Dört büyük tarikattan, sadece Ceset Tarikatı 4.derece ölümsüz ülkesi gelip ateş yaratıklarını temizledikten sonra Hou Fen'e dönmüştü.
Bu hareket çoğu insanın kafasını karıştırmıştı. Ateş yaratıkları temizlenmiş olsa da, ruhsal enerji gelişim için aşırı şiddetliydi. Sonuç olarak, bütün ülke gelişimciler için bir ölü bölgeydi.
Ceset Tarikatı hiç açıklama yapmamış ve bir gece kaybolup gitmişti.
Ceset Tarikatı diğer üç tarikata göre son derece gizemliydi. Çok Kadim Ruh gelişimcileri olmasa da, ne zaman Kadim Ruh gelişimcileri toplansa, Ceset Tarikatı'nın Kadim Ruh gelişimcilerinin dehşet verici güçlerini hissedebilirlerdi.
Bunu göze alarak, üç büyük tarikat sessizliklerini korumakla yetinmiş ve onları durdurmaya kalkışmamıştı.
Hou Fen'in batı kısmında, volkan patlamalarının altında, kendi yeraltı dünyasını oluşturan birbirine bağlı tünellere ve mağaralara bağlantılı devasa bir ana mağara vardı.
Zhao'nun Ceset Tarikatı'na kıyasla, yapı oldukça benzerdi, sadece biraz daha genişti.
Şu anki Ceset Tarikatı'nın tarikat lideri, Zhao Chuanliang, düzensiz bir şekli alan birçok kesişen kristallerden yapılma bir kristalin önünde diz çökmüştü.
Zhao Chuanliang oldukça saygılıydı. Ara sıra korku parçaları yüzeye çıkıyor ve ardından yüzünden kayboluyordu. Fısıldadı, ''Shang Zong, lütfen bana birkaç gün daha ver, söz veriyorum 4876 numaralı ruha ne olduğunu bulacağım.''
''Sana birkaç gün verirsem, o zaman kim bana birkaç gün verecek? Ruh numara 4876 görevde olduğum yerin, Tian Gang Tarikatı'nın Tian Gang'ının bir öğrencisi, ve şimdi ona bakmak için geliyorlar. Hesaplamalara göre, 4876 numaralı ruh çoktan bedeni ele geçirmiş olmalı. Onlara ne söyleyeceğim?''
Zhao Chunliang içinden sövdü. Yüzünde panik olmuş bir bakış belirdi ve hızlıca söylendi, ''Shang Zong, zaten birkaç iz ve 4876 numaralı ruhun kaybolduğu yeri buldum. İzlerin analizine göre, Savaş Tanrısı Tapınağı'nın Mai Liang isimli bir öğrenci bağlantılı gibi görünüyor. Son zamanlarda Xuan Wu'da belirdiğine dair haberler aldım, bu yüzden adam gönderdim. Bana on gün verdiğin sürece, kesinlikle gerçeği bulabileceğim.''
Zhao Chuanling'e bakarken kristalin içindeki figürün yüzü azıcık daha rahatladı ve iç çekti, ''Chuanliang, ''o'' beden olduğundan sana bulman için on gün vereceğim. Ancak, on gün sonra hala bir sonuca ulaşamazsan, o zaman bunu 5.derece ölümsüz ülkesi bölümüne raporlayacağım için beni suçlama. Onların çalışma tarzıyla, kesinlikle ele geçirildikten sonra bir beden seçme hakkını elinden alacaklardır.''
Bununla birlikte, kristalin içindeki yüz yavaşça kayboldu.
Zhao Chuanliang yere çöktü ve acı acı gülümsedi, ''Eğer o 4867 numaralı ruh Tian Gang'dan birisiyse, o zaman burası yerine neden daha iyi bir yerde bedeni ele geçirmiyor ki? Neden topu bana atmalı, ah?!'' Ne var ki, içten içe kişinin bir beden ele geçirmesi gerektiği zaman, her zaman başka bir ülkede yaptığı anlıyordu.
Zhao Chuanliang'dan soğuk bir ses yükseldi. ''Bir beden ele geçirme şansını unut gitsin, Zhao Chuanliang. Kötü bir durumda görünüyorsun!''
Zhao Chuanliang iç çekere sordu, ''Ye Zizai, ne yapmalıyım?''
''Ne yapmalısın? Herhangi bir fikrim yok, lakin Zhao'nun önceki Ceset Tarikatı tarikat lideri olarak, benzer bir durumla karşılaşmıştım. Küçük öğrencimle durumun aynı, ancak hafifçe farklı da. 4876 numaraları ruhun ruh lambası henüz sönmedi, yani hala hayatta. Onu bulabilirsen, en iyisi olacaktır, eğer bulamazsan, o zaman tehlikeye gireceksindir.''