Wang Lin gözlerini ruhundan bir parça taşıyan yeşimtaşını tutan kişinin üzerinde tutuyordu. Üçlünün yeşimtaşlarını parçalamak üzere olduklarını gördüğü anda, ağzını açmıştı. Yeşil bir uçan kılıç fırladığı gibi, üçlüye saldırdı.
Yeşil ışık belirdiğinde, bölgenin sıcaklığı aniden düşmüştü. Wang Lin'in kanla rafine ettiği uçan kılıcı, Wang Lin Yeraltı Yükseliş Tekniği'ne pratik yapmaya başladıktan sonra da değişmişti. Yin enerjisi bu uçan kılıcın içine girmişti.
Kılıcın üzerindeki Yin enerjisi son derece acımasızdı. Bölgedeki bütün bitkiler aniden dondu. Hatta bütün erken aşama Temel Oluşturma gelişimcileri bile, kıyafetlerinin üzerinde beliren buzlarla bedenlerinin uyuştuğunu hissetti.
Wang Lin'in ruhundan bir parça bulunduran yeşimtaşını tutan gelişimci afallamıştı. Yeşimtaşını kırmaya vakti yoktu. Tek yapabileceği hızlı bir şekilde geri çekilmekti. Ancak rüyalarında bile uçan kılıcın uğuldamaya başlayacağını, ardından aniden görüşünden çıkacağını beklemiyordu. Çabucak kendini korumak için büyülü hazineler fırlattı, lakin artık çok geçti.
Uçan kılıç bir metre uzağında ortaya çıktı ve boğazını deldi. Kan, kılıcın geldiği noktadan bir çağlayan misali fışkırıyordu. İki eliyle de boğazını tutarken, yüzündeki inanamayan ifadeyle birlikte yere düştü.
Wang Lin öne atıldı. Yeşimtaşını kapıp hemen boyutsal çantasına kaldırdı.
Bütün bu olanlar çok hızlı gerçekleşmişti. Hatta olanlara bir yıldırım çarpması benzetmesi yapılsa, son derece yerinde olurdu. Aynı anda, diğer iki gelişimci yeşimtaşlarını kırdılar. Pembe duman ortaya çıktı ve bölgeyi çevreleyen dalgalar gibi etrafa yayıldı.
Ceset Tarikatı'nın öğrencilerinin taşıdığı tabutlar pembe gazla etkileşime girdiğinde, tabutların içinden, dışarıdan duyulabilecek kadar yoğun kazıma sesleri yükselmişti. Sanki tabutun içinde insanlar yatıyordu ve içeriyi tırnaklarıyla kazıyorlardı.
Temel Oluşturma gelişimcilerine bakıldığında, hepsi bağlayıcı tekniğin etkisi altında gibi duruyordu. Hiç hareket edemiyorlardı.
Yeşimtaşlarını kırdıktan sonra, iki geç aşama Temel Oluşturma gelişimcisi kapanmak üzere olan kapıya doğru atılırken Wang Lin'e bakmadılar bile.
İkili bir parlamayla kapının içinde kaybolduğu gibi, peşinden de kapı altın ışık noktalarına dağılarak, arkasında bir iz bırakmadan kaybolmuştu.
Kazıma sesleri daha da yükselmeye başladı, ta ki tabutlar kırılana ve bir dışarı çıkan bir eli takiben ağır ağır nefes alma sesleri duyulana kadar.
Yavaşça, uzun saçlarıyla bir mumya doğruldu. Gözleri yeşil bir ışık yayarken, çevresindekileri, bakışları nihayetinde ustasına kayana kadar çevresindekileri inceledi.
Kanlı gözleri soğuklaşırken, bir çığlık attı ve kendi ustasına atıldı. Burnuyla tıpkı bir boğa soluyormuş gibi adeta havayı sömürüyordu. Erken aşama Temel Oluşturma gelişimcisi titrerken bedeni beyaz bir gaza dönüştü. Ve beyaz gazı da ölü kukla içine çekti.
Aynı anda, mumyanın solmuş bedeni yenilenmeye başladı.
Çok geçmeden, gelişimci bir kemik torbası halini alırken, ölü kukla insan formuna dönmüştü.
Ölü kukla tekrardan emdiğinde, gelişimci bir çığlık atarak hayata gözlerini yumdu. O sırada, gelişimcinin bedeninden sarı bir gaz sızmıştı. Ölü kukla sarı gazı kavradı ve ağzına attı.
Kısa süre içinde, ölü kukla tam olarak, tıpkı daha yeni ölmüş gelişimci gibi görünmeye başlayana kadar değişti.
Aynı anda, birer birer, tabutlar kırıldı ve birer birer ölü kuklaların elleri dışarı uzandı. Bütün bu ölü kuklalar kaçınca, kendi ustalarına saldırdı.