Antik Tanrı Bölgesi

85 21 0
                                    

Wang Lin kaç tane buz kristal özümsediğini net bir şekilde hatırlıyordu.

70.buz kristalin ardından, özümseme süreleri birkaç kat artmıştı.

Wang Lin daha da fazla buz kristal özümserken, gittikçe fazla anı barındırdıklarını fark etmişti, ve kozadan çıktıktan sonra Wang Lin'in yaptığı ilk şey bedenini kontrol etmek oluyordu. Mirası özümsemeye devam ederken, tahmini doğrulanmıştı. Alnındaki yıldız bedeninin kaç kez yeniden yapılanma geçirdiğini temsil ediyordu.

Buz kristallerden birini her özümseyişinde, alnındaki yıldızın rengi daha da açık bir hal alıyordu, ve aynı zamanda, Wang Lin açıkça özümsediği her buz kristalle, bedeninin bir adaptasyon durumuna girdiğini hissedebiliyordu. 70 kez adaptasyondan sonra, Wang Lin bedeninin sertliğini hissedebilir duruma geldi. Adeta Antik Tanrıların adımlarını takip ediyordu.

Dışarıdan, bedeni tamamen normal görünse de, içi olağanüstü bir değişim geçirmişti. 70 buz kristali özümsedikten sonra, bedeni olağanüstü derecede zindeydi.

Wang Lin'in gözleri ışıldadı. Şu anki durumunda, bedeninin bir Ruh Oluşturma aşaması gelişimcisinin darbelerine dayanabileceğini tahmin ediyordu.

Zaman akmaya devam etti. Bugün, Antik Tanrı'nın bilgi mirasını barındıran bölgede, başka mavi buz kristal kalmamıştı. Geride kalan tek şey devasa koyu mavi bir kozaydı.

Bu koza normal değildi. Yüzeyinde sayısız çatlak vardı. Eğer dikkatli bakılırsa, o zaman bu çatlakların tıpkı Tu Si'nin teninin üzerindekiler gibi göründüğü söylenirdi.

Bu devasa koza bir kırılma belirtisi olmadan sayısız yıldır buradaydı. Gizemli bir kuvvet tarafından bütün çevredeki bölge susturulmuş gibiydi. Bu geçen onca yılda hiç değişiklik meydana gelmemişti.

Wang Lin'in bedeni kozanın içerisinde yatıyordu. Kalbi uzun zaman önce atmayı kesmişti. Bütün bedeni orada, ölü vari bir durumda yatıyordu.

Ruhu tamamen kaos içindeydi. Son buz kristali özümsemek için harcadığı zaman 93 tanesinin birleşiminden çok daha uzundu.

Ruhu antik tanrının anılarıyla birleşti. Antik Tanrı Tu Si'nin doğumundaki olaylardan, Akan Mürekkep Dönüşüm İlahi Tekniği'ni çalışmaya karar verdiği zamana kadar yaşadıklarını, adeta kendisi oradaymışçasına deneyimliyordu. Hepsini deneyimledikten sonra, Wang Lin kendisinin bir Antik Tanrı olduğuna dair bir hisse dahi kapılmıştı.

Bu tür bir kafa karışıklığı Wang Lin'in kaçındığı bir şeydi, lakin şimdi, son kristalde, bu hissiyat kükreyerek öne atılmıştı.

Bu yüzden, Wang Lin'in ruhu bir uyku durumunda kalmaya devam ediyordu. Ne kadar olduğu bilinmeyen bir zaman miktarının ardından, devasa kozadan bir kırılma sesi geldi.

Kısa süre sonra, kozadan durmaksızın çatlama sesleri yayıldı. Kozayı kaplayan sayısız çatlak genişlemeye başladı. Çok geçmeden, bir pop sesiyle, tüm koza yarılarak açıldı.

İçeriden bir beden çıktı. Bu kişi siyah gözlere, oldukça sıradan bir yüzle, beyaz saça, lakin son derecede gaddar bir atmosfere sahipti. Şu anda, figürün gözleri kapalıydı, ve kalbi atmıyordu. Bir yaşam belirtisi göstermiyordu.

Uzun bir süre, gözlerini açtı. Gözleri sonsuz bir güç barındırıyormuş gibi hissettiriyordu.

Wang Lin yavaşça nefesinin ciğerlerinden yükselerek bedeninin dışına çıkmasına izin verdi, ardından bedenini inceledi. 94.buz kristali özümsedikten sonra, bedeninin ne kadar güçlendiğini net bir şekilde hissedebiliyordu. Denemek için bir şey yapmamış olsa da, bu bedenin hedefine ulaşmasında yardımcı olacağına ve birçok yarar sağlayacağına emindi.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin