Vakfı Çalma (2)

178 25 0
                                    

Devasa kılıç sallanırken bütün yıldırım topları kükredi.

Si Tu Nan, Wang Lin'in onayını beklemeden, birkaç küfür savurarak anında bir kez daha genç adamı ışınladı.

Teng Li kaşlarını çattı. Öfkeyle burnundan soludu ve sağ elini savurdu; anında uçan kılıcı elini takiben Wang Lin'in peşine takıldı.

İki ışık huzmesi gökyüzünde uçarken birbiri ardına ilerliyordu. Teng Ailesi'nin öğrencileri yakalayamadıklarından dolayı bir süre daha takip ettikten sonra pes etmişti.

Teng Li daha fazla takip ettikçe daha fazla şok oluyordu. Temel Oluşturma'nın son aşamasındaki gelişimiyle, genç adamı yakalamak için her harekete geçişinde, genç adam uzağa ışınlanıyordu.

Wang Lin böyle yaptıkça, Teng Li'nin daha çok ilgisini çekiyordu. Işınlanmak, Kadim Ruh tekniklerinden biriydi. Wang Lin daha Temel Oluşturma aşamasında bile değildi, ancak ışınlanmayı kullanabiliyordu. Teng Li'nin bakış açısına göre, Wang Lin mutlaka bunu yapmasını sağlayan bir hazineye sahipti.

Bu konu hakkında düşünürken, dudaklarını yaladı. Bu hazine için, Wang Lin'i öldürme isteği daha da güçlenmişti.

Yaşlı adam Jimo'nun en kıdemli öğrencisi, Chen Zong'la oldukça iyi arkadaştılar. Birkaç gün önce, iki kişiyi öldürmek için ses gönderme yeşimi almıştı. Birisi, yaşlı adam Jimo'nun 5.öğrencisinin öğrencisi Zhang Hu'ydu.

Zhang Hu ustasını öldürmek için yardım almıştı ve 5.öğrencisi öldüğünde, yaşlı adam Jimo fark etmişti. Zhang Hu, zehir dışında, ayrıca öğrencilerinin kontrolünü elinde bulunduran bir tekniği olduğunu bilmiyordu. Bu tekniği kullanarak, olan her şeyi görmüştü. Öfke dolu yaşlı adam Jimo, tekniği Zhang Hu'nun nerede olduğunu tespit etmek için kullanmış ve en kıdemli öğrencisi Chen Zhong'u ikiliyi bulmak için yollamıştı.

Chen Zhong ise çok uzaktaydı, bu yüzden Teng Li'ye bu konuyla alakalı yardımı için mesaj göndermişti.

Teng Li bir araştırma yapmış ve Zhang Hu'nun aslında Teng Aile şehrinde olduğunu bulmuş ve Zhang Hu'yla olan kişinin de suç ortağı olması gerektiğini düşünmüştü. Şimdiye kadar yaşanan olaylar bunlardı.

Başlangıçta, sadece bir iyilik yapmayı planlamıştı, ama şimdi, Wang Lin'i ışınlanmasını sağlayan hazineyi almak için öldürmeye kararlıydı.

Bu konu hakkında düşündüğü sırada, Wang Lin'i kovalarken hızı artmıştı.

Wang Lin ruhsal enerji dolu sıvıdan büyük bir yudum aldı. Ardından ağzını açtı ve yeşil bir ışık huzmesi tükürdü. Yeşil ışık ortaya çıktığı anda, kan kokusu havayı kaplamıştı.

Çok geçmeden, Wang Lin ileri atılmaya devam ederken yeşil ışık parlamıştı.

Teng Li açıkça neler olduğunu görebiliyordu. Yeşil ışığı pek de umursamadı ve havaya bir ''Hmph'' savurdu. Yeşil ışığı işaret etti ve bir yıldırım topu ortaya çıkıp yeşil ışığa doğru fırladı.

Yıldırım topu, yeşil ışığa değdiği anda, patladı.

Teng Li bakışlarını geri çekmeden önce küçümseyen bir ifade bakışlarında yer edinmişti. Tam o anda, yeşil bir ışık huzmesi on metre önünde parladı. Işık aniden Teng Lin'e doğru fırladı ve bedenine çarptı. Kıyafetleri anında yok edilirken, parlak zırhı ortaya çıktı.

Yeşil ışık, zırhı tarafından durdurulduktan sonra, hemencecik parlamış ve iz bırakmadan ortadan kaybolmuştu.

Wang Lin gizlice iç çekti, oldukça üzgün hissediyordu. Kaçmaya devam ederken yeşil kılıç elinde belirdi.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin