Gerçek Miras

91 20 0
                                    

Yaratığın kafasının üzerinde duran adam kafasını çevirdi ve yüzünde garip bir ifadeyle Wang Lin'e doğru baktı. İçinden düşündü, ''İmkansız...''

Wang Lin yarığa girdiği anda, zirve kalite ruh taşlarının, on enstrümanın, ve yaratık kapanının olduğu boyutsal çantaların hepsi parlamaya başladı.

Ancak, ışıldama yarığa girince hemen sönükleşti, adeta çantalarla bağlı ilahi hisse bir kuvvet karışmıştı.

Wang Lin bu on kişinin kişiliklerini zaten biliyordu, sadece hazinelerini vermekle kalmazlardı. Uzaktan hazinelerini kontrol etmelerine izin veren bazı teknikler yerleştirmiş olmalıydılar.

Bu yüzden Wang Lin bu eşyaları aldığında, hep onlara karşı savunmadaydı. Karşılık olarak ilahi hislerini kesebilmek için yarığı kullanmaya karar vermişti.

Wang Lin yarığa girdiği anda, ilahi hissinin engellendiğini fark ederken yaşlı adamın ifadesi değişti.

Ta Sen'in alaylı gülümsemesi genişledi. Bir gürleme savurdu ve sağ elini sallayarak, bir kırmızı ışık halkasının belirmesine neden oldu. Başlangıçta bu halka küçüktü, lakin hızlıca genişlemeye başladı. Çok geçmeden, sağ eli hareket etmeyi kesmedi ve daha fazla kırmızı çember oluşturdu. Kırmızı çemberleri her yöne gönderdi.

Ta Sen'i çevreleyen düzensiz şekil şiddetle sallanmaya başladı. Yaşlı adamın Wang Lin hakkında endişelenmeye zamanı yoktu, düzensiz şekli devam ettirmek için odağını geri kazandı.

Yaratığın üzerinde duran, pullarla kaplı adama gelirsek, kendisi düşünmeye başladı. Tek eklime etmeden, eliyle alnına vurdu ve ikiye ayrıldı. Bedenlerinden birisi düzensiz şekle doğru atıldı. Düzensiz şekle temas ettiği anda, bir ilahi söyledi ve eliyle, düzensiz şekli geçmesini sağlayan mühürler oluşturdu.

Başarıyla girdikten sonra, gözleri ışıldadı ve sağ elini sallayarak, illüzyon vari bir mızrağın elinde belirmesine neden oldu. Mızrak tıpkı Ta Sen'dekine gibiydi, ancak bu sadece bir illüzyondu.

Lakin mızraktan yayılan baskı gerçek mızraktan hiçbir şekilde aşağı değildi. Hemen öne hamle yaptı ve Ta Sen'e saldırdı.

Düzensiz şeklin dışında, diğer bedeni havada süzülüyor, durmaksızın ilahiler söylüyor ve el işaretleri oluşturuyordu. Sayısız mor yıldırım küresi bedeninin etrafında belirdi.

Daha da fazla yıldırım küresi beliriyordu. Yıldırım küreler arasında çatırdıyor, tahripkar bir aura yayıyordu.

Durmaksızın teknikler sergiliyor olsa da, dikkatle çevreyi gözlemlerken gözleri yaratığın bedenindeki özel pula kilitliydi.

Bütün bunlar Wang Lin'in bedeninin yarığın içinde kaybolmasıyla aynı anda meydana geldi. Yaşlı adam dikkatini düzensiz şekli idare etmeye kaydırdığı anda, yaratığın üzerindeki özel pulun yakınında ansızın bir yarık belirdi.

Bir gölde, aniden yarıktan dışarı atılıverdi.

Yaşlı adam ve pullarla kaplı adam anında yarığı ve dışarı çıkan gölgeyi fark etti. Yaşlı adamın yüzünde nefret dolu bir ifade vardı. Bir kerede iki şey yapmaya çalışıyordu. Sol tarafını düzensiz şekli devam ettirmek için kullanırken, yarıktan çıkan figürü işaret etmek için sağ elinin bir parmağını kaldırdı. Ancak, anlık olarak sersemlemişti, ardından soğuk bir gülümseme takındı. Figür belirdiği halde, hayat kurtaran hazinesini hissedemiyordu.

Pullarla kaplı adama gelirsek, figüre bakış bile atmadı, bunun yerine elini sallayarak, mor yıldırım kürelerinin küçük bir kısmını figüre atılması için yönlendirdi.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin