Wang Lin Cennet'e Başkaldıran Boncuk'un uzayında saklanırken dışarıda yaşanan her şeyi görebiliyordu.
Başlangıçta, Cennet'e Başkaldıran Boncuk genç adamı ustası olarak kabul etmeden önce, bunu yapamıyordu, lakin orta aşama Merkez Oluşturma'ya ulaştıktan sonra, boncuğun uzayına girdiğinde bir değişim olduğunu fark etmişti.
Bu his Merkez Oluşturma aşamasına ilk girdiğinde de belirmişti, lakin şimdiki kadar belirgin değildi. Wang Lin bunun sebeplerinden sadece birisinin gelişimi olduğunu hissediyordu. Diğeri belki ruhunun güçlenmesiyle alakalı olabilirdi.
Üçüncü alemdeki avare ruhlar ruhunun hızla büyümesini sağlamıştı.
Artık, Cennet'e Başkaldıran Boncuk'un uzayındayken, dışarıda neler olduğunu görebilmek için tek yapması gereken bir ışık huzmesi kavramaktı.
Altı Arzunun Şeytan Lordu'nun belirmesine şaşırmıştı. Altı Arzunun Şeytan Lordu'nun üçüncü alemden çıkabilip Antik Tanrı'nın bedenine ulaşacağını düşünmemişti.
Ayrıca, Altı Arzunun Şeytan Lordu'nun belirdiği girdaba bakılırsa, dördüncü alemin aktarım dizisinden yeni ışınlanmış gibi görünüyordu.
Wang Lin alarma geçmişti. Altı Arzunun Şeytan Lordu ayrılınca, farklı bir rotaya gideceğine karar verdi. Eğer ikili burada karşılaşırsa, bu, Wang Lin için iyi olmazdı.
Ancak, ardından yaşanan şey gerçekten genç adamı şaşırtmıştı.
Altı Arzunun Şeytan Lordu'nun özümsediği şeyler oldukça tanıdık geliyordu. Aniden tünelde, Altı Arzunun Şeytan Lordu'nun bir teknik kullandığı yeri hatırladı.
Bu anıyı hatırladıktan sonra, derin bir nefes aldı. Ancak, zihninde bir şüphe yükselmişti. Altı Arzunun Şeytan Lordu aşırı kolayca özümsüyor gibi görünmüyor muydu?
Sanki her şey hazırlanmış, sadece Altı Arzunun Şeytan Lordu'un gelip onları özümsemesini bekliyorlar gibi görünüyordu. Altı Arzunun Şeytan Lordu'nun güçlendiğini açıkça hissedebiliyordu.
Altı Arzunun Şeytan Lordu daha önce hiç hissetmediği kadar güçlü hissediyordu. Gizemli Gökyüzü Şeytanı Gelişimi tamamlanmıştı. Kalbi heyecanla doluydu. Binlerce yıldır ulaşmaya çalıştığı hedefini sonunda başarmıştı. Kendine oldukça emin hissediyordu.
Bu güven az önce Antik Tanrı'nın bedeninden özümsediği 'arzu'dan geliyordu. Birleşmiş altı arzuyla, kişinin yaşamını ve ölümünü kontrol etmesine izin veren çok özel bir güç oluşmuştu.
Ancak, Altı Arzunun Şeytan Lordu bu duygularla kendini şımartabilmeden önce, kalbi aniden tekledi. Yüzü çirkinleşti. Mesafeden, meteor vari bir gölge ona doğru atılmıştı.
''Yaşlı moruk, usta/öğrenci ilişkimizi önemsemediğine göre, seni öldüreceğim için beni suçlama!'' Altı Arzunun Şeytan Lordu alayla sırıttı. Ona yaklaşan gölgeye bakarken hala hareket etmemişti.
Göz açıp kapayıncaya kadar, gölge Altı Arzunun Şeytan Lordu'nun önüne ulaşarak, Gökyüzü Şeytani Büyücüsü'nü gözler önüne serdi.
Altı Arzunun Şeytan Lordu'na, coşkusunu zar zor barındıran gözleriyle bakıp, güldü. ''Güzel! Öğrencimden beklendiği gibi. Antik Tanrı'nın arzusunu özümsemeye cesaret ettin. Yi Er, ustanın gerçekten teşekkür etmesi gerekir.''
Wang Lin sersemlemişti. Cennet'e Başkaldıran Boncuk'un yardımıyla, Cennet'e Başkaldıran Boncuk'un uzayının içinden dışarıda olan her şeyi görebiliyordu. Gökyüzü Şeytanı Büyücüsü'nün görünüşü, genç adamı büyük ölçüde şoke etmişti. Bu kişinin iblis vari vücudu Kambur Meng'inkine epey benzer görünüyordu.