İkinci Şeytan

106 19 0
                                    

Wang Lin hepsiyle bir kerede uğraşmak istemiyordu; ayrılmalarını istiyordu. Beklediği gibi, kılıç yağmurunun altında, küçük yaratıklar bir kereden fazla dağıldı. Wang Lin küçük yaratıkların bıraktığı boşluklara atıldı ve kulenin dışına ulaştı. Genç adam kapının önünde durdu ve ona doğru uçan kılıçları toplamak için arkasını döndü.

Aynı zamanda, şeytanı geri çağırdı. Şeytan küçük yaratıkların ilahi hissini yutmakla aşırı meşguldü ve Wang Lin'i tamamen görmezden gelmişti. Ji Alemi İlahi Hissi atılırken genç adam soğukça homurdandı.

Homurdanma şeytanın kulaklarına ulaştığında, korku içinde titremesine neden oldu. İlahi hisleri yutmaya devam etmeye daha fazla cesaret edemedi, bu yüzden siyah duman bulutundan bedenini geri oluşturdu ve Wang Lin'in yanı sıra kuleye ilerledi. Wang Lin'in etrafında süzülürken, mağdur gibi hissediyordu. Ejderha tendonuna geri dönmeden önce son kez ilahi hislere özlemle baktı.

Bu canavar ruhlu genç adamın beyniyle bütün düşmanlarını öldürmeden bıraktıracak ve ona geri dönmesini söyleyecek ne sorunu olduğunu anlamıyordu.

Siyah kulenin içinden küçük yaratıklara baktığı esnada, Wang Lin'in ifadesi oldukça ciddiydi. Şeytanı hepsini tüketmeden durdurmasının bir sebebi vardı. Bunu düşünmüş ve bu küçük yaratıklar devasa kasırgaları oluşturmak için bir araya geldiğinde sonuca varmıştı. Bu yerde olan en çok şeyden birisi de bu siyah kasırgalardı.

Bu adeta sayısız küçük yaratık olduğu anlamına geliyordu. Ana saldırıları ilahi his ve ses dalgalarıydı. Saldırıları oldukça güçlü olsa da, bedenleri aşırı zayıftı.

Sonuç olarak, bu küçük yaratıkları yok etmek çok kolay oluyordu, özellikle de sadece biraz zehir fırlatması gereken, Kambur Meng gibi birisi için. Ancak, Wang Lin son siyah kulenin üzerinde, sayısız siyah kasırganın tek bir noktada toplandığı manzarayı unutamıyordu.

Bu tür hareketin tabii ki de bir amacı vardı; bu, küçük yaratıkların birbirlerini çağırma yoluydu. Aşırı fazlası öldükten sonra, arkadaşlarını çağırıyorlardı. Eğer böyle bir döngünün içinde tuzağa düşerse, o zaman genç adam kesinlikle ölürdü. Açıkça aşırı fazla kasırga vardı.

Aynı zamanda, eğer aşırı fazla öldürürse, o zaman küçük yaratıklar ona dönebilirdi. Böyle bir şey yaşanırsa, Kambur Meng onun için bir yol açmaz tam tersine genç adam siyah kasırgaları dağıtarak Kambur Meng'e yardım etmiş olurdu.

Az önceki savaşta, yaklaşık 200 küçük yaratık Wang Lin ve şeytan tarafından yok edilmişti. Gözleri parladığı sırada genç adam dışarıdaki küçük yaratıklara bakıyordu. Yaratıklar tekrardan siyah bir kasırga oluşturmak için toplandı. Kulenin etrafında birkaç kez daire çizdikten sonra, daha fazla Wang Lin'i umursamadılar ve ilerlemeye devam ettiler.

Siyah kasırga ayrıldıktan sonra, Wang Lin rahat bir nefes verdi. Aynı esnada, içi soğuklaştı. Bu toprak denemesi aşırı garipti. Buradaki mantık normalin tamamen aksiydi. Birisi küçük yaratıkların ilahi histe ve ses saldırılarında uzman olduğunu ama zayıf bedenlere sahip olduğunu fark ettiğinde, ilk tepkisi daha fazlasını gelmesini engellemek için olabildiğince hızlı hepsini öldürmek olurdu.

Lakin sonuç olarak, belli bir miktarda küçük yaratık öldüğünde ve yardım çağırdıklarında, o zaman o kişinin gelişimi muazzam değilse, tek yol ölüme çıkardı.

Wang Lin siyah kulenin tepesinde meditasyon yapıyor ve mesafeye, bütün siyah kasırgaların toplandığı yere, bakıyordu. Bir süre düşündükten sonra, aceleyle hareket etmemeye ve siyah kulenin içinde beklemeye karar verdi.

Ardından bakışları şeytana kaydı. Şeytanın yüzü ayrılan siyah kasırgayı izlerken açgözlülükle kaplıydı.

Wang Lin açıklamada bulunmadan soğukça söylendi, ''Kaç tane ruh tükettiğini umursamıyorum; yarısını benim için tükür.''

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin