Dengeler Değişiyor

124 26 0
                                    

Wang Lin, Savaş Tanrısı Tapınağı'na doğru gitmek için Toprak Kaçış Tekniği'ni kullanmaktan çekinmedi. Hareket ettikçe her yerde ateş canavarları buldu. Ne kadar çok seyahat ederse o kadar şok oldu.

Hızla yön değiştirdi. Lin Tao'yla görüşmek artık hedefi değildi. Bunun yerine Ma Liang'ın anılarından gelen bilgileri kullanarak ülke sınırına doğru ilerledi. Artık Hou Fen'de kalamazdı.

Ama çok uzaklaşamadan önce dev bir ilahi his üzerinden geçti. Bu ilahi his hızla geri döndü ve ona yoğunlaştı. Şok olmuş bir şekilde gökyüzünü taradı. Gördüğü, aralarında ateş çemberi bulunan bir daire içinde 16 dev ateş canavarıydı.

Ateş halkasından çıkan ateş iplikleri ateş canavarlarının başlarına bağlıydı.

Güçlü ilahi his, güç halkasından geliyordu. Bu açıkça ateş hayvanlarının doğduklarında sahip oldukları özel bir teknikti. Yalnızca birlikte çalışırken kullanabilecekleri bir şeydi.

Wang Lin'i bulduklarında, 16 ateş canavarının gözleri soğudu. Gökyüzünden inip Wang Lin'e saldırırken hepsi kükredi.

Wang Lin tek kelime etmeden hızlandı ve kaçtı. 16 dev canavarın hepsi öfkeyle kükreyip ateş tükürerek zeminin kırmızılaşmasına ve yarılmasına sebep oldu.

Wang Lin bunu daha önce görmüştü, bu yüzden iki kez vurmasına nasıl izin verirdi? Ateş canavarlarının ağzından çıktığı anda, yerden dışarı çıktı ve bir gökkuşağı ışınında kayboldu.

16 canavar pes etmedi. Yanardağı terk etmelerinin tek nedeni, atalarını öldüren yetişimciyi bulmak ve öldürmekti. Akıllarında şu anda tek düşünce buydu.

Aynı zamanda, Wang Lin yüzünden bu ateş canavarları artık tüm yetişimcilerden nefret ediyordu. Gördükleri her birini öldürmek istiyorlardı. Onların kayıpları da ağırdı, özellikle güçlü yetişimcilerin büyülü hazineleri yüzünden çok kayıp veriyorlardı.

Daha doğru olmak gerekirse, bu ateş canavarlarının ruhu yoktu; özel bir şekilde var oluyorlardı. Normal uçan kılıçlar sert bedenlerine zarar veremezdi. En iyi yol, onlara güçlü kör silahlarla vurmaktı.

Ancak, çok fazlalardı. Şimdi bile, Hou Fen'deki büyük ve küçük yanardağlardan çıkan sonsuz ateş canavarları vardı. Tam olarak kaç tane olduğuna gelince, Cennete Başkaldıran Boncuk tarafından emilen ata ateş ruhu dışında hiç kimse bilemezdi.

Wang Lin uçtukça hızlandı. Bu ateş canavarları lav içinde olduklarında daha hızlıydı ama burada açıkta, Wang Lin mesafesini korumayı başardı.

Ancak, Wang Lin çok iyi hissetmiyordu. Çevredeki ruhsal enerji ateş elementiyle doluydu. Her birini emdiğinde, vücudu acı dalgalarına kapılıyordu.

Arkasındaki 16 dev ateş hayvanının sürekli kükremesine ek olarak, onu engellemek için sayısız ateş canavarı vardı. Arkasında biriken, peşinden koşan giderek daha fazla ateş canavarı görünüyordu. İlahi hissini yaydı ve tüylerinin diken diken olduğunu hissetti. Arkasında o kadar çok ateş canavarı vardı ki kaç tane olduğunu söyleyemiyordu.

Bir an durursa, ateş canavarları onu parçalayacaktı ama Wang Lin avlanacak biri değildi. Önceden sadece Qi Yoğunlaştırması aşamasındayken geç evre Temel Oluşturma'da olan Teng Li'ye sinsice saldırmaya cüret etmişti.

O anda, gözleri vahşi bir bakışla parladı. Ruh sıvısıyla dolu bir kova çıkardı ve tükettiği ruhsal enerjiyi geri kazanmak için koşarken onu içti.

Sonra, boyutsal çantasından siyah bir ışık uçtu ve kayboldu. Bir ateş canavarının önünde belirip onu bıçakladı.

Birbirine çarpan iki metal parçasının sesi duyuldu. Canavarın göğsünde kanlı bir yara ortaya çıktı ve çok uzaklara itildi. Kükredi ve kalkıp kovalamaya devam etti.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin