Kılıç Kılıfının Rafine Edilmesi

160 23 0
                                    

Bu duvardaki sayısız küçük delikle geniş bir mağaraydı. Wang Lin'in ilahi hissi bu sayısız küçük deliğin birinden dışarı çıkmıştı.

Odanın ortasında geniş bir tabut bulunuyordu. Bu tabut son derece normal duruyordu. Aslında, üzerinde dekorasyon bile yoktu, ancak güçlü Yin enerji dalgaları bu tabuttan yayılıyordu ve Yin enerjisi beyaz gaza dönüşerek sayısız delik tarafından emiliyordu.

Wang Lin tereddüt etti ve bir süre tabutu gözlemledi. Ardından, ilahi hissiyle kontrol etmeyi denediğinde, şaşırtıcı biçimde, bir dirençle karşılaşmadan ilahi hissi tabuta girmişti.

Tabutun içinde, büyük bir delik haricinde başka hiçbir şey yoktu ve Yin enerjisinin kaynağı, bu delikten başka bir şey değildi.

Yin enerjisi son derece yoğundu. Yin enerjisi dalgaları, genç adamın ilahi hissinin deliğin içini görmesini engelliyordu.

Kendi mağarasında, Wang Lin'in gözlerinden azim pırıltıları saçılıyordu. Bu Yin enerjisinin nereden geldiğini ve neden boncuğun bu Yin enerjisini özümseyebildiğini bulacaktı, boyutsal çantasından bir sukabağı çıkardı ve tereddüt etmeden bir yudum aldı.

Genç adamın şu anki fiziksel kondisyonuyla bile, titremeden edememişti. Bilincini anında kaybetmeye başlamış ve vücudu hissizleşmişti. Wang Lin zamanını boşa harcamadan vücudundaki Yin enerjisini özümsemek için çabucak ruhsal enerjisini yönlendirdi. Yin enerjisi özümserken, ilahi hissi daha da güçleniyordu. Sürekli devam eden enerji akışıyla birlikte, ilahi hissi tabuttaki deliğe doğru atıldı.

İlahi hissi deliğin içinde mücadele etti ve birçok kez Yin enerjisi neredeyse ilahi hissini dağıtmıştı. 400 metre veya daha çok ilerlediğinde, Yin enerjisi bir duvar oluşturdu.

Wang Lin dişini sıktı ve Yin ruh sıvısından büyük bir yudum aldı. Duvara doğru hücum ettiğinde, gördüğü manzara karşısında afalladı.

Olağanüstü büyüklükte bir beden havada süzülüyordu. Eğer Wang Lin bu devle kendi bedenini karşılaştırırsa, sadece devin parmağı boyutlarında olabilirdi. Devasa bedenin üzerinde yeşilimsi-morumsu garip bitkiler vardı. Bitkiler garip bir şekilde hareket ediyordu ve beden gözle görülür bir şekilde küçülüyordu, ancak çabucak eski haline dönüyordu. Bu döngü böyle devam ederken, mor bitkiler seri bir şekilde Yin enerjisi yayıyordu.

Wang Lin afalladı. İlahi hissini biraz daha yayarak, bir süre gözlemledi ve bir anda şaşıp kaldı. Bu beden birisi tarafından kasten buraya bırakılmıştı. Amacı; yeşilimsi-morumsu bitkiler için besin kaynağı bulmaktı.

Ceset Tarikatı'nın Yin enerjisine sahip olması açıkça bu bitkilerle alakalıydı.

Cennet'e Başkaldıran Boncuk'un gelişmesinin nedeni de bu bitkiler olmalıydı. Wang Lin buranın aşırı esrarengiz olduğunu hissetmişti, çünkü girdiği anda tehlike hissiyatıyla kaplanmıştı.

Tam ayrılmak üzereydi ki, anlaşılması zor bir ses kulaklarına ulaşabildi.

Wang Lin bir şey söylemedi ve ilahi hissini geri çekmeye çalıştı, ancak odadaki Yin enerjisinin ayrılmasını önlediğini fark ettiğinde, yüzü şok ile kaplanmıştı. Çok geçmeden, ses gittikçe daha da yaklaştı, ta ki ne söylediğini neredeyse anlayabileceği zamana kadar.

''Kurtar beni...''

Wang Lin kararlı bir şekilde sukabağını aldı ve kalan Yin ruh sıvısının hepsini kafaya dikti. İlahi hissi, çevresindeki Yin enerjisine hücum ederken titremeye başladı. Büyük miktarda Yin enerjisi ilahi hissine girip, bedenini özümsenmemiş Yin enerjisiyle karıştırarak, Wang Lin'in bir ağız dolusu kan kusmasına sebebiyet verdi. Kan kustuğu anda, çoktan donarak katılaşmıştı.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin