''Kıdemli'' dedikleri anda, üç halka daha ışıldayarak, toplam parlayan halka sayısı 43'e çıkmıştı. 43 halka parladıktan sonra, daha fazla parlayan olmadı, bunun yerine birbiriyle uyum içinde parlamaya başladılar.
Sekiz gençten ifadesi tekrardan değişti. Yüzleri şaşkınlıkla kaplıydı, ardından şaşkınlıkları yerini muazzam düzeyde saygıya bıraktı. Geçide bakarlarken, diğer dizlerini de yere koymuşlardı. 40 halka parladığında, bunun anlamı gelen kişinin konumu Ölü Tarikatı'nda aşırı yüksek olduğuydu; eğer 40'dan fazla halka parlarsa, o zaman bunun anlamı gelen kişinin bir Kadim Ruh atası olduğuydu!
Bu bilgiye sahipken, sekiz genç yapacakları hareketler karşısında daha dikkatli olmaları gerektiğini iyi biliyordu.
Yavaşça, formasyon daha da katı bir hal alırken iki figür ortaya çıktı. Bu iki figürden birisi yirmi yaşlarındaydı. Son derece yakışıklı görünüyordu, soğukkanlı bir havası vardı ve daha soylu görünmesini sağlayan siyah kıyafetler giyiyordu.
Arkasından, bütün vücudunu kaplayan sayısız sembolle beraber; mavi tenli, garip bir figür geliyordu. En çok dikkat çeken kısmı ise vücudunun çeşitli yerlerine iliştirilmiş dokuz sarı tılsımdı.
İkili belirdiğinde, soğuk hava şeritleri yayılmıştı.
Aniden, sekiz gençten birisi şaşkınlığını belli eden bir sesin dudaklarının arasından kaçmasına izin verdi. Çok geçmeden, hepsi afallamış bir hal almıştı.
Yirmi yaşlarında duran figür, aslında Wang Lin'den başkası değildi. Ortaya çıktığı anda, ağzını açarak yeşil bir ışık tükürmüştü. Uçan kılıcı, ucuyla tahta sütunların üzerindeki sekiz kişiyi gösterirken soğuk bir aura yayarak etrafında daire çiziyordu.
İlahi hissinin incelemesiyle birlikte, Wang Lin biraz rahatladı. Etrafındaki bu sekiz gençte sadece Qi Yoğunlaştırması'nın 15.katmanındaydı. Eğer isterse, onları bir anda öldürebilirdi.
Garip figür, Adai, de bazı nedenlerden dolayı tünelin içinde olduğu zamanki gibi etrafa bakınmayı kesti. Wang Lin'in arkasında durdu ve tahta sütunların üzerindeki garip sembollere bakmaya başladı, düşünceleri arasında kaybolmuş gibi duruyordu.
Tahta sütunların üzerindeki 8 genç ayaklandı. Aralarından birisi, yüzündeki garip ifadeye söylenmişti, ''Kıdemli, siz?''
Wang Lin buraya gelişi sırasında çoktan ne söyleyeceğini planlamıştı. Şu anda, soğukça konuşurken aşırı sakindi, ''Bendeniz Wang Lin. Lütfen usta amcam Ye Zizai'yi, ona söylemem gereken önemli bir şey olduğu konusunda bilgilendirin.''
Az önce konuşan genç ürkmüştü. Diğer gençlere baktıktan sonra yanıtladı, ''Kıdemli, bu konuda size yardımcı olamam. Sizi üstatla görüştürmeme izin verin.''
Wang Lin kafasını salladı. Formasyondan çıktı, Adai'de takiben peşinden geliyordu.
Genç tahta sütundan aşağı atladığında, tabutu da arkasından gelmeye başlamıştı.
''Kıdemli, bu yoldan.'' Bununla birlikte, genç tünellerden birine doğru uçmaya başladı.
Tek kelime etmeden, Wang Lin genci takip etti.
Yol boyunca, genç gizlice Wang Lin'i inceliyordu. Daha fazla inceledikçe, saygısı da bir o kadar artıyordu. Sonuçta, ölümsüz dünyasında güç her şeydi; ve Wang Lin'in Temel Oluşturma seviyesindeki gelişimiyle, genç doğal alarak Wang Lin'e saygı duyacaktı.
Gencin dikkatini en çok, Wang Lin'in arkasından gelen Adai çekmişti.
Aynı şekilde, Wang Lin de genci, özellikle de arkasındaki tabutu, inceliyordu. Tabuttan soğuk enerji dalgaları yayılıyordu ve ilahi hissini engelleyen bir katman bulunuyordu. Ne var ki, Wang Lin ölümsüzlük yoluna adım attıktan sonra orta aşama Temel Oluşturma seviyesine ulaşmış birisiydi, ufak bir çabayla rahatlıkla bu katmanı geçebilirdi.