Wang Lin yeşim tılsımı kabul ederken sevinçli bir ifade sergiledi. Orta yaşlı adam Wang Lin'e başka bir şey söylemedi. Feng Luan'la konuşmak için anka arabasına girdi.
Wang Lin yerini bilmeyen birisi değildi. Orta yaşlı adam anka arabasına girdiği anda, ayrılmış ve ordu dizilerine katılmıştı.
Hou Fen'in sınır komşusu Xuan Wu idi. Gelişimcilerle birlikte, bütün ölümlüler de aileleriyle Xuan Wu'ya ilerliyordu. Değişim geçirmiş ateş yaratıkları şimdi nadiren ölümlülere saldırıyordu; tek hedefleri Wang Lin'di.
Zaman geçerken, ateş yaratıkları yetişmeye başlamıştı. Gelişimci ordusunun arkasında daha da fazla ateş yaratığı belirerek, herkesin üzerine çöken ağır bir baskıya neden oluyordu.
Hou Fen'in sınırlarında devasa bir havza vardı. Gelişimci ordusu oraya vardıktan sonra, çeşitli tarikatların ve ölümsüz ailelerinin liderleri, 19 Kadim Ruh'la birlikte, önemli bir gizli toplantıya başladı.
Burada buluştuktan sonra, 19 figür havzanın üzerinde süzülmeye başladı. Lou He Tarikatı gelişimcilerinden biri bağırdı, ''Yıllarca yıl araştırdıktan sonra, Lou He Tarikatı'm burasının ateş yaratıklarının atalarının evi, ateş yaratıklarının doğum yeri olduğunu saptadı. Eğer buraya bir mühür yerleştirirsek, Hou Fen'deki bütün volkanları etkileyecektir. Ardından, eğer bin yılı aşkın zaman önce atalarımızdan kalan ülke mühürleme düzenini kullanırsak, ateş yaratıklarını Hou Fen'de mühürleyebiliriz.''
Şeytan İblis Tarikatı'nın Kadim Ruh'larından birisi zemine baktı ve homurdandı. ''Eğer atanız çoktan böyle şeyler hazırladıysa, o zaman neden böyle bir şeyin olmasını beklemek yerine onların kökünü kazımadılar?''
Ceset Tarikatı'nın üç Kadim Ruh gelişimcisi arkalarında tabutlara sahip değildi. Bu bedenlerinin tamamen ele geçirilmek üzere olduğu anlamına geliyordu.
En sakin ifadelere sahip olanlar bu üçüydü. Sanki hiçbir şeyle ilgilenmiyorlardı. Eğer şu anda Hou Fen'in ruhsal enerjisiyle kendi enerjilerini yenilemelerinin imkansız olduğu gerçeği olmasaydı, bu göçe dahi dahil olmazlardı.
Savaş Tanrısı Tapınağı'nın atası Song gözlerini devirdi ve söylendi, ''Atalar bile bu felaketin gerçekleşeceğini tahmin edemezdi. Öngörseler bile, bir yardımları dokunmazdı. Bize bir şans vermek için 1000 yılı aşkın zaman önce bir şey bırakabilmeleri yeterince iyi. Ölümsüz kardeşlerim, hadi başlayalım.''
Ata Song konuşmayı bitirdikten sonra, altı Kadim Ruh, orta yaşlı bilge ve Feng Luan da dahil, belli bir düzende birlikte durdular ve elleriyle garip bir mühür oluşturdular.
Altı figür birlikte bağırdı ve altı lotus çiçeği havzanın doğu köşesine doğru uçuşa geçti. Havada kırmızı bir duman bulutu süzülürken bütün havza sallandı.
Bunun ardından, Lou He Tarikatı, Ceset Tarikatı, ve Şeytan İblis Tarikatı sırasıyla Güney'e, Batı'ya ve Kuzey'e lotus çiçekleri gönderdi.
Daha da çok kırmızı duman belirirken havzada daha çok kükreme yankılanıyordu. Kırmızı duman bir yerde toplandı ve içi boş bir halkaya dönüşmeden önce sayısız şekil oluşturdu.
O anda, ölümsüz ülkelerinden daha harekete geçmemiş Kadim Ruh gelişimcileri acı acı gülümsedi. Kendi alınlarına vurduklarında, Kadim Ruhları belirdi. Ardından halkanın içindeki boş alana uçtular ve orada kaldılar.
Lou He Tarikatı'ndan birisi bağırdı, ''Ölümsüzlük yolunda yürüyen özgür dostum, şimdi harekete geç. Ne bekliyorsun?''
Halkanın içindeki Kadim Ruh'lardan birisi net bir ses tonuyla karşılık verdi, ''Unut gitsin! Dört büyük tarikat karşılığı Kadim Haplar'la ödeyeceğine göre, bu sadece 100 yıllık ruhsal enerji kaybı! Yapacağım!'' Bununla birlikte, Kadim Ruh bir mühür oluşturdu ve dumana doğru atıldı. Dumana girdiği anda, sanki sisle kaynaşmış gibi Kadim Ruh'u kayboldu.