Wang Lin taş köprüye baktığı esnada gözleri ışıldıyordu. Bu üç gün sırasında, taş köprüyü gözlemliyordu ve hala üzerine tek bir adım atmamıştı.
Taş köprü dışında, bu gri dünyada hiçbir şey yoktu.
Wang Lin elini sallamadan önce biraz düşündü. Arkasındaki bütün kasırgalar aniden dönmeyi kesti. On binlerce küçük yaratıklara döndüler, ve ardından yaratıklar dağılmaya başladı.
Wang Lin hafifçe gözlerini kapattı ve ikinci şeytanla olan bağlantısını küçük yaratıkları hissetmek için kullandı. Küçük yaratıklar dağılarak, arkalarında sadece kanat çırpma sesleri bıraktılar. Bir süre sonra, bu sesler bile duyulamaz oldu.
Oldukça uzun bir zaman zarfının ardından, aniden gözlerini açtı ve kuzeybatıya uçmaya başladı. Küçük yaratıklar her yönden toplanmak için gelmeye başlamış ve arkasında tekrardan kasırgalar oluşturmuştular.
Çok olmadan, Wang Lin 10 metreyi aşkın bir uzunluğa sahip bir taş tabletin önüne ulaşırken durdu. Tablet kızıl bir ışık yayarak, insana şeytani bir hissiyat veriyordu. Taş tabletin üzerinde birkaç küçük yaratık vardı. Kanatlarını çırpıyorlar ve ötüyorlardı.
Wang Lin'in geldiğini gördükten sonra, bu küçük yaratıklar ona doğru uçtu ve arkasındaki kasırgalara katıldılar. Wang Lin taş tabletin üzerindeki dört büyük kelimeyi fark etti - Geri Dönüşü Olmayan Yol
Bu dört kelime antik bir hissiyat barındırıyordu. Wang Lin bakışlarını sağ alt köşeye kaydırmadan önce biraz kelimelere baktı. Bir süre ciddiyetle inceledikten sonra elini savurdu. Kuvvetli bir rüzgar eserek, tabletin üzerindeki bütün tozu, kiri uzağa savurdu ve bir dizi küçük sözler belirdi.
''Toprak denemesini geçtim ve bu Dönüşü Olmayan Yol'a ulaşmadan önce kral yaratığı yakaladım. Bu yer oldukça ilginç; eğer birisi gelecekte bunu görürse, o zaman kader olarak düşünsün. Küçük bir tavsiye vereceğim: 'Geri Dönüşü Olmayan' kısmının anlamını düşün.''
Wang Lin'in ifadesi sakindi, lakin içten içe şok olmuştu. Bu küçük kelimeler siyah kulede gördüklerinin aynısıydı. Açıkça aynı kişi tarafından yazılmışlardı.
Bu sözlere bakıldığında, toprak denemesinin bu kişinin gözünde kolay olduğu belliydi. Hatta güçlü kral yaratığı bile yakalamıştı.
Ancak, ikinci düşüncede, Wang Lin gözlerini kıstı. Eğer bu kişi toprak denemesinde kral yaratığı yakaladıysa, neden hala oradaydı? Bu sözlerin altında bir şey yatıyor olmalıydı. ''Yakalama'' kelimesi şimdi bu kişiyi takip ettiğini ima ediyordu.
Tabii gerçekten yakalama ve bir tanesinin daha basitçe sayısız yılın ardından doğma şansı da vardı.
Wang Lin bunun doğru veya yanlış olmasıyla ilgilenmiyordu. Bakışları geri ''Geri Dönüşü Olmayan Yol'' kelimelerine döndü ve düşünmeye başladı.
Uzunca bir süre sonra, döndü ve yakından takip eden kasırgalarla birlikte taş köprüye doğru uçtu.
Köprüye dönmesinin ardından, Wang Lin boyutsal çantasına hafifçe vurdu ve şeytan Xu Liguo hemen dışarı çıktı. Kıskançlıkla küçük yaratıklara baktı ve içinden gizlice yakındı, ''Takip eden birçok küçük kardeşi varsa ne olmuş yani? Benim de takipçilerim olacak!''
Wang Lin taş köprüye baktı ve işaret etti. Bu sefer, Xu Liguo, daha önce yaptığı gibi pazarlık etmeye çalışmadan köprüye doğru fırladı. Enerjisi sonuna kadar doluydu. Gururla kasırgaya baktı ve düşündü, ''Gördünüz mü? Bu canavar hala daha önemli olduğumu düşünüyor. Yoksa neden iki numarayı göndermezdi ki?''