Hazineyi Çalma

106 21 0
                                    

İkinci şeytanın gözleri kırmızıya döndü. Hiçbir uyarı olmadan, küçük yaratığa doğru atıldı. Küçük yaratık da öfkeliydi; ilahi hissi yükseldi ve o da atıldı.

İkili anında birbiriyle çarpıştı, ve Wang Lin ikinci şeytanın üzerinde bıraktığı ilahi his işareti sayesinde, hemen değişikliği fark etti. Bu karşılaşma sadece birinin varlığını sürdürebileceği birçok tehlikeyle doluydu. Ya ikinci şeytan yutulacak ya da bu değişik küçük yaratık ikinci şeytanla birleşecekti.

Çok geçmeden, Wang Lin bir ruh çıkardı. Bir Ruh Yutucu olarak oluşturduğu şeytanlar zaten bir avare ruhun karakterini barındırıyordu; bu değişik küçük yaratıkla nasıl olur da kıyaslanabilirlerdi?

İki ruh birleşmeye başladı ve ikinci şeytan yüzeye çıktı. Değişik yaratığın ilahi hissi yavaş yavaş zayıflamaya başladı, nihayetindeyse ikinci şeytan tarafından tamamen yutuldu.

Bir grup küçük yaratık hızlıca ikinci şeytanı çevrelediler ve tekrardan siyah kasırgayı oluşturdular. Wang Lin'in gözleri ışıldadı. Bu küçük yaratıkların ilahi hislerinin birleşebilme neden onları güçlü bir lider yönettiğinden dolayıydı. Bu küçük yaratıkların ilahi hislerinin birleşebildiği ve hatta birbirlerini yutabildikleri gerçeği doğalarıyla alakalıydı.

Wang küçük yaratıkların içinde, ikinci şeytanın Wang Lin'e karşı olan gözlerindeki derin korkuyla, acılı bir ifade takındığını açıkça görebiliyordu.

Wang Lin bir mesaj gönderdi. İkinci şeytan çabucak haykırdı ve çevresindeki küçük yaratıklar Wang Lin'i çevreledi. Wang Lin sakinliğini koruyordu; gözleri su kadar sakindi. Etrafında kanatlarını çırpan küçük yaratıklara tepki vermedi.

Bu küçük yaratıklar yaklaştıktan sonra, saldırmadılar. Aksine, genç adamı havalandırdılar ve siyah bir kasırga haline geri döndüler.

Şeytan Xu Liguo içeriden takip etmek istiyordu, lakin siyah kasırga tarafından geri püskürdü. Haksızlığa uğramış hissettiğinden bir dizi kükreme savurdu. Sonunda, Wang Lin uzandı ve şeytanı içeri çekti.

Siyah kasırganın içindeyken, genç adamın uçmasına bile gerek yoktu; birkaç küçük yaratığın üzerinde duruyordu. Ayrıca, bütün bu küçük yaratıkların birleşik ilahi hisleriyle çevrelenmişti, yani diğer kasırgalardan birisi zar zor genç adamı fark edebilirdi.

Wang Lin'in gözleri parladı. İkinci şeytana bir emir verdi ve kasırga hemen Kambur Meng'in olduğu yere yöneldi. Bunu yaptığında, kasırgaların geri kalanı da peşine takıldı. Çok geçmeden, on kasırga diğer bütün kasırgaların toplandığı yere vardı.

Yaklaştıklarında, güçlü bir ilahi his gelip geçti. Wang Lin alarma geçti, lakin ilahi his durmadı ve sadece süpürüp geçti.

İlahi his açıkça yakından gözlemlemiyordu, sadece bir bakış atmış ve yanlış bir şey bulmamıştı.

Belki de kasırganın içinde anormal olan bir şey görememişti. Wang Lin kral kasırgaya baktı ve içinden alayla sırıttı. Belirtmeye gerek yoktu, o ilahi his kesinlikle kral kasırganın içindeki değişik küçük yaratığa aitti.

Genç adam çoktan küçük yaratıklar hakkında birkaç anlayış kazanmıştı. Her bir kasırgada, güçlü bir değişik vardı. Küçük yaratıkların ilahi hislerini birleştirmelerine izin veren ve emirleri verenler onlardı.

Bu generallerle askerler arasındaki farka benziyordu. Normal yaratıklar askerlerdi, daha güçlü olan değişiklerse generallerdi, ve kasırgalardan birisindeki göklerin kralı olmuş gibi gözüküyordu.

Yaklaştıktan sonra, Wang Lin bu devasa kasırga yığını arasında, gökyüzüne uzanan siyah bir kule olduğunu görebildi. Kambur Meng içinde olmalıydı.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin