Yaşlı adam bunu söylerken, elini salladı ve her yönden yıldırımlar toplandı. Çok geçmeden, Wang Lin'i sıkıştıran bir yıldırım kafesi oluştu.
Wang Lin'in yüzü kasvetliydi. Hareket etmeyi kesere, yaşlı adama döndü, ve soğukça sordu, ''Kıdemli ne istiyor?''
Yaşlı adam Wang Lin'e baktı. Uzunca bir süre sonra, söylendi, ''Ölümün Fısıltısı'nı ödünç almak istiyorum.''
Wang Lin biraz düşündü, ardından etrafındaki yıldırım kafesine baktı. Yıldırımdan her yere cızırtı sesleri geliyordu.
''Nedenini bilmek istiyorum.'' Yaşlı adam kafasını iki yana sallamadan önce biraz düşündü. ''Bu konuyu konuşmanın daha zamanı değil, lakin endişelenme; bu yaşlı adam sana bir hiç uğruna bir şey sormaz. Benimle gelirsek, sana bir Yeryüzü Değişim Hapı hediye edeceğim!''
Wang Lin'in ifadesi sakin kaldı, lakin son derece cezbedilmişti. Yeryüzü Değişim Hapı'nı ve ne kadar nadir olduğunu Li Muwan'dan duymuştu. Kişinin Merkez Oluşturma aşamasındayken gelişimde bir seviye atlamasını sağlamak için kullanılıyordu. Bu hapı alan bir erken aşama Merkez Oluşturma gelişimcisinin orta aşamaya yükselmesi için yüksek bir şansı oluyordu. Orta aşamadan geç aşamaya yükselme şansı o kadar yüksek olmasa bile, yine de ruhsal enerjisini arttırıyor ve geleceğe temel oluşturuyordu.
Wang Lin kafasını yaşlı adama bakmak için kaldırmadan önce biraz düşündü, lakin tek kelime etmedi. Kafası oldukça karışmıştı. Yaşlı adamın gelişimini göremese de, o, Hou Fen Birliği'nin tarikat koruyucu formasyonunu tek bir avuç içiyle yok edebilmiş ve bir kükremeyle Kadim Ruh gelişimcilerini dağıtabilmişti. Ya geç aşama Kadim Ruh'un zirvesindeydi, ya da Ruh Oluşturma aşamasına çoktan adım atmıştı.
Yaşlı adamın gelişimiyle, Wang Lin'e gözdağı vermek için kolayca birkaç kısıtlama koyabilirdi, veya sadece rafine ederek Wang Lin'i her emrini dinleyecek bir kukla haline bile getirebilirdi. Yaşlı adamın Wang Lin'le pazarlık eder bir tonda konuşmasına gerek yok gibi görünüyordu.
Wang Lin gizlice düşündü, ''Burada bir sorun olmalı.'' Ancak dışarı anormal hiçbir şey sergilemedi. Yaşlı adama bakışlarını geri çevirmeden önce biraz daha düşündü ve kafasını iki yana salladı.
Yaşlı adam sakince söylendi, ''Ölümü arıyorsun.'' Sağ elini kapadı ve Wang Lin'i çevreleyen yıldırım kafesi küçülmeye başladı. Wang Lin yaşlı adama bakarak, alaycı bir ifade takındı.
Yıldırım kafesi neredeyse genç adama değecek kadar yaklaştı. Saçının ve kıyafetlerinin kenarları rüzgar estiğinde kafese değdi ve toza dönüştüler.
Kafes Wang Lin'le temas etmek üzereyken, yaşlı adam durdu ve Wang Lin'e baktı. ''Ruhsal gücün iyiymiş, ancak yerini bilmiyorsun. Gerçekten seni öldürmeyeceğimi düşünüyor musun?''
Wang Lin'in yüzündeki alaycı ifade sakince konuştuğu esnada genişledi, ''Bir Yeryüzü Değişim Hapı yeterli değil.''
Yaşlı adam Wang Lin'e baktı ve içinden küfretti. Oraya giden kişilerin üzerine kısıtlama yerleştirilemediği gerçeği olmasaydı, çoktan bu serserinin üzerine kısıtlamalar yerleştirir ve bütün sorunlardan kurtulurdu.
Burada kısıtlamalar kullansa bile, hepsi o yere girince yok olurdu. Ayrıca, Ölümün Fısıltısı gereken aşamada, bu serseri kızarsa, kolayca herkesi ölüme sürükleyebilirdi.
Bu 1000 yıl önce ilk o yere girdiğinde öleyazmasının tam nedeniydi. Gelişimini yenilemek 1000 yılını almıştı, ve şimdi öncesinden biraz daha yüksek olsa da, o yeri ne zaman düşünse titremeden edemiyordu.
Bu nedenle, Wang Lin'in üzerine kısıtlayacak veya genç adamı engelleyecek bir şey koymamıştı. Wang Lin'in sözlerini duyduktan sonra, elini sallayıp yıldırım kafesini gevşetirken biraz rahatladı.