Üzgün ve Güzel Bir Cilt

94 21 0
                                    

Şeytanın yüzü, yavaşça birer birer ruhları tükürürken çabucak çirkinleşti. Kırkı aşkın ruh tükürdükten sonra, altın çekirdeği parçalanmıştı.

Wang Lin elini salladı ve bütün 43 ruh alnına uçtu. Bilincine girdiler ve Xuan Wu'da öldürdüğü Merkez Oluşturma gelişimcisinin ruhunun yanına uçtular.

Ji Alemi'nin kızıl yıldırımı her ruha uçtu. Kaybolurlarken, Wang Lin kendi ruhunun biraz güçlendiğini hissedebildi.

Şeytan Wang Lin'e bakarken biraz rahatlamıştı, lakin içinden sızlanıyordu, ''Bu aşırı fazla! Bütün o ruhlar lanet kılıçtan çalmayı başardıklarımdı! Yakında veya sonra, intikamımı alacağım! Sadece gelişimimi Kadim Ruh aşamasına geri kazanana kadar bekle!''

Tam Kadim Ruh aşamasına ulaşınca Wang Lin'le nasıl ilgileneceğini düşünüyordu ki, Wang Lin tarafından bedeni yakalandı ve ejderha tendonuna geri fırlatıldı.

Şeytan boşuna didinmiş bir şekilde iç çekip durdu. Wang Lin'e karşı olan bütün düşmanlığı tekrardan belirmişti. Ne var ki, nasıl kötü sonuçlar aldığını hatta altın çekirdeğinin bile çatladığını düşününce bu dürtü tekrardan bastırılmıştı.

Ruh sıvısından birkaç yudum aldıktan sonra, Wang Lin meditasyon yapmak için oturdu. Jie Donglei'nin kılıç gelişimi metodunun gücü hakkında düşündükten sonra, birkaç yüz tane ruh taşı çıkardı. Bunları kendi üzerine birkaç yüz katman kaplumbağa zırhı savunma formasyonu yerleştirmek için kullanacaktı.

Bütün bunları tamamladıktan sonra, derin bir nefes aldı ve yandaki duvara vurdu. Ejderhanın ağzı yavaşça açıldı. Genç adam ayaklandı ve dışarı çıktı.

Tam ejderhanın ağzından çıkarken, çekici ve hassas bir figürün ejderha kuyruğunun yakınında durduğunu gördü. Li Muwan'ın ifadesi yorgunluğunu gün yüzüne çıkarıyordu, lakin ejderhanın kuyruğundaki pullardan birine bakarken gözleri parlıyordu.

Shang Guanmo parlayan bir inciyle yanında durarak, genç kıza ışık sağlıyordu.

Wang Lin sessiz kaldı. Bu sefer, kapalı kapı eğitimi uzun sürmemişti, lakin Li Muwan'ın bakışlarından, hiç ayrılmadığı anlaşılıyordu. Aşağı atlarken içinden iç çekti. Bedeni ejderhadan aşağıya süzüldü ve Li Muwan'ın arkasına indi.

Shang Guanmo Wang Lin'i gördüğünde, hemencecik inciye parlaması için daha da fazla ruhsal enerji yolladı. Ayrıca odaklanmış gibi görünmesini sağlamak için alnında ter damlalarını belirmeye zorladı.

Wang Lin ciddi bir ifade takınırken Li Muwan'ın narin yüzünü izledi. Bir yağlı boya resmindeki kadar güzel olan kaşları, çatılmıştı, ve pulları dikkatle incelediği esnada, alt dudağını ısırıyordu.

Wang Lin yavaşça konuşmaya başladığı esnada, sesi nazikti, ''Hadi gidelim, seni eve götüreceğim...''

Li Muwan'ın parmakları titredi. Kafasını Wang Lin'e doğru kaldırdı ve fısıldamadan önce uzunca bir süre genç adama baktı, ''Gerçekten ben geri yollayacak mısın?''

Wang Lin gözlerini Li Muwan'ın gözlerinden çekti ve kafasını salladı.

Li Muwan kıkırdadı, lakin bu kıkırdama bir parça çaresizlik de barındırıyordu. Ayaklandı, kıyafetlerini silkeledi ve mırıldandı, ''Bana üç gün ver, tamam mı?''

Wang Lin ejderhanın kafasına geri uçup lotus pozisyonunda oturmadan önce güzel kıza bir kere daha baktı.

Li Muwan boyutsal çantasından bir yeşim parçası çıkardı ve alnına yerleştirdi. Ezberlediği pul modellerini kaydettikten sonra, Shang Guanmo'ya döndü ve sakince söylendi, ''Benim için bir oda hazırla.''

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin