Merkez Oluşturma (3)

86 21 0
                                    

Wang Lin girmeden önce, kafasını sarmak için siyah bir pelerin çıkardı. Girdikten sonra, ilk katta etrafına bakındı ve çoğunlukla uçan kılıçlar olduğunu keşfetti. Bütün kılıçlar yüksek kalitedeydi ve her biri kılıç Qi'sinin sızmasını engelleyen tılsımlarla kutulara mühürlenmişti.

Bütün bu kılıçlara ek olarak, odanın ortasında uçları yeri göstererek süzülen üç uçan kılıçla bir kristal sütun vardı.

Üç uçan kılıçlar bazen sönükleşiyor bazen ışıldıyordu. Bazı zamanlar parlakça ışıldadıkları bile oluyordu.

Wang Lin merkezdeki üç kılıca bakarken, bir çalışan yanına geldi. 20 yaşlarında gözüküyordu ve oldukça şaşalı gözüküyordu. Wang Lin'i dikkatle inceledi. Çoğu gelişimci tanınmak istemediği için müşterilerin yüzlerini gizlemesi oldukça normaldi. Wang Lin'in gelişim seviyesine gelirsek, Hazine Rafine Etme Köşkü'nün kontrol etmek için özel teknikleri vardı. Wang Lin'in gelişim seviyesini kontrol ettikçe, bir o kadar heyecanlanıyordu, çünkü Wang Lin'in gelişim seviyesi Merkez Oluşturma ile geç aşama Temel Oluşturma'nın zirvesinde değişip duruyordu.

Bu çalışan şaşırsa da, yüzüne yansıtmadı. Saygıyla konuşmaya başladı, ''Kıdemli bu uçan kılıçlara ilgi mi duyuyor?''

Wang Lin bakışlarını çekti ve çalışana döndü. Çalışanın Qi Yoğunlaştırması'nın 7. veya 8. katmanında olduğunu anında fark etti ve sakince karşılık verdi, ''Hazine Rafine Etme Köşkü hap fırınları satıyor mu?''

Çalışan onayladı ve gülümsedi. ''Kıdemli, hap fırınları normal insanların alabileceği şeyler olmadığından dolayı, korkarım ki hap fırınlarını sadece bizim Hazine Rafine Etme Köşkü'müzde bulabilirsiniz. Eğer kıdemli ilgileniyorsa, lütfen beni ikinci kata kadar takip etsin.''

Wang Lin sakince merdivenlere doğru ilerledi. Çalışan hızlıca öne geçti ve yolu göstermeye başladı. Tam merdivene bir adım atacaktı ki, döndü ve şu anda bir çalışanla pazarlık eden bir gelişimciye baktı. Genç adam merdivenleri çıkmadan önce bir anlığına düşündü.

İkinci kata çıktıktan sonra, çalışan çabucak merdivenlere dönmeden önce hızlıca bir odadaki orta yaşlı adamla konuşmaya gitti.

Orta yaşlı adamın saçları yoktu ve gözleri ara sıra parlıyordu. Ayaklanarak, ellerini birleştirdi ve söylendi, ''Ölümsüzlük yoluna adım atmış dostum hangi kalitede hap fırını istiyor?''

Wang Lin orta yaşlı adama bir bakış attı ve bu orta yaşlı adamın gelişim seviyesinin tıpkı onun gibi, Temel Oluşturma'nın zirvesinde olduğunu fark etti. Bu yüzden şaşırdı. İlk katta Qi Yoğunlaştırma gelişimcileri vardı ve ikinci bir Temel Oluşturma gelişimcisi vardı. Bu üçüncü katta bir Merkez Oluşturma gelişimcisinin görevli olduğu anlamına geliyor olabilir miydi?

Wang Lin'in ifadesi sakinken sordu, ''Birkaç tanesini gösterebilir misiniz?''

Orta yaşlı adam kahkaha attı ve yandaki bir sandalyeyi işaret etti. ''Ölümsüzlük yoluna adım atmış dostum, lütfen otur, ben birkaç tane getirmeye gideceğim.'' Bununla birlikte, yandaki duvara gidip vurmadan önce bir fincan çay koydu. Duvarda dalgalanmalar oluştu, ardından daha da illüzyon vari bir hal aldı.

Hemen sonrasında da, her biri beyaz bir yeşim tepsi tutan, üç güzel kız dışarı çıktı. Her tepsi de büyük, kırmızı bir kutu vardı. Her kutu altmış santimetrekare civarındaydı.

Bu üç tahta kutu da aynı boyutlardaydı, lakin üzerindeki oyma desenleri farklıydı. Ayrıca her kutunun üzerine mühürler yerleştirilmişti.

Üç güzel kız Wang Lin'e doğru yürüdü ve genç adamı süzmeye başladılar.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin