Yeni oluşmuş şeytana bakarken Wang Lin'in bakışları soğuklaştı. Ji Alemi bedeninden ayrılarak, kırmızı bir ejderha şeklini aldı, ve ardından küçük yaratığa kükredi.
Bir Ruh Yutucu olarak tüm görkemi aniden gözler önüne serilmişti. Küçük yaratığı geç, şeytan Xu Liguo bile yere gömülecek kadar korkmuş ve hareket etmeye cesaret edemeyecek duruma gelmişti. Doğal avcısının baskısı içinin ürpermesine neden olmuştu.
Küçük yaratık mücadele etmeye ve kükreyip durmaya başladı, lakin Wang Lin'in kükremesiyle kıyaslandığında, çaresizlikle kaplıydı. Küçük yaratık sonunda gözleriyle merhamet için yalvarmaya koyuldu.
Wang Lin'in Ji Alemi tarafından oluşturulmuş ejderha nihayetinde Wang Lin'in bedenine dönmeden önce uzun süre küçük yaratığa soğukça baktı. Ardından genç adam elini salladı ve bir ruh bayrağı çıkardı. Şeytan kırmızı sise dönüşüp ruh bayrağına girme konusunda hiç tereddüt etmedi.
Wang Lin ruh bayrağına ilahi hissinden bir şerit bırakıp boyutsal çantasına geri koydu. Sonrasında diğer elini salladı ve tüm odada iplikler belirmeye başladı. Bu şeytana karşı kurduğu bir önlemdi.
Wang Lin elini sallarken, bu ilahi his iplikleri genç adama geri döndü.
Küçük yaratığı ne kadar hızlı olursa olsun bulabilme nedeni bu ilahi his iplikleriyle alakalıydı. Kırmızı sisteki anormal dalgalanmaları ilk fark edişinde, sessizce ilahi his ipliklerinden bir örümcek ağı oluşturmak için ilahi his kısıtlamasını kullanmıştı.
Küçük yaratık nereye giderse gitsin, Wang Lin takip edebilirdi. Ayrıca, Wang Lin'in ilahi his iplikleriyle birlikte bayağı çok ruh yuttuktan sonra, küçük yaratığın üzerinde bırakılan işaret de büyük rol oynamıştı.
Bu ikisinin etkisi altında, Wang Lin'in şeytanı takip edebilmesi şaşırtıcı değildi.
İlahi hissini geri çektikten sonra, ayaklandı ve pencereden dışarı baktı. Biraz düşünmenin ardından, kuleden dışarı yürüdü. Kulenin kapısındayken, genç adam dışarı çıkmadan önce her şeyi ayarladı. Şeytan Wang Lin'in yeraltına indiğini görünce, hızlıca takip etti.
Ne yazık ki, uzun süre takip edemeden önce, Wang Lin tarafından yakalanmış ve ejderha tendonunun içine fırlatılmıştı.
Bu konumda, direnç aşırı güçlüydü. Wang Lin karşı koymak için neredeyse ruhsal enerjisinin %90'ını kullanıyordu. Sonuç olarak, hızı istemsizce düşmüştü.
Yavaşça ilerlerken, ilahi hissini mesafede ne olduğunu dikkatle gözlemlemek için yaymıştı.
Birkaç gün sonra, Wang Lin'in ifadesi değişti. İlahi hissi hızlıca ona doğru uçan siyah bir bulut olduğunu fark etmişti.
Siyah bulut nereye giderse, siyah kasırgalar kaçınmayı deniyordu. Yeterince hızlı olamayanlar sayısız küçük yaratığa dönüşüyor ve siyah bulut tarafından yutuluyordu. Wang Lin siyah buluta bakarken ağzına hapı tekrardan yerleştirdi ve daha da derine daldı.
Çok geçmeden, siyah bulut geçip gitti. Siyah bulutun arkasında kral kasırga yer alıyordu. Şu anda kral kasırga olabildiğince çok rüzgar oluştururken hızla dönüyordu. Bu da siyah bulutun çok hızlı ilerlemesine neden oluyordu.
Kral kasırga siyah bulutu Wang Lin'in olduğu yere ittirdi ve mesafede kayboldu. Çok geçmeden, kral kasırga geri döndü. Bu sefer, yüksek sesli ulumalar savururken daha da hızlıydı, mesafede tekrardan kayboldu.
Kral kasırga ayrıldıktan sonra, Wang Lin yavaşça ilerlemeye devam etti. Alayla sırıttı. O siyah bulut Kambur Meng tarafından oluşturulmuş olmalıydı. Eğer Kral kasırga uzağa ittirmemiş olmasaydı, o zaman yayılınca küçük yaratıklar büyük ölçüde acı çekerdi.