Lou He Tarikatı'nın bölümünden oldukça sıska bir adam öne çıktı. Siyah bir cübbe giyiyordu ve yüzü kırışıklarla kaplıydı. Sanki ruhu yokmuş gibi gözleri donuktu. Gözleriyle öğrencileri süzdü ve ardından söylendi, ''Her ay en çok düşman öldüren kişiye bir Gökyüzü İlerleyiş Hapı verilecek.''
Gökyüzü İlerleyiş Hapı dendiği anda, Wang Lin çevresindeki bütün gelişimcilerin gerilmiş ve nefesleri düzensizleşmişti.
Mai Liang'ın anılarında Gökyüzü İlerleyiş Hapı hakkında birkaç bilgi vardı. Bu haptan Hou Fen'de 30'tan fazla yoktu ve kişinin çekirdek oluşturma şansını arttırabildiğinden dolayı Hou Fen'deki en kaliteli haplardan sayılabilirdi. Eğer çekirdeğini yeni oluşturmuş birisi bu hapı tüketirse, o zaman hemen erken aşama Merkez Oluşturma seviyesine girer ve enerjisi düzenlenirdi. Anahtar bileşen uzun zaman önce tükenmişti; bu 30 civarı hap da 1,000 yılı aşkın zamandır dikkatle korunuyordu.
Bunun ardından, 5,000 gelişimci takımlara ayrıldı, her biri kendi görevine sahipti. Wang Lin de aralarındaydı.
Takımlar yayıldı ve gördükleri her gelişimciyi öldürmeye başladı. Kadim Ruh gelişimcileri de rakip Kadim Ruh'larla ilgilenmeye yardım etmek için etraflarındaydı.
Wang Lin 10.Tugay'ın 8.Bölük'üne atanmıştı. 8.Bölük'de toplam 30 kişi vardı, hepsi çeşitli tarikatlardandı. Beş Temel Oluşturma gelişimcisi varken, geri kalanlar Qi Yoğunlaştırması'nın 13.-14.katmanındaydı. Liderleri Şeytan İblis Tarikatı'ndan bir Merkez Oluşturma gelişimcisiydi. Bazı nedenler yüzünden, Wang Lin bu bölükteki Savaş Tanrısı Tapınağı'nın tek öğrencisiydi.
Görevleri 10.Tugay'a orta çatlı bir ruh madenini ele geçirme de yardım etmekti. Savaş Tanrısı Tapınağı'ndan bir Temel Oluşturma gelişimcisi olarak, Wang Lin bir Merkez Oluşturma seviyesi hazine almıştı. Bu hazine çok güçlü değildi. Birçok kez kullanılabilirdi, bu yüzden her saldırının kalitesi düşüktü. Oldukça zayıf olduğunu söylemek uygun olurdu.
Ayrılmadan önce, Feng Luan birilerine Wang Lin'i çağırmasını emretmişti.
Feng Luan Hou Fen'e bakan güzel bir pencerede duruyordu. Uzunca bir zaman zarfının ardından, bir yeşim parçası fırlattı ve söylendi, '' Hong Er dış savaş alanında aşırı güçlü olduğunu söyledi, pekala o zaman neden gelişim seviyen sadece orta aşama Temel Oluşturma?''
Wang Lin yeşimi yakaladı. İlahi hissiyle göz attıktan sonra, ifadesi garipleşti. Bu yeşim bir haritanın küçük bir parçasını içeriyordu. İçinde, Hou Fen'in kuzeyindeki yedi sekiz ülke görülüyordu. Her ülkenin derecesini ve hangi ürünlerle bilindikleri bile gösteriliyordu.
Biraz düşündükten sonra, gözleri parladı. Bu sözlerin altında yatan anlamı tahmin edebilmişti.
Feng Luan elini salladı ve söylendi, ''Bu haritanın toplam üç parçası var. Eğer 50 Temel Oluşturma gelişimcisi öldürebilirsen, ikinci parçayı vereceğim. Eğer savaşın sonunda 150 veya daha fazla Temel Oluşturma gelişimcisi öldürebilirsen, son parçayı da vereceğim.''
Wang Lin tek kelime etmeden ayrıldı. Feng Luan'ın ne istediğini anlıyordu. Bu dünyadaki iyilik yapmak diye bir saçma bir şey yoktu, sadece adil takaslar vardı.
Hou Fen'deki diğer Kadim Ruh gelişimcileriyle karşılaştırıldığında, Feng Luan en azından oldukça sempatikti. Zhou Zhiong meseli yüzünden, Mai Liang'ın bedenini ele geçirme konusuyla ilgilenmişti. Haritaya gelince, niyeti açıktı. Eğer Wang Lin yetenekliyse, haritayı alabilirdi, lakin değilse, o zaman savaş alanında ölürse kimseyi suçlayamazdı.
Wang Lin başlangıçta bu savaşa katılmak istemiyordu, lakin şimdi başka planları vardı. Harita sadece bir nedeniydi. Ana nedeni Gökyüzü İlerleyiş Hapı'ydı.