Sayısız rengârenk savunma bariyeri katmanları, keskin bir bıçakla adeta kağıt kesiyormuşçasına, patlamayla çabucak dağıldı.
Wang Lin'e gelince, çok uzakta olduğundan ve zombi daha çok Teng Li'yi hedeflediğinden, şok dalgaları fazla etkilememişti. Dalgalar kendisine ulaştığında, sakince bir yeşimtaşı parçası çıkardı ve önüne fırlattı. Yeşim, anında çatlayıverdi ve Wang Lin'i çevreleyen yeşil bir gaz feragat etti.
Bakışları sarı gazı delip geçti ve Teng Li'ye kilitlendi.
Patlama yüzünden oluşan şok dalgaları zayıflamaya başladı, ancak Teng Li'nin bütün savunması neredeyse kırılmıştı. Savunmasının son katmanı da kırıldığında, Teng Li parmağıyla zombiyi işaret edip büyük kılıcına saldırılarını durdurmasını emretti. Aynı anda da, Teng Li çabucak 50 metre geri çekildi.
Bu zombi çoktan derin bir korku duymasını sağlamıştı. Çok hazinesi olduğu gerçeği olmasaydı, çoktan ölmüş olurdu.
Zombinin fırlattığı yeşil çekirdeğin patlaması normal çekirdekler kadar güçlü olmasa da, buna rağmen karşı koymak için, son aşama Temel Oluşturma gelişimiyle bir yığın hazine kullanması gerektiğini söylemek de gerekiyordu.
Zombinin bunun gibi başka bir çekirdek daha atacağından aşırı korkuyordu. Çoktan Wang Lin'i öldürme arzusunu kaybetmişti, sadece kaçmak istiyordu.
Wang Lin sürekli Teng Li'yi izliyordu. Gözlerinde soğuk bir ışık belirirken dudaklarının kıvrılmasına izin verdi. Sap elini önüne doğru kaldırdı, iki parmağını birleştirdi, ardından hafifçe öne itti.
Birdenbire, yeşil bir ışık parladı ve Teng Li geri çekilirken dikkatini dağıtan sırtındaki acıyı hissetti. Panikledi ve geriye bakmadan, geri çekilmeye devam etti.
Wang Lin kaşlarını çattı. Teng Li'nin neredeyse kırılmış zırhı, kılıcın eti delip geçmesine başarıyla engel olmuştu. Wang Lin'in gözleri parladı. Dilinin ucunu ısırdı ve biraz kan tükürdü. Küçük yeşil kılıç kanda belirdi ve yüksek bir kılıç uğultusu saldı, ardından hızla Teng Li'ye doğru uçtu.
Havadayken, yeşil kılıç aniden ışınlandı ve Teng Li'yi sırtından bıçakladı. Teng Li aniden kafasını çevirdi. Gözleri kan çanağına dönmüştü ve bakışları çirkinleşmişti. Boyutsal çantasından dışarı birkaç tane yeşimtaşı parçası fırladı ve savunma bariyerleri oluşturdu.
Aynı anda, sol elini kaldırdı ve Wang Lin'i işaret etti. Büyük kılıcı birdenbire durdu, Wang Lin'i dilimlemek için atılırken birkaç tane yıldırım topu belirdi ve zombiye çarptı.
Kumar oynuyordu, ilk Wang Lin uçan kılıcı mı kendisine saplanacaktı yoksa kendi büyük kılıcı mı Wang Lin'i ikiye bölecekti? Eğer Wang Lin kaçmak için ışınlanırsa, o zaman uçan kılıcının kontrolünü kaybedecekti ve Teng Li'ye kaçmak için fırsat verecekti. Zaten gaz neredeyse tükenmişti, yani eğer biraz daha etrafta zaman kaybederse, ölümüne davetiye çıkaracaktı.
Si Tu Nan çığlık attı, ''Deli! Delisin!'' Wang Lin'i beklemeden, Si Tu Nan ışınlanmayı düşündü. Tam mavi ışık belirdiğinde, Wang Lin bağırdı, ''Daha zamanı değil! Dur!''
Çirkin bir ifade yüzünde belirdi. Büyük kılıca bakmadan, küçük kılıcı savunma katmanlarından sıyrılmak için kontrol etti ve Teng Li'nin arkasında ortaya çıkmasını sağladı.
Teng Li panikledi; büyük kılıcı çoktan Wang Lin'in kafasından yaklaşık bir metre uzaktaydı. Wang Lin'in alnından kan aktı, ancak Wang Lin sırıtırken gözlerini bile kırpmadı ve bağırdı, ''Öl!''
Yeşil kılıç ışıklar saçtı. Zırhı ve Teng Li'nin bedenini, peşinden gelen kanla birlikte delip geçti.
Aynı anda, Si Tu Nan ışınlanmayı kullandı. Büyük kılıcın altında Wang Lin'in bedeni kayboldu ve yaralı Teng Li'nin önünde belirdiği gibi mavi bir ışık parladı.