Şeytan

133 25 0
                                    

Wang Lin'in sözleri kulaklarına ulaştığı anda, Zhou Zihong'un grubunun ifadesi aniden değişti. Özellikle de, yüzü solmuş Lin Tao'nun. Geri çekilmeye başladı, ancak avare ruh, Wang Lin'in emrini duyduktan sonra hemen atılmıştı.

Zhou Zihong alt dudağını ısırdı. Wang Lin'i durdurmak istiyordu, lakin bir kelime bile sarf edemedi. Kıdemli kardeşi Yang da iç çekti, yüzünden kafasının karıştığı anlaşılabiliyordu.

Lin Tao olabildiğince hızlı hareket etti, ancak kaçmak için değil. Bölgede ileri geri kaçarak, avare ruhtan uzak durmaya çalıştı. Kaçabilse bile, tabii kaçıp kaçamayacağını bilemiyordu, dış savaş alanının büyüklüğüyle, bir aktarım dizisine ulaşamayacağını biliyordu.

Bu konu hakkında düşünürken, hızlıca konuşmaya başladı, ''Kıdemli, Mai Liang'la hiç bağım yoktu. Nadiren konuşurduk. Lütfen, affedin beni. Kıdemli ben... ben kıdemlinin kölesi olmaya hazırım.''

Lin Tao, avare ruh kendisine yaklaşırken endişeyle söylendi. Wang Lin hafifçe gülümsedi. Elini salladı ve avare ruh hemen durdu.

Lin Tao'nun alnı soğuk terle kaplanmıştı, silmeye de cesaret edemiyordu. Saygıyla konuşmaya başladı, ''Kıdemli, siz... siz mutlaka yüksek bir ölümsüz ülkesinin uzmanlarından olmalısınız. Sizin köleniz olmak benim için bir onurdu. Başka bir niyetim yok.'' Bununla birlikte, eliyle bir mühür oluşturdu ve alnına bastırdı. Bir damla altın kan alnından çıkarak Wang Lin'e doğru süzülmeye başladı.

Altın kan damlası belirdikten sonra, Lin Tao'nun bedeni oldukça zayıflamış görünüyordu. Gergince Wang Lin'e bakmaya başladı.

Wang Lin elini salladı. Kan damlasını yakalamasının ardından, bakışları kıdemli çırak kardeşi Yang'ın üzerine düştü.

O sırada, Lin Tao Wang Lin'in altın kan damlasını kabul ettiğini görünce, anında rahat bir nefes almıştı. Hayatının güvende olduğunu biliyordu. Kendisi oldukça akıllıydı ve bir şeylerin yanlış olduğunu anlayan ilk kişi olduğu söylenebilirdi. Mai Liang'ın çoktan öldüğünü ve başka birisi tarafından vücudunun ele geçirildiğini fark etmişti, lakin diğer ikisine anlatmaya cesaret edemiyordu.

Ayrıca Lin Tao Wang Lin'i takip etmenin hayatta kalmak için tek yol olduğunu biliyordu. Wang Lin onu öldürmese ve sadece yalnız başına bıraksa bile, kesinlikle ölürdü, bu yüzden pek de düşünmesi gerekmeyen bir karar vermişti. Wang Lin avare ruha peşine takılmasını emrettiğinde, Wang Lin'in bu düşüncelerini bildiğini fark etmişti, aptalı oynamamasının sebebi buydu. Eğer aptalı oynasaydı, sadece ölümünü hızlandırırdı.

Lin Tao'nun zekası bu noktada öne çıkmıştı. Tereddüt etmeden Wang Lin'in kölesi olmuş, hatta ruhunun kan özünden bir damla vermişti.

Wang Lin Lin Tao'nun ruh kan özünü, onu sadece tek düşünceyle öldürebilirdi, ancak Lin Tao'nun başka bir seçeneği yoktu. Eğer Wang Lin'i takip etmek istiyorsa, bunu yapmak zorundaydı.

Lin Tao hızlıca Wang Lin'in yanına geçti. Ardından tereddüt etmeden kılıcıyla diğer ikiliyi işaret etti. Bir köle olduğunu çoktan bildiğine göre, o zaman yapılması gerekenleri yapması gerekirdi, sadece gösteriş yapmak için olsa bile.

Yang isimli genç adam çarpıkça gülümsedi. Tek kelime etmeden, alnına bir fiske vurdu ve bir damla ruh özü kanı Wang Lin'e doğru uçtu.

Mai Liang'ın garip hareketlerinin ele geçirildiğinden dolayı olduğunu tahmin etme konusunda Lin Tao'dan hiç de yavaş değildi. Bütün zaman boyunca oldukça gergindi. Şimdi bütün her şey ortaya çıktığına göre, hızlıca seçenekleri tartmış ve Wang Lin'in kölesi olmaya karar vermişti. Yaşam ve ölümle kıyaslanıldığında, gurur da neydi? Ayrıca, bu kişi açıkça yüksek derece bir ölümsüz ülkesindendi ve o garip yaratıkları korkutmaya yetecek kadar güçlüydü. Eğer bu kişiyi takip ederse, belki de gelecekte yükselmek için daha iyi bir şansı olurdu.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin