Şeytanlar Denizi'ndeki sis aşırı kalındı ve Yin enerjsiyle doluydu. Wang Lin sadece kısa bir zamandır sisin içindeydi, lakin kıyafetleri çoktan sırılsıklam olmuştu. Kıyafetlerinin üzerine yapışmasıyla birlikte gelen his son derece rahatsız hissettiriyordu.
Li Muwan'a gelirsek, yüzün artık solgun değildi bunun yerine hafifçe kırmızıydı, ve ipeksi pürüzlüğündeki teni belli oluyordu. Kıyafetleri de sis yüzünden ıslanarak, zarif çekici vücudunu öne çıkarmıştı.
Wang Lin bir bakış attı ve bakışlarını çekti. Kalbi hiç de hızlanmamıştı. Li Muwan'ın Gökyüzü İlerleyiş Hapı ve diğer çeşitli hapları yapabildiği gerçeği olmasaydı, peşinden gelmesine izin vermezdi.
Şeytanlar Denizi devasa bir havzaydı. Uzun süre aşağı inseler de, hala zemin görüşlerine girmemişti. Ancak, genç adam, daha da derine ilerledikçe, Yin enerjisinin daha da güçlendiği fark etmişti.
Çok geçmeden, siste garip yaratıklar belirmeye başladı, bazıları ruhsal enerji dalgalarına bile sahipti. Bu Wang Lin'in oldukça şaşırtmıştı, ancak neyse ki, onları çok önceden tespit edebiliyordu, bu yüzden sadece birkaç kere ürkmüşlerdi ve gerçek bir tehlikeyle karşılaşmamışlardı.
Li Muwan Şeytanlar Denizi hakkında oldukça çok söylenti duyduğu için aşırı gergindi. Burada tek önemli olan şey güçtü. Ayrıca burada çok az kadın geliştirici vardı, yani güçlü bir arka planı olmadığı sürece, muhtemelen son derece acınası bir kaderi olurdu.
Hou Fen'deki karışıklıktan önce, Şeytanlar Denizi'nin sınırında görevlendirilen birçok gelişimci vardı. Bu kişiler çoğunlukla Kadim Ruh gelişimcileri oluyordu. Tek amaçları şeytani gelişimcilerin ülkelerini istila etmesini engellemekti.
Neyse ki, Şeytanlar Denizi'nin bütün muazzam güçleri merkezdeydi. Sınırlardaki veya kenarlardaki grupların hepsi küçüktü, yani dikkatli oldukları sürece, aşırı büyük bir şey yaşanmazdı.
Wang Lin aniden durduğu sırada ne kadar zamandır uçtuğu hakkında bir fikri yoktu. Li Muwan yeterince hızlı tepki verememişti, bu yüzden genç adamın sırtına çarptı. Wang Lin mesafede sise soğukça baktı ve söylendi, ''Dışarı çık, şimdi!''
Üç ince ve uzun figür siste belirdi, lakin sis Wang Lin'in tam figürleri göremeyeceği kadar kalındı, tek anladığı üçü de erkek geliştiricilerdi. Birisi sert bir ses tonuyla bağırdı.
''Küstah! Bu yer Savaşan Şeytan Tarikatı'ma ait. Eğer birazcık bile aklın varsa, kadını arkanda bırakıp ayrılırsın, yoksa...''
Konuşmasını bitiremeden, Wang Lin soğukça homurdandı. ''Yaygaracı! Geber!'' Harita Şeytanlar Denizi'nde mantıklı olmak için bir sebep olmadığını belirtiyordu; sadece güçlü saygı görürdü. Genç adam sağ elini salladı ve Ji Alemi İlahi Hissi yayıldı. Üçlü sadece orta aşama Temel Oluşturma gelişimcileriydi, yani Wang Lin onları istediği gibi öldürebilirdi.
Kırmızı yıldırım aniden üçüne de parladı. Üçlünün ruhları parçalanmadan önce gözleri donuklaştıkça donuklaştı ve öldüler.
Wang Lin öne yürüdü ve boyutsal çantalarını aldı. Ardından bedenlerini kalın sisin içine tekmeledi ve bir kere daha bakmadan ayrıldı.
Li Muwan önünde yaşanana bakarken dehşete düşmüştü. İlk defa Wang Lin'in harekete geçtiğini görüyordu. Diğer içli tıpkı onun gibi orta aşama Temel Oluşturma seviyesindeydi, lakin üçü de direnç gösteremeden gizemli bir şekilde ölmüştü.
Wang Lin'in sırtına bakarken şoke oldu, sonra aniden aklına yarım ay önce, kardeşi Li Qiqing'in binlerce gelişimcinin katıldığı ruh damarının üzerindeki büyük savaş hakkında söyledikleri geldi.