Beden Yeniden Yapılanması

104 20 0
                                    

Bulutlarda süzülen bir sürü mavi buz kristal vardı, her biri yaklaşık üç metre genişliğindeydi. Wang Lin bölgeyi taradığında, toplam 94 buz kristali olduğunu öğrendi.

Bölgeyi taradıktan sonra, buz kristallerden birisinin diğerlerinden daha küçük olduğunu keşfetti. Wang Lin anında, tüneli açtığında Gökyüzü Şeytanı Büyücüsü'nün elde etmeyi denediği buz kristali tanıdı.

Genç adamın gözleri ışıldadı. Sonunda, Antik Tanrı'nın bilgi mirasının tek bir kristal olmadığını, aksine 94 tane olduğunu anlıyordu.

Wang Lin'in özümsediği parça mirasın %1'i bile değildi.

Wang Lin ruh olarak oradaydı. Biraz düşündükten sonra, ruhu o buz kristalin üzerine indi.

Ruhu değdiği anda, buz kristal aniden eridi ve Wang Lin'in ruhuyla birleşti. Muazzam anı dalgaları Wang Lin'in ruhuna girdi. Zaman geçerken, genç adama akan anılar gittikçe hızlandı. Wang Lin'in ruhu adeta genişleyen bir bulut olmuştu.

Sayısız karışık ilahi, sayısız garip teknik, ve sayısız anı parçacığı kükreyen ejderhalar gibi Wang Lin'in zihninde gürledi. Ruhu parçalara ayrıldı, ardından tekrardan birleşti.

Bu döngü devam ederken, acı dalgaları Wang Lin'i tamamen yuttu.

Gerçekte, Wang Lin ruh halinde bir şey hissedememeliydi, lakin acı hissiyatı bütün ruhundaydı, sanki sayısız böcek tarafından yeniliyordu.

Bu his onunla kaldı. Daha önce mirasın ilk kısmını özümsediğinde bile, bu hissiyat ortaya çıkmamıştı. Azar azar, ruhunun kontrolünü kaybetti. Ruhunun parçaları ince çizgiler halinde süzüldü ve en sonunda bir koza oluşturmak için genç adamı sarmaladı.

Ruhunun oluşturduğu koza tıpkı buz kristalleri gibi mavi renkte ışıldıyordu. Aslında, tam olarak hafifçe daha büyük bir buz kristali gibi görünüyordu.

Bu süreç devam ederken, Wang Lin'in ruhu bir kaos haline girdi. Bu hissi daha önce, mirasın parçasını ilk özümsediğinde hissetmişti. Daha önce bir kere deneyimledikten sonra bile, ilk seferi damla damla akan bir suyla karşılaştırılabilirken, bu sefer adeta hırçın bir nehirdi.

Hırçın nehre düşmüş bir yaprak gibi hissediyordu, çaresizce dalgalarla aşağı yukarı sürükleniyordu. Her dalga çektiği acıyı kötüleştiriyordu.

Aniden, gözlerinin önünde bir ışık gördü. Çok geçmeden, önünde tanıdık bir sahne belirdi. Karşısında parlayan sayısız ışık noktasıyla dolu boş bir uzay vardı.

Bu manzarayı, Wang Lin daha önce görmüştü. Bu manzarayı tekrardan görünce, aniden durumu biraz anladı. Bu biraz anlayışı kazandığı anda, deneyimlediği acı tek bir iz bırakmadan kayboldu.

Çok geçmeden, ruhunun her parçasından bir uyuşukluk hissi yayılmaya başladı. Ruhunda hareket eden sayısız ilahi, teknik ve anı sonunda sakinleşti ve tamamen ruhuyla birleşti.

Yavaşça, Wang Lin ruhunun ilerlediğini hissetti, ve o ışık noktaları büyüdükçe büyüdü. En sonunda, devasa gezegenler halini aldılar. Kısa süre sonra, antik tanrının devasa bedeninin gördü.

Wang Lin daha önce gördüğü çocuğun Antik Tanrı Tu Si'nin çocukluğu olduğunu ve önündeki, bir gezegen boyutundaki devin de, yetişkin Tu si olduğunu zaten biliyordu.

Tu Si'nin yüzü oldukça normal görünüyordu. Tek istisna kaşlarının arasında bir halka içinde olan sekiz yıldızdı. Buna ek olarak, derisi oldukça sertti ve sayısız çatlak barındırıyordu. Ancak, çatlaklar zar zor görünüyordu. Eğer Tu Si'yi çok dikkatli incelemezseniz fark edilmeleri zordu.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin