Wang Lin'in ruhu sahip olduğu miras parçasını aktifleştirdi, lakin kalbi çabucak tekledi. Buradan ayrılmak istemesine rağmen, görünüşe göre bu miras parçası bir tepkiye neden olacak kadar yeterli değildi.
Wang Lin'in ifadesi kasvetli bir hal aldı. Öncesinde şüpheleri vardı, ve, mirasın burada işe yaramamasıyla, bu yerin Bilgi Denizi olmadığını onaylamıştı.
Sonuç olarak, öncesinde yaptığı her şey boşaydı. Wang Lin'in gözleri soğuklaştı, lakin hızlıca ifadesini toparladı. Son olayların hiçbirinin normal olmadığının farkındaydı. Miras parçasına göre, Tu Si'nin ruhunun ikiye ayrılarak Ölü Deniz ve Kan Denizi haline geldiği gerçeği doğruydu.
Bu yer gerçekten Ölü Ruh Denizi'ydi, lakin neden bilgi mirası burada işe yaramıyordu?
Wang Lin etrafına bakındı. Bakışı, üç yüz bin metre boyutundaki yaratığın üzerindeki bir pula kaydı ve zihninde bir düşünce belirdi.
Pula bakarken kalbi tekledi ve konumunu ezberledi. Wang Lin miras bilgisini aktifleştirdiğinde, o puldan hafif bir karşılık hissetmişti.
Karşılık zayıf olsa da, miras parçasının çağrısına karşılık vermişti, yani o pul bir şekilde özel olmalıydı.
Wang Lin'in gözleri ışıldadı. Sağ kolunu kaldırmadı, bunun yerine nazikçe işaret parmağını salladı. Çok küçük bir yarık belirdi ve hızlıca kayboldu. Wang Lin'in hareketi oldukça saklıydı, ve küçük yarık belirdiği gibi kaybolmuştu, böylece kimse fark etmemişti.
Wang Lin sakinleşti. Bu yarığın belirmesi miras parçasıyla Antik Tanrı'nın bedeninde istediği yere gitmesini sağlayan eşsiz metodunu kullanabileceği anlamına geliyordu.
Boyutsal çantasını ilahi hissiyle taradı ve alayla sırıttı. Birçok boyutsal çantaya sahipti. En çok endişelenmesine neden olan boyutsal çanta on hayat kurtaran hazineyi, Huan Yuan Yaratık Tuzağı'nı, ve yirmi zirve kalite ruh taşını tutan idi. Onları aldığından beri hiç savunmasını indirmemişti.
O on kişinin bu kadar kolay bu şeyleri elinde tutmasına izin vereceğine inanmıyordu. Daha öncesinde söylediği şey basitçe onları yanlış yönlendirmekti.
Yarıklara girmeyi birçok kez deneyimledikten sonra, Wang Lin miras kullanılarak açılan yarıkların farklı olduğunu fark etti. Eğer birisi girerse, hemen diğer taraftan çıkmazdı, çünkü giriş ve çıkış arasında küçük bir uzay vardı. Uzay ilahi hissin girmesini engelleyen kaotik enerjiyle doluydu.
Daha önce bunu test etmişti. Bir uçan kılıç çıkarmış ve yarığa atmıştı. Kılıç yarığa girdiğinde, bağlantısını kaybetmişti. Ancak kılıç diğer taraftan çıktığında bağlantısı düzelmişti.
Heyecanlandı, genç adam. Eğer yarıkların bu özelliğinin avantajını kullanabilirse, harikalar yaratabilirdi.
Biraz düşündükten sonra, Wang Lin zirve kalite ruh taşlarının, yaratık tuzağının, ve on enstrümanın olduğu çantayı çıkardı, birazcık karıştırdı, ve üç farklı boyutsal çantaya yerleştirdi.
Aynı zamanda, bir değişim meydana geldi.
Dou Mu'nun grubu birbirine baktı, yaşlı adamı takip ederek, ellerini birleştirdiler. Onunu bir ışık huzmesi bağlayarak, Ta Sen'i çevreleyen düzensiz bir şekil oluşturdu.
Ta Sen'in soğuk gözleri on kişiye baktı. Yüzünde soğuk bir gülümseme belirdi. Alayla sırıttı, ''Onunuz çok uzun zamandır bekliyorsunuz, ve şimdi sonunda bir fırsat mı buldunuz? Çok iyi!''
Yaşlı adamın yüzü kasvetli bir tavır aldı. Tek kelime etmeden, iki eliyle durmadan hareketler yapmaya başladı. Diğer dokuzu da ona uyarak devam etti. Elleri semboller arasında gittikçe daha hızlı bir şekilde geçiş yapıyordu.