Ceset Tarikatı aşırı büyük bir tarikattı. Ye Zizai'nin bilgisine dayanarak, ana Ceset Tarikatı bir derece 5 ülkeye kurulmuştu ve geri kalan şubeler tüm gezegenin her yanına dağılmıştı.
Bütün bu şubelerin öğrencileri deli gibi eğitime zorlayacak katı sistemleri vardı. Ye Zi gerçeği fark ettikten sonra, hayvanlar gibi yetiştirildiğini hissetmişti.
''Hayvanlar'' Merkez Oluşturma aşamasına ulaştıktan sonra, bir seremoni yapılıyordu. Bu bedenlerini kaybetmiş derece 5 ülkelerden gelen ruhların ölü kuklalara yerleştirildiği zamandı.
Dürüst konuşmak gerekirse, Ceset Tarikatı derece 5 ülkelerdeki tarikatlar için en büyük sağlayıcıydı. Derece 4 veya daha yüksek ülkelerin her yıl bir düzine savaş yaptığı söylenmeliydi. Dış savaş alanındaki dövüşlerde, yaralanmak veya ölmek kaçınılmazdı. Kadim Ruh aşamasının üzerindeki gelişimciler, eğer dikkatli olurlarsa Kadim Ruh'larıyla kaçabilirlerdi.
İşte o zaman, Ceset Tarikatı öne çıkardı. Bedenini kaybeden veya bir bedeni ele geçirmeye hazır olan birisi olsun, bütün işlemler Ceset Tarikatı'nda yapılırdı.
Ceset Tarikatı'nın sağladığı bütün bedenler mükemmel yeteneğe sahipti ve genç yaştan itibaren Ceset Tarikatı tarafından sağlanan gelişim yöntemlerine çalışırlardı. Her Ceset Tarikatı şubesi öğrencilerine farklı gelişim yöntemleri sağlardı.
Ceset Tarikatı derece 4-5 ülkelerdeki bir sürü tarikatla ilgileniyordu ve bazı tarikatlar bedenleri daha hızlı elde etmek için Ceset Tarikatı ile anlaşmalar imzalıyordu. Anlaşma dahilinde tarikat temel gelişim tekniğini paylaşırdı, bu sayede bir şubeyi kendi tarikatlarının kişisel beden tarlası haline getiriyorlardı.
Zhao'daki Ceset Tarikatı derece 5 ülkedeki bir şeytani tarikattan geliyordu. Gelişim teknikleri Yeraltı Tekniği olarak adlandırılmıştı.
Ye Zi iç çekti. Bu isyan etmeyi düşünmediğinden dolayı değildi, ancak daha çok şey öğrendikçe, gerçekten karşılaştırılırsa ne kadar küçük olduğunu anlıyordu. İsyan etmek için nitelikli değildi ve ele geçirme başladığında, ölü kuklası içindeki ruhun gelişim seviyesini aşmadığı sürece bunu durduramazdı.
Ceset Tarikatı'nın başka bir kuralı daha vardı: eğer bir öğrenci Kadim Ruh aşamasına ulaşırsa, bedeni başkası tarafından ele geçirilse bile, başka birinin vücudunu ele geçirme şansı verilirdi.
Örnek olarak, Ye Zizai, bir kere tamamen tüketildiğinde, ruhu seçtiği birinin ölü kuklasına yerleştirilecekti. Ardından bu kişi ölü kuklası tarafından ele geçirilecekti, tıpkı şu anda Ye Zizai'ye olduğu gibi.
Ancak sadece bir şansı vardı. Eğer Kadim Ruh aşamasını aşamaz ve Ruh Bölme aşamasına ulaşamazsa, o zaman kalan tek seçeneği dış savaş alanına yem olarak kullanılmak için gönderilmesiydi.
Birisi Ruh Bölme aşamasına ulaştığında, bir derece 4 ülkedeki şubelerden birinde üstat olarak yükseltilirdi. Ardından Ruh Oluşturma aşamasına ulaşmak için 1000 yıl verilirdi. Başarısızlığın sonucu aynıydı.
Ye Zizai soğukça Luo Sha'nın sorusunu yanıtladı, ''Adai daha Merkez Oluşturma aşamasında bile değil, yani seninle ne alakası var? Ayrıca o benim küçük çırak kardeşimin öğrencisi, bu yüzden hala buralarda olduğum süre boyunca, güvenliğinden emin olacağım.'' Konuşurken, havadaki figürden yayılan baskıyı hisseti. Ardından, kelime kelime söylendi, ''Kimsenin ona zarar vermesine izim vermeyeceğim! KİMSE!''
Luo Sha bir kahkaha patlattı. Gözleri parlarken söylendi, ''Ye Zizai, Adai'nin bedeni çok iyi. Ele geçireceğin bedene iyi bir aday.''
Ye Zizai soğukça homurdandı. Aslında bu düşünce aklında yer edinmişti. Adai'yi ilk gördüğünde, bedenini kendisi için hazırlamayı planlamıştı.