Ejderhanın kafasındaki gizli odanın içinde, gökkuşağı renkli bir ışık belirdi. Wang Lin’in figürü nihayet görüşe girmeden önce aniden daha da fazla ışık toplandı.
Genç adam belirdiğinde, Shang Guanmo’nun kalbi hızla atmaya başladı. Bu canavar ruhlu genç adamın varlığını tamamen gizleyebilmesini sağlayan ne tür bir tekniği olduğunu merak ediyordu. Öncesinde, eğer bu şansı Wang Lin’in kontrolünden kaçabilir mi merak ediyordu, lakin şimdi böyle şeyler düşünmeye daha fazla cesaret edemiyordu.
Li Muwan ejderhanın puluna sanki bir şey hesaplıyormuş gibi dokundu. Şu anki görünüşü son derece zarifti ve ejderha puluna dokunurken odaklanmıştı.
Ruh kanı özündeki dalgalanmalar bile bu güzel kızı etkilemedi. Nihayetinde, önündeki bir parça ejderha puluna bakarken gözlerinde bir şeyleri anlamış bir bakış belirdi.
Wang Lin boyutsal çantasını çıkartmadan önce odanın içinde belirdi ve lotus pozisyonuna geçti. Bütün o gelişimcileri öldürdükten sonra, boyutsal çantasının içinde yüzlerce altın çekirdek toplanmıştı.
Buna ek olarak, neredeyse ölen tüm gelişimcilerinin boyutsal çantaları Wang Lin tarafından alınmıştı. Hızlıca hepsini inceledi ve birçok hazinenin ve uçan kılıcın olduğunu fark etti. Ancak, bir parşömen dışında, hiçbiri Wang Lin’in dikkatini çekecek kadar iyi değildi.
Bu parşömen 60 santimetre civarındaydı ve kolu kadar kalındı. Ayrıca, Wang Lin’in aklına çoktan yarısını açmış bir Merkez Oluşturma figürü gelirken bir parça ruhsal enerji yayıyordu. Şu anda parşömenden ruhsal kükreme dalgaları geliyordu.
Ne var ki, Wang Lin’in Ji Alemi İlahi Hissi’nin gücü kişi sayısından etkilenmiyordu. İster bir kişi olsun ister bir grup, bir kere onları süpürdüğünde, Kadim Ruh aşamasının altında oldukları sürece, ölürlerdi. Ji Alemi’ne karşı, Wang Lin hala tarif edilemez bir hissiyat duyuyordu. Dış Savaş Alanı’ndaki aktarım dizisinin baskısı altında, Ji Alemi’nin varlığı açıkça ilk kez hissetmiş ve bir parça anlayış kazanmıştı. Kullanımını takip eden yıllar ve savaşlar Ji Alemi’nin dehşetengiz gücünü anlamasına izin vermişti.
Lakin, Ji Alemi’nin sınırının geç aşama Kadim Ruh olduğunu bilmiyordu. Eğer Ruh Oluşturma aşamasına Ji Alemi’yle girmek isterse, şansı son derece düşüktü.
Parşömenin orijinal sahibi çoktan ölmüştü, bu yüzden içindeki ilahi his damgası uzun zaman önce kaybolmuştu. Wang Lin ilahi hissini parşömene gönderdi, lakin garip bir şekilde parşömen hakkında değişik hiçbir şey yoktu. İlahi hissini içine yerleştirmeden önce hissettirdiğiyle aynı hissettiriyordu.
Wang Lin’in yüzünde hızlıca bir ilgi ifadesi belirdi. Normal bir hazine olsaydı, önceki sahibinin ilahi hissini sildikten ve kendine bağladıktan sonra özgürce kullanabilirdi. Bir Kadim Ruh seviye hazine olmadığı sürece, bu her zaman doğruydu.
Parşömenden gelen ruhsal enerji dalgalarına göre, bir Kadim Ruh seviye hazine gibi hissettirmiyordu. Wang Lin kendisi için birkaç tane Kadim Ruh seviye hazineye sahipti, birisi Hou Fen’in Kadim Ruh gelişimcisi, Zhou Jin tarafından verilen koruyucu yeşimdi.
Kadim Ruh seviye hazinelerde en göze çarpan şey yaydıkları güçlü ruhsal enerji dalgalarıydı. Bir Merkez Oluşturma hazinesiyle kıyaslanamazdı.