Sonuç olarak, hızları arttı.
Wang Lin uçarken, Ji Alemi'ni ayarlıyordu. O kadar kullandıktan sonra, hasar görmüştü, bu yüzden bilincinin içinde oturuyor ve yavaşça kendisini yeniliyordu.
İkinci günün öğle vaktinde, Savaşan Şeytan Tarikatı görüşlerinde belirdi. Wang Lin'in Ji Akemi o noktaya yenilenmişti. Dağa bakıldığında, dağın tepesi bir ejderha şekline değişiyordu. Sanki dağın üzerinde bir ejderha oturuyordu. Ejderhanın kafasının tepesinde beyaz saçlı yaşlı bir adam dikiliyordu. Yüzü karanlıktı ve Wang Lin'e baktığı esnada bakışları soğuktu
Havada on Merkez Oluşturma gelişimcisi süzülüyordu. Birlikte, bir kılıç formasyonu oluşturmuştular. Wang Lin'i gördüklerinde, hepsi karmakarışık ifadeler takındı. Hepsi korkuyla ve şokla kaplıydı. On kişi ortada iç içe geçmiş on uçan kılıçla bir daire oluşturmuştu. Kılıçlar birbirlerine çarparlarken tıngırdayarak, kıvılcımların uçuşmasına neden oluyorlardı.
Ejderhanın kafasının üzerindeki figür elini salladı. Ejderhanın gözleri parladı ve ruhsal enerji dalgaları ejderhadan yükseldi. Ejderhanın her pulunda bir gelişimci duruyordu. Kılıçlarının ışıldamasıyla, ejderha canlıymış gibi görünüyordu.
Shan Guanma bir süre dikkatle inceleyip söylendi, ''Büyük Savaş Ejderhası Formasyonu!''
Mu Bei hızlıca açıkladı, ''Bu Büyük Savaş Ejderhası Formasyonu Savaşan Şeytan Tarikatı'nın tarikat koruma formasyonu. Söylentilere göre sadece Kadim Ruh seviyesindeki gelişimciler aşabilirmiş, lakin buna inana çok tarikat yok. Sonuçta, bu bölgedeki hiçbir formasyon o kadar güçlü değil.''
Wang Lin formasyon konusunda biraz bilgiliydi, ve biraz baktıktan sonra, Li Muwan aniden konuşmaya başladı, ''Bu bir formasyon değil. Aksine ejderhanın üzerindeki herkesin özünü kafanın üzerindeki figüre yollayarak, ona belli bir gelişim seviyesi veriyor.''
O anda, ejderhanın kafasındaki figürün gözleri ışıldadı ve bağırdı, ''Cezalandır damgasına sahip ölümsüzlük yoluna adım atmış dostum, bendeniz Savaşan Şeytan Tarikatı'nın tarikat lideri, Ji Donglei, Savaşan Şeytan Tarikatı'nın 13.562 öğrencisiyle buradayım. Baş üstat Qian Kun sizi kışkırttığına göre, onu öldürmeniz büyük bir sorun değil, lakin ardından buraya geldiniz. Eğer bu savaşı kazanırsan bütün Savaşan Şeytan Tarikatı sözünü dinleyecektir, ancak kaybedersen, o zaman bu yaşlı adamı gelişim hapını aldığı için suçlama. Savaşmaya cesaret ediyor musun?''
Gök gürültüsü vari bir kükreme savurdu ve kükremesi bölgede yayıldı. 13.562 öğrencinin hepsi aynı anda bağırarak, gökyüzünün bir kısmındaki bulutları bölecek bir ses dalgası oluşturdular. Ejderhanın dibinden başlayarak ve hızlıca tepesine yükselerek, on bini aşkın uçan kılıç parladı ve ruhsal enerji halkaları oluşturdu. Yukarı çıkıldıkça, daha yoğun kalkalar vardı, ve en tepedeki güçlü bir baskı yayıyordu.
Aynı zamanda, on Merkez Oluşturma gelişimcisi hızlıca Wang Lin'e doğru atıldı.
Wang Lin Li Muwan'ın gitmesine izin verdi ve gözlerinde yanıp sönen kızıl yıldırımla öne fırladı. On gelişimcinin bedeni titredi. Hareket etmeye cesaret edemiyorlardı. Bu on figür Wang Lin'in gücünü öğrenmek için geçen birkaç günde çeşitli yöntemler kullanmıştı, bu yüzden Wang Lin'in fırlayışını gördüklerinde, tereddüt etmeden edememişlerdi.
Wang Lin'in soğuk bakışlarıyla figürleri süpürüp geçtikten sonra arkasındaki ejderha tendonunu çekrek, binlerce bedenin ejderhaya çarpmasını sağladı.
On binlerce beden ejderhayla çarpıştığında, büyük bir kızıl sis duvarı oluşturdular.
Bu bir koruyucu bariyer sayesinde olmuştu. Ansızın, Savaşan Şeytan Tarikatı'nın bütün koruyucu formasyonu koyu kırmızıya boyandı.