Sis Denize Dönüşür

98 20 0
                                    

Han aniden sessizleşti. Herkesin gözleri gri cübbeli yaşlı adamdaydı. Yaşlı adam genç adamı eliyle tuttu ve soğukça herkese baktı.

''Yıldırım vari gözler'' Bu üç sözcük çevredeki gelişimcilerin zihinlerine ulaştı. Sanki bütün varlıkları görülüyormuş ve aynı zamanda kafalarından aşağı bir kova soğuk su dökülmüş gibi hissediyorlardı.

Erken aşama Bir Merkez Oluşturma gelişimcisi hızlıca kafasını eğerken bardağı anında yer düştü, gözleri dehşetle kaplıydı. Gizlice sızlandı, ''Bu his, bir Kadim Ruh olmalı...''

Yaşlı adam bakışlarını çekti ve kafasını eğdi. Genç adamın boynu siyah bir morartıyla kaplanmıştı.

//Yara mı desem bilemedim ama burada kullanılan kelime daha çok morarmış anlamında kullanılıyor o yüzden böyle dedim.

Yaşlı adam kendisi için bir fincana içecek doldurdu, bir yudum aldı, ve yavaşça söylendi, ''Konuş, bütün bunlar nasıl oldu?''

Genç adam yüksek sesle nefes almaya bile cesaret edemiyordu. Geç aşama Temel Oluşturma gelişimiyle, bu yaşlı adamın seviyesini göremiyordu. Ancak, yılların tecrübesiyle, bu yaşlı adamın en azından orta aşama Merkez Oluşturma, hatta geç aşama Merkez Oluşturma seviyesinde bile olabileceğini biliyordu.

''O kişi aniden yarım ay önce belirdi, Savaşan Şeytan Tarikatı'nın on üstadını öldürdü, ve birkaç nedenlerden dolayı öldürme emriyle işaretlendi...''Genç adam bildiği her şeyi detaylarına kadar açıkladı.

Yaşlı adam gözlerini kapattı ve kayıtsızca elini salladı. Genç adamın gözleri genişçe açılmıştı ki, bütün bedeni kan sisine dönüştü ve ardından garip bir rüzgar gelerek kan sisini uzağa taşıdı.

Hanın içindeki bütün gelişimciler dehşete düştü. Ayrılmak istiyorlardı, lakin hiçbiri ilk hareket eden olmaya cesaret edemiyordu.

Yaşlı adam biraz düşündü. Gözlerini açtığı gibi erken aşama Merkez Oluşturma gelişimcisine kilitlendi, ve söylendi, ''Sen, buraya gel.''

Hızlıca ayaklanıp yaşlı adamdan bir adım uzağa gelirken Merkez Oluşturma gelişimcisinin bedeni titredi. Titreyen bir sesle, saygıyla konuşmaya başladı, ''Küçüğünüz Xu Mu kıdemliyi selamlıyor. Kıdemli ne ister istesin, lütfen söyleyin. Küçüğünüz kendi altın çekirdeği üzerine size söyleyeceği her şeyin doğu olacağına dair yemin eder, sadece lütfen merhamet gösterin.''

Yaşlı adam bir fincan şarap koydu. İçtikten sonra, söylendi, ''Hana girdiğimden beri, o kişiden her bahsedildiğinde, bedenindeki ruhsal enerji kontrolden çıkıyor. O kişiyi gördüğünü tahmin ediyorum.''

Xu Mu derin bir nefes aldı. Fısıldarken gözlerindeki korku genişlediği, ''Küçüğünüz gerçekten o canavar ruhlu genç adamı gördü."

''Gelişim seviyesi ne?'' Sorusunu sorarken yaşlı adamın gözlerinde gizemli bir ışık belirdi. En çok bunu öğrenmek istiyordu. Bu ayrıca genç adamı neden öldürdüğünü de açıklıyordu. Genç adam o kişinin gelişim seviyesinden hiç bahsetmeyip birçok işe yaramaz şey söylemişti

''Erken aşama Merkez Oluşturma!'' Xu Mu biraz tedirgin hissediyordu, bu yüzden hızlıca ekledi, ''Kıdemli, o tıpı erken aşama Merkez Oluşturma seviyesinde gibi görünüyordu, lakin iki hazineye sahipti...''

''İki hazine'' sözlerini duysa da yaşlı adamın ifadesi aynı kaldı, Xu Mu alarm durumuna geçti.

''Birisi ışınlanabilen bir uçan kılıç...''

Yaşlı adam şarap doldurup içerken biraz hayal kırıklığı hissetti.

Xu Mu çekinerek konuşurken yaşlı adamı dikkatle gözlemliyordu, ''Bir de başka bir tane vardı. Bu...küçüğünüz gerçekten o şeyin ne olduğunu anlamadı. Sadece kırmızı bir ışık gördüm ve kırmızı ışığın içinde bir şey vardı. Ancak, kim kırmızı ışığa dokunursa ölüyor ve bedeni iskelete dönüşüyordu."

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin