Vakfın Ele Geçirilmesi

204 29 0
                                    

Orta yaşlı adam biraz çevreye bakındı, ardından mırıldanarak, ''Bu yer gerçekten garip. İki yıl önce, bu yaratıkları çeken ani bir ruhsal enerji patlaması yaşandı. O zamandan beri, burada ruhsal enerji dalgaları yayılıyor. Yaratıkları çeken şey de bu.''

Gencin gözleri aniden parlamıştı. ''Üstat dövüşçü kardeş, burada bir hazine olabilir mi?''

Orta yaşlı adam kıkırdadı ve yanıt verdi, ''Birkaç üstat da aynı şeyi düşünmüştü, ancak bir süre araştırdıktan sonra, ruhsal enerjinin yayılmasının doğal bir olay olduğunu tespit ettiler.''

Genç hayal kırıklığıyla iç çekmiş ve konuşmaya koyulmuştu, ''Ne büyük şanssızlık. Keşke burada gerçekten değerli bir hazine olsaydı.''

Orta yaşlı adam bir kahkaha savurdu, söylendi, ''Geç oluyor. Bir tane güçlü kristal ruh yaratığı yakalayacağım, ardından geri dönebiliriz.'' Bununla birlikte, orta yaşlı adam ilahi hissini yaymış ve 7-8 kristal ruhsal yaratık bulmuş ve onları izlemeye başlamıştı.

Tam o anda, bütün gelişim yapan yaratıklar, sanki bir şey onları şaşırtmış gibi, aniden hareket etmeye başladı. Hatta bazıları kükremeye başladı.

Yavaş yavaş, kükreyen yaratıkların sayısı, hepsi kükremeye başlayana kadar arttı. Kükremeleri bitki örtüsü ile dolu uçuruma yöneltilmişti.

Orta yaşlı adam şaşıp kalmıştı. Kardeş öğrencilerini çabucak buradan ayrılmaları gerektiği konusunda uyaramadan önce, muazzam bir ilahi his onları süpürüp geçti. Orta yaşlı adamın ifadesi büyük ölçüde değişti. 12.katmandaki gelişimine rağmen, bu ilahi hissin altında tamamen güçsüz hissetmişti.

Orta yaşlı adamın yanındaki Xu isimli kızın yüzü solgunlaştı. Ayağının altındaki uçan kılıç parlayıp yere düştü. Kızla birlikte sıkıca ona yapışmış gençte yere düşmeye başlamıştı.

Orta yaşlı adamın altındaki uçan kılıç da sallanıyordu ve o, tüm gücünü havada kalabilmek için kullanıyordu. Bir adım attı ve iki düşen figürü yere çarpmadan yakaladı. Sadece basit bir hareket yapmıştı ancak ter içinde kalmıştı.

Yere indikten sonra, hızlıca ellerini birleştirdi ve konuşmaya koyuldu, ''Bu küçüğünüz Yuan Dao Tarikatı'nın öğrencisi Li Hai'dir. Kıdemlinin burada gelişim yaptığını bilmiyordum. Lütfen bizi affedin.''

Xu isimli kız da uçan kılıcının kontrolünü kaybetmesine sebep olan ilahi hissi fark etmişti. Saygıyla, ''Bu küçüğünüz Yuan Dao Tarikatı'nın Xu Fei isimli öğrencisidir.''

Genç yüzündeki kan çekilmiş, aşırı korkmuştu. Kızın giysilerine yapışmış şekilde, konuşmaya cesaret edemiyor, sadece duruyordu.

İlahi duygu yayıldığında bütün canavarlar da titremelerini sağlayan soğuğu hissetmişti. Hepsi korku ve şokla kaplanmış ifadelerini sergilemeye başlamış, hareket etmeye cesaret edemeyerek, yere yatmıştılar.

''Yuan Dao Tarikatı...'' Çok yaşlı bir ses çevrede yankılandı. Ses tonundan bu kişinin mutlu veya kızgın olup olmadığını söylemek zordu.

Orta yaşlı adam sızlandı. Eğer tek başına olsaydı, bir fırsat bulduğunda hemen kaçabilirdi, ama şimdi, küçük kız kardeşi ve küçük genç kardeşiyle buradaydı, eğer kaçarsa; ardından ustası kesinlikle onu sorumlu tutacaktı. Bunu sadece umut edebiliyordu, çünkü Yuan Dao Tarikatı çok yakındaydı ve daha bu kıdemliyi kızdıracak bir şey yapmamışlardı, kıdemli bir şey yapmayabilirdi.

Kıdemli bu sözleri söyledikten sonra, düşünmeye başladı. O sırada orta yaşlı adam dişlerini sıktı ve hayatının daha önemli olduğuna karar verdi. Eğer kıdemli öldürme arzusuyla hareket etmeye başlarsa, o zaman ilk olarak kendini güvene alacaktı.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin