On Bin Şeytan Yüz Günlük Öldürme Emri

99 23 1
                                    

Wang Lin durdu. Soğuk bakışları Qian Kun'a kilitlenmeden önce nişana göz attı. Li Muwan nişanı gördükten sonra, yakından bir bakış atmadan önce tereddüt etti, ve yakından baktığında şaşkınlık benliğini sardı. Konuşmaya başladı, ''Bu On Bin Şeytan Yüz Günlük Öldürme Emri. Şeytanlar Denizi'nde bu tür bir hazine olduğuna inanamıyorum. Bunu sadece antik kayıtlarda görmüştüm.''

Li Muwan nişan hakkındaki detayları hızlıca Wang Lin'e açıkladı. Bitirene kadar hızlı hızlı solumuştu ve nişana baktığında gözlerinde korkusu belirmişti.

Qian Kun Wang Lin'in nişanı tanımayacağından gerçekten korkuyordu. Eğer Wang Lin ona öldürmeseydi ve onu her halükarda öldürseydi, cidden kötü olurdu.

Ne var ki, kızın açıkladığını gördükten sonra, nihayet biraz rahatlamıştı. Öldürme emrinin etkisini öğrendikten sonra onu öldürmeye istekli olacak birisinin olduğuna inanmıyordu. Kalbini sakinleştirip söylenmeye başladı, ''Ölümsüzlük yoluna adım atmış dostum, teklifim hakkında ne düşünüyorsun? Çok inatçı olma. Eğer gerçekten beni öldürürse, öldürme emri tarafından damgalanacaksın ve bu başına birçok sorun oluşturacaktır. Yanındaki kız da bunun içine çekilecektir, yani neden böyle olsun ki? Yanlış mıyım?''

Wang Lin Qian Kun'a bakmadı bile. Li Muwan'a döndü ve sordu, ''Emin misin? Eğer 100 gün dayanabilirsem, onun tüm gelişimini elde edebilir miyim?''

Li Muwan derin bir nefes aldı ve onayladı.

Qian Kun bir şeylerin yanlış gittiğini fark ettiği esnada, kalbi tekledi. Geri çekilmeye başlamıştı, lakin Wang Lin'in soğuk bakışları aniden üzerine kilitlendi. Genç adam, tek bir kelime sarf etmekle yetindi, ''ÖL!''

Qian Kun, ağzından ve burnundan kan gelirken acınası bir çığlık attı. Ayrıca ölürken kan kulaklarından ve gözlerinden de sızmaya başlamıştı. Düştüğü sırada, elindeki nişan kırıldı ve kırmızı bir ışık aniden havaya fırlayarak, havada ''Cezalandır'' kelimesini oluşturdu.

Bu kelime kan kırmızısıydı. Sanki yeni bir kan havuzundan çekilip çıkartılmıştı. Wang Lin'in kafasının üzerinde süzülüyordu ve son derece parlak görünüyordu.

Wang Lin kafasını kaldırdı ve üzerindeki devasa ''cezalandır'' yazısına baktı, ancak ifadesizdi. Ejderha tendonu ipimsi telleriyle uzandı ve Qian Kun'un bedenini yakaladı. Wang Lin Li Muwan'ı kavradı ve Wu Ding Dağı'na göz açıp kapayıncaya kadar geri döndü.

Mu Nan ve Mu Bei şaşkınca havadaki devasa, kırmızı ''Cezalandır'' yazısına baktılar ve bir açgözlülük dürtüsü içlerinde yükseldi. Lakin sırtlarındaki ürpermeyle Wu Ding dağının tepesinde saygıyla dikilirlerken bu dürtü hızlıca kayboldu.

Wang Lin soğukça baktı ve söylendi, ''Savaşan Şeytan Tarikatı'nın merkezinde Kadim Ruh gelişimcileri var mı?''

Mu Nan hızlıca yanıtladı, ''Hiç yok. Sadece Savaşan Şeytan Tarikatı'nda değil, Nan Dou Şehri'nin de içinde olduğu on milyon kilometre içinde hiç Kadim Ruh gelişimcisi yok. O kıdemliler nasıl burada olabilirler? Hepsi Şeytanlar Denizi'nin iç kısımlarında.''

Wang Lin tekrar soru sormadan önce, Mu Nan'ın gözlerine Mu Nan'ın bacakları titremeye başlayana kadar baktı, ''Savaşan Şeytan Tarikatı'nın liderinin gelişim seviyesi ne?''

Mu Bei hızlıca öne bir adım attı ve yanıtladı, ''Kıdemli, Savaşan Şeytan Tarikatı'nın tarikat lideri orta aşama Merkez Oluşturma seviyesinde. Ancak, bu aşamanın zirvesinde ve geç aşamadan sadece bir adım uzakta olduğunu söyleniyor.''

Wang Lin içten içe alayla sırıttı. Gözlerinde soğuk bir ışık parlarken konuşmaya koyuldu, ''İkiniz, yolu gösterin. Savaşan Şeytan Tarikatı'nın merkezine bir ''Merhaba'' demeye gidelim.''

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin