Üç soğuk çekirdek kaynaşarak bir model çekirdek oluşturmuştu. Sonraki adım bunu bedenle kaynaştırmak olacaktı. Eğer beden reddetmezse, Wang Lin ruhsal enerjiyle ve ilahi hisle beslemeye başlayacaktı. Belli bir noktadan sonra, bir altın çekirdeğe dönüşecekti. Bunlar yaşanırsa, Wang Lin Merkez Oluşturma aşamasına adım atacaktı.
Ruhsal enerjiyle son iteleme için Gökyüzü İlerleyiş Hapı'nın desteği gerekiyordu. Wang Lin aniden gözlerini açarken, kafasının üzerinde çatlaklar belirmeye başladı. Bedeninden çatlama sesleri yayılıyordu ve çok geçmeden, çatlaklar bedenini kapladı.
Bedeni hareket ederken, çatlaklar daha da genişledi. Wang Lin yavaşça ayağa kalktı ve şiddetle bedenini salladı. Buz parçacıkları sanki güçlü bir rüzgar tarafından uçuruluyormuş gibi hızlıca düştü.
Üzerindeki kıyafetleri de toza döndü ve kayboldu. Sadece ejderha postu iç zırhı hala bedenindeki yerini koruyordu.
Wang Lin sessizce durdu ve gözlerini kapattı. Uzun süre sonra, gözlerini açtı. Mavi bir ışık gözlerinden yayılıyordu. Merkez Oluşturma aşamasına sadece yarım adım atmış olsa da, Yeraltı Yükseliş Metodu tamamlanmıştı.
Bir mavi alev kütlesi model çekirdeğinden yükseldi ve elinde belirmeden önce bedenini turladı. O anda, elinin yedi santimetre yukarısında, mavi alev kütlesi sessizce yanıyordu.
Sıcak yaymak yerine, alev soğuk yayıyordu. Bu alev Yeraltı Yükseliş Gelişim Metodu'nun özü; Yeraltı Alevi idi.
Yeraltı Alevi belirdiği anda, etrafındaki mavi buz hemen beyaz bir gazyaymaya başladı. Sanki eriyecekmiş gibiydi. Wang Lin elini salladı ve mavi alev kayboldu. Beyaz gaz yavaşça dağılarak, buzdaki bir çukuru gözler önüne serdi.
Wang Lin etrafına bakınmadan önce alevin gücünü inceledi ve başka bir kıyafet seti çıkartıp giyindi. Kemiklere kilitlenen bakışlarıyla, düşünmeye başladı. Bir süre sonra, lotus pozisyonunda oturdu ve ejderhanın kafatasını çıkardı.
Kafatasına bakarken, Wang Lin'in gözleri parlıyordu. Nan Dou şehrine bir hap fırını almak takas etmek için gitmeyi planlıyordu, böylece Li Muwan Gökyüzü İlerleyiş Hapı'nı tamamlayabilirdi. Göz açıp kapayıncaya kadar üç yıl geçmiş olsa da, Ruh Kanı Özü sayesinde Li Muwan'ın herhangi bir tehlikeyle karşılaşmadığını biliyordu.
Ancak, sayısız donmuş yaratık kemiğini gördükten sonra, kararsız kalmıştı. Savaş Tanrısı Tapınağı'nın rafine etme tekniği bir Reaksiyon Fırını gerektiriyordu.
İlk başarısızlığından sonra, eline hiç ruh yaratığı kafatası geçmemişti. Li Muwan'a ejderhanın kafatasını ayırmasını Reaksiyon Fırını yapmak için kullanmayı istediğinden demişti. Ne var ki, üç soğuk çekirdeği kaynaştırmayı denemesiyle, ayrıca başarılı olacağına emin olmadığından, daha denememişti. Sonuçta, başarısız olursa, başka bir tane bulması oldukça çok uğraştırırdı.
Lakin şimdi kemiklerle çevrili olduğunu keşfettiğinden, bir Reaksiyon Fırını yapma dürtüsü tekrardan gün yüzüne çıkmıştı. Yeşimi çıkarıp ikinciyi kontrol etmeden önce Reaksiyon Fırını yapmanın adımlarını düşünmüştü.
Elini bir araya getirdi, ardından, geri açarken, ruhsal enerji iplikleri iki elini bağladı. Wang Lin'in ifadesi ciddileşirken, ellerini açarak havaya kaldırdı. Ruhsal enerji iplikleri havaya yükseldi.
Wang Lin ellerini tekrardan birleştirirken ve bu süreci defalarca kez tekrar ederken gözlerini bile kırpmadı. Ta ki parlak bir ipek demeti gibi olana kadar daha da fazla ruhsal enerji iplikleri bir araya geldi.
Bütün bunları yaptıktan sonra, Wang Lin iç çekti. Reaksiyon Fırını yapmanın ilk adımı tamamdı. Şimdi ipliklerin kaynaşmasına kafatası dayanabilecek mi görecekti.