Ülke mühürleme düzeninin kırılması genç adam için çok kötü bir haber olduğundan dolayı ifadesi hoşnutsuz bir hal aldı. Ateş yaratıkları dışarı çıktığına göre, ilk hedef o olacaktı.
Ateş yaratıklarının peşine takılmasının düşüncesi bile Wang Lin'in kafa derisinin uyuşmasını sağladı. Hemen planını yaptı; haritayı ne olursa olsun almalıydı, ve Gökyüzü İlerleyiş Hapı'nı almak için ay sonuna kadar bekleyemezdi.
Bunu düşünürken, Wang Lin'in kaşları çatıldı. Haritanın son parçası Feng Luan'ın elindeydi ve gerekli gelişimciyi öldürecek zamanı yoktu. Biraz düşündükten sonra, Wang Lin'in gözleri ışıldadı ve bir karara vardı.
İlahi hissiyle çabucak Lin Tao ve Yang Xiong'u buldu ve ardından Yang Xiong'a doğru uçmadan önce sessizce uzaklaştı.
Yang Xiong bölgede devriye gezmekle sorumlu öğrencilerden biriydi. Dikkatli bir şekilde etrafı kolaçan ederken rahatlamaya cesaret edemiyordu, lakin bakışlarının dağın tepesine kaymasına engel olamadı. Zarar görmüş Kadim Ruh geçtiğinde, büyük bir şeylerin yaşanmak üzere olduğuna dair içinde bir hissiyat belirmişti.
Yang Xiong içindeki ağır kayayı bastırırken iç çekti. Tam kuzeybatı bölgesini devriye gezmeye gidecekti ki, aniden bir şey hissetti, bu yüzden kuzeydeki sık ormana uçtu. Sık ormana girdikten sonra, etrafına bakındı ve saygıyla söylendi, ''Yang Xiong ustasını selamlıyor.''
Wang Lin bir ağaçtan çıktı. Söylenmeden önce Yang Xiong'u inceledi, ''Zhong Zihong nerede?''
Yang Xiong şüphelendi, lakin bir şey söylemeye cesaret edemedi. Biraz düşünüp yanıtladı, ''Yanlış hatırlamıyorsam, küçük öğrenci kardeşim Zhong 4.ordunun 3.bölüğünde olmalı, fakat tam detayları bilmiyorum.''
Wang Lin Yang Xiong'a bakıp konuşmaya başladı, ''Çoktan Zhong Zihong'un ruh kanı özünü geri verdim.''
Yang Xiong'un bedeni titredi ve nefes alış verişleri ağırlaştı, ancak çabucak kendini sakinleştirdi. Kafasını kaldırıp Wang Lin'e baktı. Sanki bir şey söyleyecekmiş gibi ağzı açıldı.
Wang Lin söylenirken sakindi, ''Eğer Zhong Zihong'un buraya gelmesini sağlayabilirsen, o zaman senin ruh kanı özünü de geri vereceğim.''
Yang Xiong'un gözleri kan çanağına döndü ve nefes alış verişleri tekrardan ağırlaştı. Uzunca bir zaman zarfının ardından, fısıldadı, ''Usta, doğru mu söylüyorsun?''
Wang Lin kaşlarını çattı, fakat yine de onayladı.
Tek kelime etmeden, Yang Xiong bir yeşim parçası çıkardı ve alnına yerleştirdi. Wang Lin sadece yeşimin fırlatılmadan önce birkaç kere parladığını görmüştü. Ardından Yang Xiong mesafede kayboldu.
Bir saat sonra, mesafeden uçan kılıç sesleri geldi ve kırmızı dudaklarıyla, beyaz teniyle, kıvrımlı hatlarıyla son derece güzel bir figür geldi. Bu kişi Zhong Zihong'dan başkası değildi.
Güzel kadın uçan kılıcını kaldırdı, ve tam konuşmak üzereyken, yüzünün anında solgunlaşmasını sağlayan, Yang Xiong'un yanındaki Wang Lin'i fark etti.
Wang Lin elini salladı ve Yang Xiong'un ruh kanı özü Yang Xiong'a doğru uçtu. Yang Xiong ruh kanı özünü yakalayıp Zhong Zihong'a bakmaya cesaret edemeyerek ayrılırken son derece utanç içindeydi.
Zhou Zihong'un yüzü solgundu ve güzel kırmızı dudaklarını ısırıyordu. Uzunca bir süre sonra, sırtındaki ürpertiyle konuştu, ''Ata Feng Luan...benim annem. Beni gördüğünde, hemen bir şeylerin yanlış olduğunu fark etti, bu yüzden...''
Wang Lin kafasını iki yana salladı. İç çekti ve söylendi, ''Bu konuyu kapattık, bu yüzden tekrardan açmaya gerek yok. Zhong Zihong, bir şey konusunda bana yardım etmeni istiyorum.''