Parçalanmış kayaları yerde tutan gizemli bir güç vardı. Bu 300 metrelik geniş bölgeye ''Kaotik Kırık Yıldızlar'' ismini veren de buydu.
Ayrıca burası bir ölü bölge olarak görülüyordu. Kadim Ruh aşamasındaki birileri o bir günü beklemeden kırmızı sisi güçle aşmak isterse, o zaman on kişiden, birkaçı başarılı olurdu.
Ancak, güçle Kaotik Kırık Yıldızlar'ı geçmek isterlerse, o zaman on kişiden, hepsi ölürdü. Burası Şeytanlar Denizi'ndeki en tehlikeli yerlerden birisi olarak dikkate alınıyordu.
Efsaneye göre Şeytanlar Denizi'ndeki bütün su sise dönüşmeden önce bu yer mevcutmuş. Sayısız yıllar boyunca, birçok gelişimci içine girmek istemiş, ama pes etmeye zorlanmışlar. Başarıyla girenlerse hiç geri dönmemiş.
5.derece ölümsüz ülkeleri bile bölgenin karmaşıklığından dolayı insan göndermeyi zor buluyordu. Ayrıca, kimse tam olarak içinde ne var bilmiyordu, bu yüzden bütün çabalarını içinde sadece hiçbir şey bulmak için harcarlarsa, gerçekten değmezdi.
Zaman geçerken, daha da az gelişimci içeri girmek ister olmuştu.
Ne var ki, bu durum 10.000 yıl önce değişmişti. Suzaku'daki tek 6.derece ölümsüz ülkesinden güçlü bir gelişimci gelmişti. Sayısız güçlü gelişimciyle mücadele etmiş ve hiçbirine kaybetmemişti. Sonunda, Kaotik Kırık Yıldızlar'a girmişti, lakin bir daha asla görülmemişti.
On yıl sonra, Suzaku Şeytanlar Denizi'ne Kaotik Kırık Yıldızları mühürlemek için sayısız uzman göndermişti. Buraya girmeye cesaret edenlerin merhametsizce öldürüleceğini duyurmuşlardı.
Sonuç olarak, bu yer bir yasak bölge halini almıştı. Geçen onca yılın ardından korkuları kaybolsa dahi, yine de 10.000 kilometre yakınında hiç gelişimci yoktu.
Bu günde, Kaotik Kırık Yıldızları'n dışındaki karanlık bir vadide, devasa bir girdap belirdi. Bu girdap zeminde bir giriş açılana kadar büyümeye devam etti. Zemindeki aşırı eski aktarım dizisi parlamaya başladı. İçinde üç figür belirene kadar parladıkça parladı.
Wang Lin aktarım dizisinde belirdiğinde, ilk gördüğü şey etrafta süzülen kayalarla dairesel bölgeydi. Çeşitli boyutlardaki taşlar dairesel bir yörüngede hareket eden mor yıldırım iplikleriyle bağlıydı.
Mesafeden, bu bölge tamamı bir insanın görünüşe sığmayacak boyutuyla 300 metre genişliğindeydi.
Bu Wang Qingyue'nin de burada olduğu ilk seferdi. Kaotik Kırık Yıldızlar'a bakarken gözleri parladı ve sordu, ''Bu yer Kaotik Kırık Yıldızlar mı?''
Duanmu Ji pişmanlıkla yukarıya baktı. Uzun bir süre sonra, yavaşça konuştu, ''Evet, bu yer. Bin yıl geçse de, hiç değişmemiş.''
Wang Qingyue'nin gözleri dudaklarını yaladığı esna da daha parladı, ''Söylentiye göre 10.000 yıl önce Suzaku'nun bir numaralı uzmanı Kaotik Kırık Yıldızlar'da kaybolmuş. Bu yer hakkında neyin bu kadar gizemli olduğunu görmek istiyorum.''
Wang Lin Duanmu Ji'ye seslenmeden önce biraz düşündü, ''Kıdemlinin bahsettiği yer Kaotik Kırık Yıldızlar'ın içinde mi?''
Duanmu Ji Kaotik Kırık Yıldızlar'a doğru bakarken onayladı. Konuştuğu esnada, endişeli bir ifade takındı, ''Bu kırık kayaların bölgesi gizemli bir güce sahip. Bölgeye girince, gizemli güç bedeninize girecek. O kırık kayalar sizinle aynı bir klon oluşturmak için olağandışı bir güç kullanacak. Bu klon ayrıca sizden gelişimde bir seviye yüksek olacak. Onun gelişimini aşmak için ne yöntem kullanırsanız kullanın, işe yaramaz. Klon belirince, 150 metre ilerlemek için klonu yenmelisiniz. 150 metreyi aştığınızda, iki klon daha belirecektir. Sadece onları yenerek Kaotik Kırık Yıldızları geçebilirsiniz."