Dikkatsiz Davranmak

133 26 0
                                    

Ölümsüz Birliği aşırı büyük bir organizasyondu. Birkaç kişi dışında, kimse tam olarak kaç ülke birliğin parçası bilmiyordu.

Bir ülke için Ölümsüz Birliği'nin gerçek bir üyesi olması için gereken en alt gereksinim 6.dereceye ulaşmak ve kendi gezegenine sahip olmaktı.

Genel olarak konuşursak, bir ülke ölümsüz ülkesi olduğu sürece, Ölümsüz Birliği'nden sayılırdı. Ancak sayısız ölümsüz ülkesi vardı, bu yüzden Birlik hepsini kişisel olarak kontrol edecek zamana sahip değildi.

Yine genel olarak konuşursak, 5.derece ve altındaki bütün ölümsüz ülkeleri gezegendeki 6.derece ölümsüz ülkesi tarafından kontrol edilirdi.

Suzaku ülkesi delice bir hızla yükselmişti. 1.dereceden 6.dereceye sadece 100,000 yılda ulaşarak nadir 6.derece ölümsüz ülkelerinden biri olmuştu.

6.derece bir ölümsüz ülkesi olduktan sonra, kendi gezegenlerine sahip olma hakkını kazanmışlardı. O gezegene de Ölümsüz Birliği tarafından Suzaku ismi verilmişti.

Suzaku gezegeninde, Suzaku ülkesinin emirleri tanrının emirleriydi.

Suzaku gezegeni 18 tane 5.derece ölümsüz ülkesine sahipti. Bir ülke 5.derece bir ölümsüz ülkesi olma şanslarını yerine getirirse, Suzaku ülkesi tarafından on dış savaş alanıyla ödüllendirilirdi.

Yani, Suzaku gezegeninde sadece 180 dış savaş alanı vardı. Eğer birisi çökerse, o zaman kalıcı olarak bir tane dış savaş alanı azalırdı. Tabii, 6.derece ölümsüz ülkesinden aşırı yüksek bir fiyata almaya istekli değillerse durum böyle olurdu.

Bu dış savaş alanlarının nasıl oluştuğu ve uzaysal çatlakların nereye götürdüğü konusunu ise, 5.derece ölümsüz ülkelerinden hiçbiri bilmiyordu.

Her 5.derece ölümsüz ülkesi birçok 4.derece ülkeyi kontrol ederdi ve her 4.derece ölümsüz ülkesi de birçok 3.derece ülkeyi kontrol ederdi.

Derece 1 ve 2 ülkelere gelirsek, ölümsüz birliği büyümesine kimsenin karışmaması konusunda kurallar koymuştu.

Zhao ülkesi, 4.derece Yeşil Ejderha ülkesi tarafından yönetilen bir 2.derece ölümsüz ülkesiydi. Hepsini de 5.derece ölümsüz ülkesi olan Devasa Şeytan Klanı kontrol ediyordu.

Dış savaş alanında büyük bir savaş olduğu her seferinde, Zhao'daki bütün Kadim Ruh gelişimcileri savaş için çağırılırdı. Erteleme veya karşı çıkma şansları yoktu. Geçmişe dönersek, Heng Yue Tarikatı'nın beş Kadim Ruh atası gitmeleri için çağrılmıştı. Gittikleri takdirde, Heng Yue Tarikatı güvende olacaktı, ancak yaşayıp yaşamayacakları belirsizdi. Eğer karşı çıksaydılar, sadece Heng Yue Tarikatı yok edilmeyecekti, ayrıca onlar da öldürülecekti.

Aslında, aynı şey neredeyse her 3.derece ölümsüz ülkesinde yaşanıyordu.

Bu doğal seçimdir. Dünya, rekabet doluydu. Güçlü birisinden gelen emir, zayıf birisinin uyduğu ve reddedemediği bir şeydi. Belki de bu acımasız dünya da yaşamak zorunda oldukları için ölümsüzlük yoluna adım atmış kişiler, ölümlülerden daha hızlı uyum sağlıyordu.

Ya da belki de, yükseklerdeki ölümsüz birliğinin gözünde, bu dünya, bu evren, devasa bir rafine etme kabıydı. İster ölümlüler olsun ister ölümsüzler, ikisi de acımasızca rafine edilirdi. Kadim zamanlarda, gelişim gökleri kavramaya ve kendi Dao'larını takip etmeye odaklanmıştı. Ölümsüzler insanlara zerafet ve cennet vari bir his verirdi.

Lakin kadim ölümsüz dünyası ansızın bir felakette çökmüştü. Ardından, Ölümsüz Birliği yükselmiş ve yerini almıştı. O zaman, Dao sözü parçalanmıştı.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin