Li Muwan bu figürü gördüğünde, rahat bir nefes verdi ve bedeni rahatladı. Duvara yaslanmalıydı. Onu şaşırtarak, soğuk bir el koltuk altının altından geçti, ardından güzel kız kendini anında yerden havalanırken buldu.
Tanıdık bir koku burnuna ulaştı ve rahatlamasını sağladı. Önündeki sisi görünce, tam konuşmak üzereydi ki Wang Lin'in değişmemiş sesi kulaklarına ulaştı;
''Hareket etme. İnsan öldürme işine ben bakıyorum.''
Wang Lin Li Muwan'ı tuttu ve havada bir anlığına durdu. Şimdi daha çok bir kırbaca benzeyen ejderha tendonunu çıkardı ve salladı. Bir ucu kafasız koca kafalı gelişimcinin vücuduna sarıldı, ardından bölündü ve Pu Lin'in cesedini kavradı.
Wang Lin sağ eliyle ejderha tendonunu tuttuğu esnada ilahi hissini yaydı ve kaçanlardan birisine yerleştirdi. Kuzeydoğuya uçarken alayla gülümsedi, ejderha tendonu iki Merkez Oluşturma gelişimcisiyle arkasından süzülüyordu.
Kun Sang paniğe kapılmıştı. Wang Lin'i gördüğü anda, devasa bir el ruhunu yakalamış ve yok etmek için tek yapması gereken küçük bir güç uygulamakmış gibi hissediyordu.
Pu Lin'in gizemli ölümü en çok onu ürkütmüştü. İçindeki korkuyu açıklamak için kelimeler kifayetsiz kalıyordu. Bir hap fırını için, üçlüden çoktan ikisi ölmüştü. Tam bunu düşündüğü sırada hızlıca birkaç hap çıkartıp atarken şaşkınlığı hissetmesine neden olmuştu. Ruhsal enerjisi yenilendikten sonra, dilinin ucunu ısırdı ve biraz kan tükürdü. Eliyle hızlıca mühürler oluşturuyor, ardından kanını mühürlere aktarıyordu. Mühür oluştururken, bedeni hızlıca solgunlaştı, lakin hızı birkaç kat arttı.
Yüzlerce metre atılırken arkasında bir illüzyon bıraktı.
Wang Lin meteor vari bir şekilde gökyüzüne atılırken alayla gülümsedi. Kun Sang'ı gördüğünde, gözlerinde soğuk bir ışık parladı. Ağzını açtı ve kristal renkli bir ışık fırladı. Neredeyse bir anda, kristal ışık yüzlerce metre kat etti.
Kun Sang kaçarken, aniden göğsünde bir acı hissetti. Kafasını eğdiği anda, kristal bir ışığın göğsünün içine işlediğini gördü. Çekirdeği göğsünden dışarı çıktı ve yavaşça geriye süzüldü. Kun Sang ağzını açtı, lakin ses çıkartamadı. Gökyüzünden düşerken, görüşü karardıkça karardı. Öldüğü anda bile, her şeyin nasıl bu kadar hızlıca değiştiğini anlayamamıştı. Av aniden avcı olmuştu.
Bedeni düşerken, ince, altın bir ışık ejderha tendonunden bedene doğru uzandı. Wang Lin uçarak geçtiği sırada, ceset ejderha tendonu tarafından yakalandı ve genç adamın arkasında süzülmeye başladı.
Merkez Oluşturma gelişimcilerinin üç bedeni tavus kuşunun kuyruğundaki üç tüy gibiydi, ve Wang Lin de kafaydı.
''Üçüncü!'' Wang Lin boyutsal çantasına çekirdeği yerleştirip sıradaki hedefine ilerlerken kasvetliydi.
Li Muwan önünde yaşanan her şeyi izliyordu. Hazırlandığını düşünse bile, şoke olmadan edemiyordu. Wang Lin'in gücü kalbinin derinliklerine kazınmıştı.
Chen Hai normalde gördüğü saygıdan keyif alan bir figürdü, Savaşan Şeytan Tarikatı'nda bir üstattı. Hızının yeterince yüksek olmadığını biliyordu, bu yüzden biraz ilerledikten sonra, yerde büyük bir delik kazdı, varlığını geri çekti, ve kendisini yaktı.
Sadece Temel Oluşturma aşamasındayken, bu numarayı birçok kez kullanmıştı. Yeraltında yatarken, acı acı gülümsemesine ve bu hayat kurtaran tekniği kullanmasının üzerinden ne kadar zaman geçtiğini düşünmesine engel olamadı.
Derin bir nefes verdi, lakin gözleri aniden kocaman açılırken nefesi donarak, yanıp sönen kırmızı yıldırımı gözler önüne serdi. Deliklerinden sınırsızca kan sızdı ve kırmızı yıldırım ruhunu doldurdu.