Qi Denizinin Ötesinde

84 22 0
                                    

Wang Lin hızlıca çıkışa doğru yöneldi. Bir kaç dakika sonra, girdaptan 30 feet uzağa ulaştı.


Ama o noktaya geldiğinde, üçüncü deneme çıkışının üstünde binlerce feet uzunluğunda bir yarık açıldı. Yarığın içinden kan kırmızısı bir parıltı yayıldı.


Wang Lin şok olmuştu ama yüzünde sakin bir görüntü vardı. Hemen Antik İmparatorun ona girdapta verdiği tekniği kullandı. Yarık ortaya çıktığında hala girdaba doğru çekiliyordu. Mor şimşek belirdi ve onu girdaba doğru sürüklemeye devam etti.


Girdaba girdiği anda Wang Lin, çatlaktan çıkan büyük şeytanları gördü. Şeytanların gözlerinde coşkulu bir bakış vardı. Hepsi ona doğru atıldı.


Wang Lin'in kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Şeytanlardan bir kaçı Wang Lin'i el birliğiyle öldürebilirlerdi. Aklındaki bu düşünceyle, Wang Lin girdabın içine doğru yok olmuştu.


Bütün şeytanlar tereddüt etmeden onu takip ediyordu.


Wang Lin girdabın içinden çıktıktan sonra ara vermeden kaçmaya başladı. Gökyüzünde düzinelerce sütun ile birlikte kare bir alandı burası.


Sütunların ortasında sürekli sirküle olan şeytani kırmızı bir ışık vardı. Daha dikkatli bakılırsa kırmızı ışığın, kan damarlarına benzediğini görebilirlerdi. Etrafında dizileri birbirine ileten tüpler vardı. Diziyi koyu kırmızı bir sıvı ile dolduruyor gibi görünüyordu.


Şeytani kırmızı ışık diziden gelen sıvıyla birlikte yayıldı.


Wang Lin ortaya çıktığı anda, tereddüt etmeden bütün alanı bölgeyi ilahi duygusuyla taradı. Bu bölgede girdap olmadığını sadece sirküle olan dizinin olduğunu fark etti.


Tek bir kelime bile etmeden, sirküle dizisinin yanına doğru koştu ama hemen içeri girmedi. Önce bir baktıktan sonra çantasından zehir kılıcını çıkardı ve 10 dikeni kırdı.


Zehirli kılıç sırt çantasına doğru kayboldu. Yanılsama çemberleri oluşturabilmek için ellerini hareket ettirdikten sonra 10 tane dikene kısıtlama koydu.


İşini bitirdikten sonra parmağını kaşına doğru götürdü ve bir ağız dolusu altın renginde Qi tükürdü. Altın Qi dikenlere girerken ipliklere dönüşmeye başladı.


Tüm vücudu yanılsama çemberleriyle sallandığında tüm dikenler sallandı ve dağılmaya başladı.


Kısa bir süre sonra, Wang Lin tereddüt etmeden sirküle dizisine doğru adım attı. Vücudu sirküle dizisine girdiği anda, yan taraftan kırmızı bir ışık süzmesi geldi ve tüm sirküle dizisini kapladı.


[TL Not: Dizi şunu söylüyordu]


"Üçüncü denemeyi geçmek için geçen süre beklenen sınırın üzerindeydi, ancak ikinci denemede elemeyi geçebildiniz. Yer: Qi Denizinin dışında. ''


Kan kırmızısı ışığın dalgalanan ışınları içinde, Wang Lin'in bedeni yok olana kadar çarpmaya başladı. Herşey normale dönene kadar, kan kırmızısı ışık dağılmaya başladı.


Tam o anda, Wang Lin'in geride bıraktığı ilüzyon çemberleri her yöne dağılmış ve tüm sirküle dizisini çevreleyen kısıtlamalar yaratmıştı. İlüzyon çemberlerinin ani hareketiyle birlikte, dikenler hızlı bir şekilde sirküle dizisine uçtu, kan damarlarını deldi ve toksinlerini onlara yaydı.


Biraz sonra dizinin tamamı kırmızı ışık yaymayı bırakıp siyah ışık yaymaya başladı ancak siyah ışıkta çok uzun süre durmadan yavaşça kırmızıya döndü.


Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin