirdikten sonra yere oturdu, orta yaşlı adam ve Sun Youcai'den aldığı çantaları çıkardı ve bir süre karıştırdı. Çantadan üç adet yeşimtaşı çıkardı.

İlk yeşimtaşını alnına yerleştirdi. Bir süre izledikten sonra yana koydu. Bu, İblis Şeytan Tarikatı'ndan Kısıtlama Olmayan Yetişim Yöntemi olarak adlandırılan bir yetişim yöntemi içeriyordu.

İblis Şeytan Tarikatı, Hou Fen'deki şeytani tarikatlardan biriydi ve yetişim yöntemi adamın tüylerini diken diken ederdi. Bu Kısıtlama Olmayan Yetişim Yöntemi'nin altı seviyesi vardı ve acımasızlığa odaklanıyordu.

Yeşimtaşının talimatları şöyleydi: Birini öldür, sonra kalbini arıt. Kalbini arıtırken bu deneyimi kendi kalbini bir katilin kalbine dönüştürmek ve acımasızlık yolunda yürümek için kullan. Kendinizi acımasızlık yoluna salıp Kadim Ruh'unu değiştirmek için bir Shura Ruhu oluştur ve sonra bu yetişim yöntemi tamamlanacaktır.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin