Wang Lin taş kapıyı açmak için sağ elini salladı ve dışarı çıktı..
Şu anda, gökyüzü masmaviydi ve 10.000 kilometre boyunca açıktı. Vücudu hareket etti ve yakındaki bir yanardağa uçtu. Rüya uzayından çıktığında, ilahi hissi yanardağın içinde bir tahta elementi dalgalanması buldu.
Kısa bir süre sonra, volkanın ağzına ulaştı ve içine baktı. Isı dalgaları yanardağın ağzından yukarı süzülüyordu. Gözleri parladı ve hiç tereddüt etmeden içine atladı. İnişini kontrol etmek için çekim gücü tekniğini kullandı.
Yanan Altın Sıradağı, Hou Fen'de ünlü bir sıradağdı. Neden ünlü olduğuna gelince, Yanan Altın Meyvesi adındaki bir simya malzemesi burada büyüyordu.
Bu Yanan Altın Meyvesi, Ruh Uyum Hapı'nın yapımında önemli bir malzemeydi. Ülkedeki ruhsal enerji ateş elementiyle doluydu. Uzun süre bu ruhsal enerjiyi emmek yetişimcilerin bedenine zarar verebilirdi. Bu yüzden, Ruh Uyum Hapı vücuttaki ruhsal enerjiyi düzenleyen bir hap olduğundan buradaki yetişimcilerce sevilirdi.
Ruh Uyum Hapı'nın Hou Fen'de en çok tüketilen hap olduğu söylenebilirdi. Ruh Uyum Hapı için bir sürü farklı farklı tarif vardı ve hepsinin farklı derecelerde etkisi bulunuyordu. En popüler tarif Yanan Altın Meyvesi'nin kullanıldığıydı.
Yanan Altın Meyvesi sadece yanardağın ağzında büyürdü. Ayrıca tek bir yanardağ varsa büyümezdi, bir arada bir sürü olmalıydı.
Yanan Altın Meyvesi her olgunlaştığında dört büyük tarikat onları hasat etmek için öğrencilerini gönderirdi. Bu meyve çok garipti. Erkenden veya geç hasat edilemezdi. Olgunlaştıktan sonra üç gün içinde hasat edilmeliydi.
Bugün, dört tarikat öğrencilerini erkenden yollamıştı. Her tarikat bir yanardağı sahiplendi. Dört büyük tarikatın bu çok gerekli malzeme üzerine bir anlaşması olduğundan hiç kavga çıkmıyordu.
Toplamda üç Ölü Tarikatı öğrencisi vardı; iki erkek ve bir kadın. Sırtlarında tabutlarla bir yanardağ açıklığında durmuş, içeri gitmek için doğru zamanı bekliyorlardı.
Zaman yavaş yavaş geçti. Diğer üç yanardağdan yeşil duman sızdığını görünce diğer üç tarikatın öğrencisi kendi yanardağlarının içine atladı. Ölü Tarikatı'ndan üç öğrencinin yüzünde kafası karışık ifadeler vardı. Kadın kaşlarını çattı, "Kıdemli Çırak Kardeş Mai, ne olduğunu biliyor musun?"
Mai adındaki adam da kaşlarını çattı, "Yeşil duman Yanan Altın Meyvesi'nin olgunlaştığı ve hasata hazır olduğu anlamına geliyor. Dört yanardağ aynı anda olgunlaşmalıydı. Kıdemli kardeş Zhou, gidip bakmalı mıyız?"
Zhou adındaki genç adam bir süre düşündü. Sonra, başını iki yana salladı, "Biraz daha bekleyelim. Yeşil duman gelmez ve yanardağın zehirli dumanını dağıtmazsa, aşağı gittiğimiz takdirde tehlikede oluruz."
Zaman yavaş yavaş geçti. Yeşil dumanı diğer üç yanardağda giderek yoğunlaştığını görünce üç öğrenci sabırsızlandı. Zhou adındaki genç adam dişlerini sıktı, "Tamam, gidip bakalım." Bununla birlikte, tam yanardağın içine zıplayacaktı ki yanardağdan soğuk bir aura geldi.
Kısa bir süre sonra, soğuklukla dolu bir genç belirdi. Üç öğrenci, bir insan kadar kalın mor bir sarmaşık taşıyarak dışarı uçuşunu afallamış bir şekilde izledi.
Sarmaşık Yanan Altın Meyveleri'yle doluydu.
Bu kişi Wang Lin'di. Ortaya çıktıktan sonra, üçlüye hiç bakmadan ayrıldı. Üçlüyü bir süre önce zaten fark etmişti ama meyveyi nasıl alacağı konusunda baş ağrısı çekiyordu. Meyveyi ne zaman sarmaşıktan koparsa ısıdan toza dönüyordu.