Yeraltı Yükseliş Tekniği'nin ilk katmanı tamamlandı.
Dantianındaki meridyen açılmaya hazırdı.
Wang Lin kendini sakinleştirdi ve dantianının dışındaki Yin enerjisinin 1/3'ünü dantianına gönderdi.
Yin enerjisi dantianına girmedi, bunun yerine dantıanını çevreledi ve kara deliğe hücum etmeye başladı.
Her hücumunda enerjisinin birazını kaybediyor olsa da, Yin enerjisi sanki savaşa devam ediyormuş gibi gittikçe güçlenerek hücum etmeye devam etti.
Uzun süre sonra, kara delik çatlamaya başlamıştı ve o anda, Wang Lin hızlıca bedenindeki Yin enerjisinin diğer 1/3'lük kısmını aktardı. Tek harekette, dantianındaki meridyeni açtı.
Bir anlığına, Wang Lin olağanüstü bir acı hissetti. Kara delik kırıldığı sırada, gizemli güç bedenini doldurmaya başladı. Wang Lin gözünü bile kırpmadı. Sıradaki meridyene hücum etmeye başladı.
Bu sefer, öncesinden daha uzun sürdü ve Yin enerjisinin yeterli gelmeyeceğini görünce, Wang Lin kalan 1/3 enerjisini de Yin enerjisi akımına ekledi. Yin enerjisi, öncekine göre birkaç kat daha büyük bir girdap oluşturdu.
Girdap, sınırlarını aşmaya yakın olduğunu belli ederek, daha da hızlı dönüyordu. Ay, yavaşça gökyüzündeki yerini aldı.
Wang Lin hala sınırlarını aşmanın son aşamasındaydı. Girdap halen dönüyordu ve aşırı hızlı döndüğünden dolayı, nebula* gibi görünüyordu. Dışarıdan oldukça yavaş görünüyor olsa da, gerçekte, gözle görülemeyecek kadar hızlı dönüyordu.
//Nebula; bulutsu: uzayda toz ve gazlardan oluşmuş bulut gibi ışıklı veya karanlık küme.
Yin enerjisinin en yoğun olduğu zaman, gece yarısına doğru, Wang Lin'in bedeni hala bir kara delik gibi görünüyordu. Çevresinde, 20 adım genişliğindeki bir alanda Yin enerjisi dönüyor ve hızlıca özümseniyordu.
Wang Lin'in merkezde olduğu on adımlık alanda, Yin enerjisi kıyma makinesi gibiydi. Bütün Yin enerjisi muazzam bir hızda emiliyordu.
Büyük miktarda Yin enerjisi Wang Lin tarafından özümsenmiş ve anında bedenindeki girdaba eklenmişti. Girdap, neredeyse Wang Lin'in kontrolünden çıkasıya kadar büyüdükçe büyümüştü ve hala da frenlenememişti. Genç adam anında afalladı. Durmak istiyordu, ancak girdabın daha da büyümesini izlerken artık kontrol edemediğini fark etti. Wang Lin, böyle bir şeyin Yeraltı Yükseliş Yöntemi'nin kayıtlarında olmadığını hatırlarken endişelenmeye başladı.
Genç adam Yeraltı Yükseliş Yöntemi'nin şeytani bir teknik olarak adlandırılmasının nedeninin, değişimlerin aşırı büyük olması nedeniyle olduğunu bilmiyordu. Bazı değişimler son derece faydalıyken, diğerleri kullanıcıyı öldürürdü.
Ve Si Tu Nan hala uyuyordu, bu yüzden bu sorunu kendi başına çözmek zorundaydı.
Girdabın büyümesine gelince, çekim gücü de büyüyordu ve Wang Lin'i merkez alan on adımlık yarıçap hızla arttı. Bu son derece kısır bir döngüydü; alan genişledikçe, daha fazla Yin enerjisi özümsenirdi. Daha fazla Yin enerjisi olduğu sürece girdap da daha hızlı büyürdü, girdap büyüdükçe de daha fazla Yin enerjisi özümsenirdi.
20 adım, 30 adım, 50 adım, 70 adım, 100 adım...
100 adımlık yarıçap içindeki bütün Yin enerjisi şiddetle hareket ederken Wang Lin'e doğru atıldı. Bu geniş Yin enerjisi hareketi, 1000 adımlık yarıçaptaki büyün Yin enerjisinin, sanki devasa bir el yol gösteriyormuş gibi hareket etmesine sebebiyet veriyordu.