Antik Tanrı'nın Mirası (1)

98 20 0
                                    

Sessizlik. Teknik doğrulanmıştı, lakin bu yerden daha ayrılması gerekli değildi. İlk olarak, Wang Lin Cennet'e Başkaldıran Boncuk'un uzayına girebilir mi görmek istiyordu.

Cennet'e Başkaldıran Boncuk'un uzayına girebilirse, o zaman kaçma şansı bayağı artardı. Elini kaşlarına uzattı. İfadesi sakindi, lakin gözlerinde şaşkınlığa dair bir iz vardı.

Cennet'e Başkaldıran Boncuk'un uzayında bir kırıslama yoktu. İstediği zaman girebilirdi.

Wang Lin rahat bir nefes verdi. Sağ elini salladı ve Antik İmparator'un boyutsal çantasını çıkardı. İlahi Hissi'yle taradığında, çantadan karşı çıkan bir güç yükselmişti.

Boyutsal çantanın ilahi hissi Wang Lin'in ilahi hissini engelliyordu. Bu, Antik İmparator'un hala hayatta olduğunu işaret ediyordu, ancak Wang Lin durumundan emin değildi. O zamanlarda, Kambur Meng'in boyutsal çantası ilahi hissini kaybetmişti, lakin Kambur Meng hala hayatta görünüyordu.

Şimdi Wang açamadığı iki boyutsal çantaya sahipti. Birisi Antik İmparator'un, ve diğeri de Savaş Tanrısı Tapınağı'nın mağarasındaki gizemli iskeletten aldığıydı.

İki boyutsal çantada da hala eski ustalarının ilahi hisleri duruyordu. Bu haliyle, Wang Lin çantaları açamazdı. Tabii, Wang Lin acele etmiyordu, boyutsal çantaya dokundu ve Antik İmparator'un hissetmesini engellemek için kendi ilahi hissiyle çevreledi.

Bunu hallettikten sonra, derin bir nefes aldı ve mesafeye bir ok gibi atıldı. Hedefi, Antik Tanrı'nın Bilgi Denizi'ydi.

Sonuçta, bir kısıtlama bayrağı yapmak için bir yeşim parçası almıştı, ve yapımına gereken materyalde Bilgi Denizi'ndeydi.

Bu bölgede, gökyüzü ve yeryüzü arasında hızlıca ilerledikten sonra, Wang Lin hala gökyüzünün sınırlarını görememişti.

Duanmu ve diğerlerinin Antik Tanrı'nın bedeninin çok geniş olduğunu söylediğini hatırlıyordu. Yetişkin bir Antik Tanrı Suzaku yıldızından daha büyük olurdu. Sadece iki kan damarı arasında ilerlerken bile, mesafe akılalmazdı.

Burası geniş olsa da, bir canlı veya bir kısıtlama yoktu, yalnızca sessizlik. Wang Lin durmadan ilerlemeye devam ediyordu.

Antik Tanrı'nın bedeninde, kişinin ilahi hissi üzerinde bir kısıtlama yoktu, tıpkı dış dünya gibiydi. Wang Lin'in ruhu üçüncü alemde oldukça çok gelişmişti, özellikle de neredeyse bir ruh yutucu olacak olan o büyük ruh, Wang Lin'in ruhunun hızla gelişmesini sağlamıştı.

İlahi hissini yaydığında, binlerce kilometreyi kaplayabiliyordu. Sonuç olarak, ileri uçarken ilahi hissiyle çevresini devamlı inceliyordu. Uzunca bir süre sonra, Wang Lin mesafeye bakarken şok olmuş bir ifadeyle duraksadı. Bedeninin içindeki Ling Qi sanki gizemli bir güç çekiyormuş gibi, vahşileşmeye başlayarak, ruhsal enerjisinin heyecanlı bir duruma girmesine neden oldu.

Kısa süre sonra, ilahi hissiyle, mesafede dönen koyu mavi Qi dalgalarını tespit etmişti. Qi dalgaları tahmin bile edilemeyecek boylarıyla yüzlerce metre uzunluğundaydı. Qi dalgası gerçekten uzaktaydı, lakin yeryüzü parçalayan uğultuları hala duyulabiliyordu.

Birkaç saniye sonra, Qi bayağı yaklaşarak, ruhsal enerjisinin daha da şiddetli dalgalanmasına neden oldu. Tek kelime etmeden, Wang Lin arkasını döndü ve uzağa uçmaya başladı. Bu Qi dalgaları aşırı garipti, ve Wang Lin görünüşleri yüzünden alarma geçmişti.

Wang Lin'in kalbini tekleten şey, bedenindeki ruhsal enerjinin kontrolünü kaybediyor oluşuyordu. Ruhsal enerjisi şiddetle titrediğinde, hızı oldukça azalmıştı.

Qi Dalgası daha da yaklaşmıştı. Uğultu sesleri sanki Wang Lin'in arkasında gibi geliyordu. Wang Lin şaşırmıştı, lakin gözlerinden sakin kaldığı okunabiliyordu. Qi Dalgası'ndan zamanında kaçamayacağını biliyordu, bu yüzden sağ elini alnına yerleştirdi, ve Cennet'e Başkaldıran Boncuk dışarı çıktı. Wang Lin'in bedeni tamamen kaybolmadan önce hızlıca solmaya başladı.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin