Şişman Koyun O Mu?

139 26 0
                                    

Sun Youcai, Wang Lin'i omzunu tutmak için uzanırken bir kahkaha attı ve "Daha fazla onun hakkında konuşmayalım. Ma Kardeş, hemen Koyak'a açılan bir geçit var."

Wang Lin omzunu elden kaçırdı. Dedi ki, "Güzel. Vadiye daha çabuk girebilmek için hemen gidelim." Bununla birlikte ileri uçtu.

Sun Youcai'nin eli boş havaya çarptı ama "Ma Kardeş, bu sefer tarikattan tek başına mı ayrıldın?" diye sorduğunda yüz ifadesi değişmedi. Wang Lin'i rahatlıkla takip etti.

Wang Lin alaycı bir şekilde gülümsedi, ancak yüzünde, "Evet, bu sefer gelen tek kişi benim." yanıtını verdiğinde herhangi bir anormallik göstermedi.

Sun Youcai bir kahkaha attı ve fısıldadı, "Sanırım Ma Kardeş gizlice tarikattan ayrıldı ve teknik yeşimtaşları almak için Koyak'a geldi. Üç ay içinde Savaş Savaş Tanrı Tapınağı'nın beş saray yarışması olacağını duydum. İşte o zaman, Ma Kardeş onları ünlü olmak için kullanabilir."

Wang Lin hafiften gülümsedi ama bir şey söylemedi.

Wang Lin'in tepkisini gören Sun Youcai alaycı bir şekilde gülümsedi, "Küçük velet, söylediğin şeyin doğru ya da yanlış olması önemli değil. Bugün dedenle tanıştığın için kendini şanssız say. Hehe, vücudunu bir kukla yapmak için kullanacağım. Li Qiqing'in sana karşı tetikte olmayacağına inanıyorum." Düşündüğü şey buydu ama her şeyin planlandığı gibi gitmesini sağlamak için Wang Lin'in önünde bir yeşimtaşı çıkardı ve "Ma Kardeş, bir arkadaşımı çağıracağım. Çok yakında. Buraya geldiğinde, geçitten birlikte geçebiliriz. Bu şekilde bir ruh taşı tasarruf etmiş oluruz."

Ma Liang'ın hafızasında bir geçit anısı vardı. Geçidi açmak bir ruh taşına mal oluyordu ve her açıldığında üç kişiye kadar transfer edebiliyordu.

Yani Sun Youcai'nin önerisiyle ilgili bir sorun yoktu. Wang Lin'in başını salladığını gördükten sonra, Sun Youcai yeşimtaşını alnına yerleştirdi ve havaya fırlattı. Birkaç ışık parıltısından sonra yeşimtaşı iz bırakmadan kayboldu.

Wang Lin, Sun Youcai'yi takip etti. Uçtukça, ne kadar uzaklaşırlarsa o kadar ıssızlaştığını fark etti. Etraflarında gittikçe daha çok irili ufaklı yanardağlar vardı. Yanardağların bazıları siyah duman yayıyordu.

Wang Lin'in şüpheleneceğinden korkan Sun Youcai çabucak açıkladı. "Endişelenme Ma Kardeş. Geçit çok uzakta değil. Son zamanlarda neler olduğunu bilmiyorum ama tüm yanardağlar siyah duman çıkarıyor. Dört büyük tarikatın Kadim Ruh atalarının geçen yıl onları mühürlemeyi bitirdiğini hatırlıyorum."

Wang Lin'in ifadesi güldükçe soğudu. "Evet, burası gerçekten terkedilmiş. Çok iyi bir yer. Özellikle bu yanardağlar. Birini öldürdükten sonra bedenini atabilirsin. Bu, bir ateş topu tekniğini kullanmaktan kurtaracaktır."

Sun Youcai'nin vücudu aniden durdu. Zorla gülümsedi ve "Ma Kardeş..." dedi.

Konuşmayı bitirmeden önce siyah bir kılıçla birlikte uzaktan rüzgar ve gök gürültüsü sesleri geldi. Göz açıp kapayıncaya kadar kılıç yanlarına geldi. Işık dağıldığında, sıska orta yaşlı bir adam belirdi. Gözlerinde acımasız bir ışık vardı.

Bu kişi tamamen siyah giyiyordu. Ayaklarının altındaki uçan kılıç bile siyah bir ışık yayıyordu. İki eli de siyah dumanla kaplıydı. Sun Youcai'ye "Şişman koyun o mu?" dediğinde Wang Lin'e bakmadı bile.

Wang Lin ona baktı ve bu kişinin yetişim seviyesinin Sun Youcai'den daha yüksek olduğunu fark etti. Bu kişi çoktan sahte Merkez Oluşturma aşamasına ulaşmıştı ve Li Qiqing ile rekabet edebilirdi.

Sun Youcai'nin yüzü aniden bir çiçek gibi açtı. Sesi insanın kulağına memnun etmeye çalışıyormuş gibi geliyordu, "Kıdemli dövüş kardeşi, bu o. Kızın, Li Muwan ve erkek kardeşi Li Qiqing'in onu karşı iyi izlenimi olduğunu gördüm. Eğer onu bir kuklaya dönüştürürsek ve onlara yaklaşmak için kullanırsak daha iyi bir şansımız olabilir."

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin