Antik Tanrının ülkesi

106 22 0
                                    

''Yaşlı kambur ölse bile, bütün Devasa Şeytan Klanı'nı peşinden sürükleyecektir!'' Boğuk bir ses gökyüzünden kulaklarına ulaştı. Ufuktaki, devasa, yeşil bir kara kurbağası yavaşça yaklaşıyordu.

(Ç.N: Geçen bölüm geçen adamın adı Hunchback Meng idi ama burada hunchback'i özel isim yerine kambur anlamında kullanmışlar yanlış anlamadıysam bundan dolayı ben Kambur Meng diye kullanacağım.)

Kara kurbağası uzakta bir yere inerek, yeryüzünün sallanmasına neden oldu. Wang Lin çok uzakta olduğunu düşünse bile, genç adam yine de yerin sallantısını hissetmişti. Çok geçmeden, arka ayaklarıyla yere vurdu ve görüşünden kayboldu. Tekrardan belirdiğindeyse, çoktan yaklaşmıştı.

Kara kurbağası gökyüzünden tıpkı küçük bir dağ düşüyormuş gibi indi. Yaklaşık 30 metre uzaklarına inerken, sisin her yönüne doğru dağılan bir şok dalgası oluşturdu.

Sis bir tarafa ittirildikten sonra, devasa kara kurbağası ortaya çıktı. Kara kurbağasının bedeninde sayısız çıban vardı, her biri yavaşça hareket ediyordu, ve her biri güçlü bir ruhsal enerji dalgası yayıyordu.

Kara kurbağasının gözleri kıpırdarken, güçlü bir kan arzusu sergiledi. Kara kurbağasının sırtında oturan bir figür vardı. Yeşil bir cübbe giyiyordu ve çok kısaydı. Sırtı bir kambur gibi şişikti. Gözleri üçgen, çenesi sivri, ve ağzı bir maymununki gibiydi.

Kahkaha atıp, boğuk bir sesle konuşmaya başladığı esnada, yüzündeki çıbana dokundu, ''Devasa Şeytan Klanı'ndan beni üç yüz yılı aşkın süredir takip eden o yaşlı dingillerin hepsini zehirleyerek öldürdüm. 1000 yıllık zaman sınırının yaklaştığı ve bu yerin açılmak üzere olduğu gerçeği olmasaydı, intikam için Devasa Şeytan Klanı'na gitmiş olurdum.''

Bununla birlikte, kara kurbağasının kafasında bir adım attı. Kara kurbağası kan kırmızısı dilini çıkarıp yere uzatırken ne istediğini biliyormuş gibi gözüküyordu. Kambur dilin üzerinden yere doğru ilerledi. İlerlediği esnada, bazen öksürüyordu.

Yere indikten sonra, rastgele sağ elini salladı ve devasa kara kurbağası avucuna yerleşecek boyuta gelene kadar hızlıca küçüldü. Ardından kurbağa omzuna zıpladı. Vıraklarken karnı hızla genişleyip küçüldü.

Yere indiğinde, 1 metre yakınındaki her şey hemen cızırdamaya başladı ve siyah bir gaz dalgası yerden yükseldi.

Wang Lin sakince birkaç adım geri çekilirken soğukça figürü gözlemliyordu. Bu figür zehir kullanıyordu, bu yüzden genç adamın dikkati tamamen başka bir seviyeye yükselmişti.

Altı Arzunun Şeytan Lordu Xu Liqing kaşlarını çatıp söylendi, ''1000 yıldır görüşmüyoruz. Neden şimdi o zehirli koku daha da kötü?"

Yaşlı kambur gözlerini devirdi ve söylendi, ''Diğerleri senin altı arzu büyüsünden korkuyor olabilir, lakin ben değil. Bin yıl önce, berabere kalmıştık. Tekrardan dövüşmek istiyor olabilir misin?'' Bununla birlikte, omzundaki kara kurbağasına dokundu ve tüyler ürpertici bir şekilde kahkaha attı.

Altı Arzunun Şeytan Lordu soğukça kambura baktı. Çok geçmeden, ikisi arasındaki ruhsal enerji çıldırmaya başladı, lakin çok geçmeden dalgalanmalar ikisi ruhsal enerjilerini geri çekerken sakinleşti.

Tam o anda, yan taraftan soğukça izleyen, Antik İmparator, birdenbire konuşmaya katıldı, ''Herkes burada gibi gözüküyor. 4.derece bir ölümsüz ülkesinden Donmuş Rüzgar Kalkanı'nı çaldım. İlk denemenin yarısından fazlasını bitirmemize yardım etmeli.''

Altı Arzunun Şeytan Lordu soğukça söylendi, ''İlk denemenin ikinci yarısıyla ben ilgileneceğim.''

Kambur Meng yüzündeki şişliğe dokundu ve boğuk bir sesle konuştu, ''İkinci denemede sadece bu yaşlı adamı izleyin.''

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin