Wang Lin'in Ölümü

139 24 0
                                    

30,000 ruh atıldı ve sanki bir parti veriyorlarmış gibi ejderhanın içinden geçti. Teng Huayuan, ejderha ruhları geçip kendisine doğru hücum ederken afallamıştı.

Teng Huayuan son derece kararsız duruyordu; ancak, düşünmeye zamanı yoktu, hızlıca geri çekildi. Ejderhayı durdurmak için birkaç defansif büyülü hazine fırlattı, lakin hazineler ne yapıyor olursa olsunlar, ejderhayı durduramadılar. Ejderha sanki orada yoklarmış gibi geçti, kükreyerek Teng Huayuan'ı yutmak için atıldı.

Lin Yi'nin ifadesi garipleşti. Gösteriden eğlenen deve baktı ve bu devin ifadesinin de garip olduğunu fark etti. İkili birbirine baktı, ardından dev kahkaha attı ve ejderhayı şen bir ifadeyle izlemeye başladı.

Teng Huayuan ejderha onu yutarken sadece nazik bir rüzgar hissetti. Ejderha son derece sert gözüküyordu, ancak dokunduğu anda, arkasında bir iz bırakmadan kaybolmuştu.

Teng Huayuan soğuk soğuk terlemeye başlayalı çok olmuştu, ancak o anda, sırtı tamamen terle kaplanmıştı.

''İllüzyon...'' Teng Huayuan'un yüzü yeşilden kırmızılaşmaya başladı. Sonunda, daha fazla dayanamadı ve yüksek sesle küfretmeye başladı. Bu birkaç yüzyıl önce Merkez Oluşturma aşamasına ulaştığından beri, bir şeye yüksek sesle küfrettiği ilk seferdi.

Zhao'daki bütün gelişimcilerin önünde bir illüzyon yüzünden korktuğunu göstermişti. Teng Huayuan'ın öfkesi aniden sınıra dayandı. Öfkeyle boyutsal çantasını tokatlayıp siyah bayrağı çıkardı ve Wang Lin'in önünde aile üyelerini birer birer öldürmeye başladı, ancak tam o anda, havada ışık noktaları belirdi. Işık noktaları toplanınca, genç tekrardan ortaya çıkmıştı.

Tek kelime etmeden, Wang Lin elini salladı ve buz gibi hissettiren camgözü bir ışık Teng Huayuan'a doğru fırlamıştı.

Teng Huayuan alayla sırıttı. Sadece geri çekilmemekle kalmayarak, direkt olarak yerinde bekledi. Eliyle uzandı ve alaycı bir şekilde söylendi, ''İlki illüzyondu, ama ikincisi olmayacaktır! Sahip olduğun her şey bu küçük numara mı, Wang Lin?'' Bununla birlikte, eli uçan kılıcı kavradı.

Yeşil bir ışık parlayıp söndüğü gibi, uçan kılıç kayboldu. Tekrar belirdiğindeyse, Teng Huayuan'ın arkasındaydı ve acımasızca sırtına atıldı.

Kılıç bir parça metale çarparken tıngırdadı. Ardından da geri sekerek uzaklara fırladı. Teng Huayuan'ın kıyafetinin yırtılan kısmından, bir zırhın altın tabakası görülebiliyordu.

Karanlık bir ifadeyle ilerlerken Teng Huayuan'ın gözlerinde soğuk bir ışık parladı. Bir anda gencin önünde belirdi ve tırnaklarından fırlayan siyah çizgilerle Wang Lin'i yakalamak için uzandı.

Aynı anda, sol elini salladı ve sekiz kan sütunu ortaya çıktı. Sekiz sütun bir kafes oluşturmak için bir araya geldi.

Aynı anda da, havadaki genç sadece paniklememişti, ayrıca alaycı bir ifade takındı. Teng Huayuan'ın eli yaklaşırken, gencin bedeni bir ışık noktasına dönüştü ve yavaşça kayboldu.

İki camgöbeği ışık tanesi, biri küçük biri büyük, gencin durduğu yerde belirmişti. İki camgözü tane hızlıca birbiriyle çarpıştı.

Teng Huayuan'ın ifadesi ansızın değişti. Tam da o anda, camgözü bir ışık dalgası yayıldı ve anında bir kilometre yarıçaplık bir bölgedeki her şeyi kapladı.

Bir kilometrelik alan içindeki her şey buz denizine dönüşmüştü.

Lin Yi gözlerini kıstı ve içinden düşünmeye başladı, ''İlginç, bu küçük adam gerçekten ilginç. Sadece İllüzyon Şehri'nin Bin İllüzyon Boncuğuna sahip değil, ayrıca Yeraltı Tariaktı'nın Mavi Buz'una da saihp. Uçan kılıcı da normal değil. Her ne kadar bir taklit olsa da, yine de güçlü.''

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin