Rank

157 23 0
                                    

Birkaç özel durumlar dışında, 5.derecenin altındaki ülkeler için derece artışının tek bir yolu vardı. Bir kişinin gelişimini Merkez Oluşturma'dan, Kadim Ruh'a, Ruh Oluşturma'ya ve Ruh Değişimi aşamasına yükseltmesi ülkesinin derecesini arttırırdı. Eğer 1.derece bir ülkedeki birisi Merkez Oluşturma aşamasına ulaşırsa, o zaman ülkesi otomatik olarak 2.derece ölümsüz ülkesi seviyesine terfi ettiriliyordu.

Eğer bir Kadim Ruh gelişimcisi ortaya çıkarsa, o zaman ülkesi 3.dereceye yükseliyordu. Bunu takiben, birisi Ruh Oluşturma aşamasına ulaştığında, ülkesi 4.derece ölümsüz ülkesi oluyordu. Ruh Değişimi'yle ise, 5.derece ölümsüz ülkesi oluyordu.

Derece yükseltilmesi muazzam miktarda şans gerektiriyordu. Derece yükseldikçe, bir üst dereceye ulaşmak zorlaşıyordu. 2. Ve 3.dereceye ulaşmak binlerce yıl alabilirdi. 3.dereceden 4.dereceye ve 5.dereceden 6.dereceyeyse, on binlerce yıl bile yetmezdi.

Bu süreç ne kadar zor olsa da, tek yoldu. Zaman ilerlemeye devam ederken, yeterince yetenekli veya iyi tesadüflere denk gelmiş ya da, başkalarından yardım almış birkaç kişi illa çıkacaktı. Ülkesinin derecesini yükseltecek şartları karşılayan bilen birisi mutlaka belirecekti.

Bu insanlar şüphesiz ülkelerinin liderleri olacaklardı.

Bir ölümsüz ülkesi 4.dereceye ulaştıktan sonra, dış savaş alanına katılma hakları olacaktı. Ancak, güç konusunda, 4.derece ölümsüz ülkeleri 5.derece ölümsüz ülkeleriyle karşılaştırılamazdı.

Gelişim seviyesi arasındaki boşluk sayılarla kapatılacak bir şey değildi. Örnek olarak, 4.derece bir ölümsüz ülkesinin en güçlü kişisi, geç aşama Ruh Oluşturma seviyesindeydi. Eğer onlar 5.derece bir ülkeye yerleştirilirse, anında ikinci sınıf olacaklardır ve Ruh Değişimi uzmanları önünde narin çocuklar gibi görüneceklerdir.

Herhangi özel bir durum olmadan, Ruh Değişimi seviyesindeki birinin 4.derece bir ülkesi silebileceğini söylemek abartı olmazdı. Bu tür şeyler geçmişte bir kereden çok yaşanmıştı.

Yani gerçekte, 4.derece ölümsüz ülkelerinin dış savaş alanındaki rolü sadece savaşan 5.derece ülkelere destek olmaktı.

Gerçek belirleyici savaşlar 5.derece ülkeler arasında geçiyordu.

Bir ölümsüz ülkesi 5.dereceye ulaşınca, karşılaştıkları ilk büyük sorun kaynak ve materyal eksikliğiydi. Büyük bir ülke ölümsüzlük yoluna adım atan figürlere sayısız kaynak sağlamalıydı. Eğer bu sorunu çözemezlerse, ülke çökerdi.

Düşük derece ölümsüz ülkelerini soymak da bu kaynak ve materyal eksikliği sorununu çözmezdi. Tek gerçek çözüm, 6.dereceye ulaşmaktı.

5.dereceden 6.dereceye yükselmek tek kişinin üst seviyeye ulaşmasıyla olacak kadar basit değildi. Yüksek derece bir ülke olmak için, tek yol dış savaş alanıyla alakalıydı.

Dış savaş alanı çatlaklarla dolu boşluktaki bir bölgeydi. Uzaydaki kırılmalarla dolu bu savaş alanı ve boşluk rüzgarları Ruh Oluşturma aşamasındaki birini kolayca öldürebilirdi.

Birisi boşluk rüzgarından bir darbe aldığında, en azından Ruh Değişimi seviyesinde değilse, toza dönüşürdü.

Boşluk rüzgarları dışında, en tehlikeli şey rastgele herhangi bir yerde belirebilen çatlaklardı. Bir kere yakalandı Bir kere yakalanınca, Ruh Değişimi aşamasındakiler dahi kolay zamanlar geçirmezdi. Sadece 6.derece ölümsüz ülkelerinden gelen uzmanlar dış savaş alanında istediği gibi hareket edebilirdi.

Her birkaç yüz yılda, 4.derece ölümsüz ülkeleri arasında, devasa bir savaş olurdu. Bu savaş yasaldı ve Ölümsüz Birliği tarafından destekleniyordu.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin