Yabancı Savaş Alanı

138 26 0
                                    

Devin ifadesi açgözlülükle dolarken kahkaha attı. ''Harika, harika! Bu kazanç benim olacak! Bugünkü hasat oldukça güzeldi. İlk düşmanlık aurasını gördüm ve şimdi de boncuğu. Lin yi, eğer benimle dövüşmeye cüret edersen, seni öldürürüm!'' Bununla birlikte, dev buluttan dışarı çıktı. Bedeni 100 metreden uzundu, yaydığı aurada herkesi bastırıyordu.

Bedeninden çatlama sesleri geldiği sırada bedeni normal birisinin boyutuna küçüldü. Bu kişinin alnında bir çekiş damgası vardı.

Lin Yi bağırdı, ''Tch! Bu da ne demek oluyor!?''

Dev dik dik Lin Yi'ye baktı ve halkaya doğru ilerledi. Dış savaş alanına girdikten sonra, elini salladı ve halka geri iki ejderha haline döndü. Geçit arkasında iz bırakmadan kaybolmuştu. Gökyüzü anında tekrardan ışıldadı ve bulutlar kayboldu.

Lin yi'nin ifadesi hala şaşkın olan Teng Huayuan'a bakarken çirkinleşti. Soğuk bir kahkaha attı, ardından ufukta kayboldu.

Jue Ming Vadisi'nin dışındaki her gelişimci bir Kadim Ruh gelişimcisine kafa tutmaya cesaret eden genci hatırlayacaktı. Temel Oluşturma aşamasındaki Wang Lin'in ismi herkesin kalbine kazınmıştı.

Zhao ülkesinin dış savaş alanına giriş hakkı acımasızca alınmıştı. Elçi hazretleri çoktan bir şeyi takip etmek için geçide girdiğinden geride nişan kalıp kalmadığı önemli değildi. Neden böyle önemsiz bir şeyi hatırlayacaktı ki?

Lin Yi, ölümsüz birliğinin aradığı eşyanın gözlerinin önünde alınışını izlerken bütün bedeni öfkeyle kaplanmıştı. Bu his kan kusmak istemesini sağlıyordu.

Özellikle de boncuğun her zaman Zhao'da olduğunu ve Zhao'nun başkanı olsa da nasıl fark edemediğini düşündüğünde kuduruyordu. Eğer bu duyulursa, aşırı utanç verici olurdu.

Teng Huayuan'ın ifadesi, Wang Lin'in ölüp ölmediğini bilmediğinden dolayı somurtkandı. Wang Lin'in öldüğüne inanıyordu, ancak kalbindeki dehşet hissinden bir türlü kurtulamıyordu.

Jue Ming Vadisi'nin dışındaki insanlar yavaş yavaş ayrıldı ve onlarla birlikte Wang Lin'in hikayesi yayıldı. Nihayetinde, Zhao'daki her gelişimci Wang Lin'in kim olduğunu öğrenmişti.

Punnan Zi öğrencilerini Xuan Dao Tarikatı'na geri göndermişti. O sırada peşinden bir öğrencisi geliyordu, Liu Mei. Bu güzel kız her şeyi izlemiş ve kalbindeki acıyı hissetmişti.

Neden böyle hissettiğin bilmiyordu, ancak Wang Lin'e karşı ufak bir eğilimi vardı. Bu eğilim sadece zamanla yok olmamakla kalmayacaktı, ayrıca her unutmaya yüz tutuşunda gün yüzüne çıkacaktı.

Wang Zhıo ve Wang Hao da Jue Ming Vadisi'nin dışında yaşananları öğrenmişti. Getirdiği yıkım nedeniyle Wang Lin'e karşı olan nefretleri yavaş yavaş kaybolmuştu.

İkili, Kadim Ruh gelişimcilerine karşı savaşacak cesaretleri olmadığını biliyordu. Ancak bu ikisinin intikam fikrinden vazgeçtiği anlamına gelmiyordu. Wang Zhuo da Wang Hao da Teng Huayuan'ı öldürmek için yaşıyordu, hayatlarının tek amacı buydu.

Punnan Zi geri döndükten sonra, Wang ailesinin trajedisini öğrenmişti. Liu Mei'nin yalvarması altında da Wang Hao'yu bir öğrenci olarak kabul etmişti.

Liu Mei, Wang Lin'e yardım etmek için yapabileceği tek şeyin bu olduğunu biliyordu, genç adam bunu asla öğrenemeyecek olsa da...

Teng Huayuan dehşet hissiyle Teng Aile Şehrine dönmüş ve kapalı kapı eğitimi yapmaya başlamış, geç aşama Kadim Ruh'a ulaşana kadar da dışarı çıkmamaya yemin etmişti.

Bütün Zhao ülkesi aniden sakinleşmiş görünüyordu.

Dış savaş alanı çatlaklarla ve çelik rüzgarlarla dolu bir boşluktu. O sıralarda, düzinelerce 3.derece ölümsüz ülkelerinden gelmiş binlerce insan savaş alanını temizliyordu.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin