Üçüncü deneme gerçek Nirvana değildi, uzayda bir çatlaktan ibaretti. Sadece devasa çatlaktaki bir yerdi.
Wang Lin yavaşça üçüncü denemede ilerliyordu. Bu sırada da, etrafında boş görünen uzayı kavrıyor, ve her kavrayışında başka bir avare ruhu tüketiyordu.
Wang Lin uzun zamandır ruh tüketmenin verdiği o hissiyatı tatmıyordu. Dış savaş alanından ayrıldığından beri düzinelerce yıl geçtiğini hesaplamıştı.
Ne var ki, dünyanın yasasının gücü yüzünden, hala dün gibi dış savaş alanındaki zamanı hatırlıyordu.
Xu Liguo ve ikinci şeytan Wang Lin'in peşinden geliyordu, bütün zaman boyunca alarmdaydılar ve korkuyorlardı. Kendilerinden kat kat daha güçlü olan atalarının karşı koyamadan tüketildiklerini izlerlerken nefeslerini vermeye cesarete edemiyorlardı. Tamamen güçsüz hissediyorlardı.
Wang Lin'in muazzam ruhu o zamanlar Ji Alemi'yle baskılanmış olsa bile, ruh yutma yeteneği yine de kalmıştı, ve sonuç olarak, bir ruh ustasıydı.
Wang Lin ilerlerken, İlahi Hissi'ni her yöne yayıyordu. Bu alem Nirvana gibi olduğuna ve avare ruhlar barındırdığına göre, o zaman mutlaka ruh yutucular da barındırmalıydı.
Wang Lin ruh yutucular birbirlerini yutabilir mi emin değildi. Son seçenek olmadığı sürece, ruh yutucular birbirine saldırmazlardı, bunun yerine sorunlarını ortak bir yolla çözerlerdi.
Etrafta uzun süre uçtuktan sonra, Wang Lin birçok ruh yutmuştu, lakin bir ruh yutucu daha onunla iletişime geçmemişti. Bir süre düşündü, ardından iki elini de kaldırdı ve yakında süzülen kayalar ona doğru çekilmeye başladı.
Çok geçmeden, kayalar birbiriyle çarpışarak devasa kayalık bir dağ oluşturdu. Wang Lin dağın tepesine zıpladı, ardından sağ elini savurarak, mavi bir alevin elinden yükselmesini sağladı.
Wang Lin'in gözleri titreşti. Sağ elini kayalık dağa yerleştirdi ve mavi alev dağla kaynaştı. Dağdaki kayaların arasında olan birçok çatlak soğuk hava yayan mavi bir ışık tarafından çevrelendi. Kayalık dağdaki bütün boşluklar buzla mühürlenmiş ve kayalar sıkıca birbirine yapıştırılmıştı.
Wang Lin sağ elini sağdan çekti ve mavi alev geri bedenine girdi. Derin bir nefes aldı. İlahi Bilincin Gözleri'ni durmaksızın kırptı ve sağ eli hızlıca hareket etti. Bir süre sonra, bir illüzyon vari çember belirmiş ve genç adam az önce oluşturduğu dağa doğru çemberi fırlatmıştı.
İllüzyon vari çember dağa yerleştiğinde, bütün dağ parlakça ışıldadı, lakin hızlıca normal haline dönmüştü. Wang Lin derin bir nefes daha aldı. Sağ eli harekete tekrar geçti ve önünde birer birer illüzyon vari çemberler belirip dağda birleşmeye başladı.
Çok geçmeden, dağ hızlıca kısıtlama dağının bir minyatür versiyonuna dönmüştü.
Wang Lin küçük bir adım attığında neredeyse aşağı düşüyordu. Dağın merkezine ulaşana kadar yavaşça dağa girmeye başladı. Ardından bir tane daha illüzyon vari çember oluşturdu ve çemberi taş duvara doğru bastırdı.
Büyün dağ sallanmış ve insan gözüyle görülebilecek bir hızda, süzülen diğer kayalarla aynı boyuta gelene kadar, yavaşça küçüldü. Artık bu 'dağa' bakan kişi yakındaki diğer kayalarla arasındaki farkı ayırt edemezdi.
Wang Lin'in dağın içindeki bedeniyle birlikte, bedeninde ruhunun küçük bir ruhunu bırakmak için Ji Alemi İlahi Bilinci'ni kullandı ve ruhunun geri kalanı bedeninden ayrıldı. Ruhunun bu kısmı hemen illüzyon vari bir beden oluşturdu.
Şimdi Wang Lin'in ruhu artık bedeninde değildi, artık fiziksel formuyla kısıtlanmıyordu. İlahi Hissi her yöne dağıldı. Mesafeden, Wang Lin'in yaydığı İlahi Hissi'nin katmanları görülerek, yakındaki avare ruhların hiçlikten belirmesine ve yüzlerinin korkuyla solmasına neden olmuştu.