Antik Tanrı'nın Mirası (4)

103 21 0
                                    

Antik Tanrı'nın bedeninde, şeytani gelişimciler neredeyse her santimi araştırıyordu. Antik Tanrı'nın bedeni çok genişti, lakin gelişimciler için, araştırmak biraz can sıkıcı olsa da, hepsi bütün bölgeyi çok iyi biliyordu.

Qi Dalgaları'ndan bile korkmuyorlardı. Hatta bazıları araştırmak için Qi Dalgalarına bile atılıyordu.

Bu araştırmadan sonra dahi, yine de bir şey bulamamışlardı. Ancak, hiçbir şeytani gelişimci durmadı, çünkü Ruh Yutucu'yu bulup bulmamaları direkt geleceklerini etkileyecekti.

Wang Lin uzuvlar tarafından çevrelenirken, garip bir duruma girdi. Etrafındaki her şey sayısız yıldızla dolu karanlıkla kaplanmıştı.

Bedenini hissetmiyordu, lakin ruhu bedeninden ayrıldığındaki gibi de hissettirmiyordu. Kendisinin hızlıca ilerlediğini hissedebiliyordu.

Parlak yıldızlar devasa bir küre oluşturana kadar gittikçe büyüyordu. Kısa süre sonra, bir dev gördü. Dev devasa bir kürenin üzerinde bir araya getirdiği elleriyle oturuyor, bir mühür oluşturuyordu. Sağ elini hareket ettirdi ve mesafedeki kürelerden biri patlayarak, dehşet verici bir gürültü oluşturdu.

Dev umursamadı. Patlayan gezegenden devin sağ eline altın bir sıvı huzmesi uçtu. Çok geçmeden, dev göğsünü ovaladı ve rengarenk bir ışık dışarı çıktı. Işık kaybolduktan sonra, devin elinde normal boyutta bir bebek belirmişti.

Dev, bebeğe soğuk bir bakış attı. Sağ eliyle altın sıvıyı sıktı ve bebeğin üzerine damlattı, ardından ayaklandı ve bebeği bir küreye doğru fırlattı.

Ansızın, altın sıvı bebeği çevrelemişti. Altın bir meteor gibi hareket eden bebek, hızlıca küreye çarptı. Hızı oldukça yüksekti ve darbe muazzamdı. Kürenin merkezine yaklaşana kadar yavaşlamamıştı.

Kısa süre sonra, dev bebeğe bir kere daha bile bakmadan kayboldu.

Önündeki manzarayı izlerken Wang Lin'in zihninde bir ampul yanmıştı. Gözlerinde, bir şok belirdi. Bu kişi bir Antik Tanrı olmalıydı! Wang Lin artık sonunda Antik Tanrı'nın gücünü anlamıştı. Bu küreler besbelli Si Tu Nan'ın önceden belirttiği şeylerdi. Gezegen diye adlandırılan, yaşadıkları küresel nesne.

Şimdi bakınca, her bir yıldız gerçekten bir gezegendi. Arada muazzam bir mesafe olduğundan çok küçük görünüyorlardı, lakin gerçekte anlayışının ötesinde bir boyuttaydılar.

Elini sallayarak, Antik Tanrı bir gezegeni yok edebilirdi. Ne tür bir güçtü bu? Ne tür bir büyü tekniğiydi?

Wang Lin'in kafasında bir düşünde belirdi. Antik Tanrılar'ın neredeyse hepsinin neden kaybolduğunu anlamıştı. O kadar geni bir bedene ne kadar çok ruhsal enerji gerekirdi? Daha da güçlenmeye devam ederlerse, kaç tane gezegen yok olurdu?

Wang Lin bir süre sessiz kaldı. Genç adam, bebeğin olduğu gezegene baktı. Bu düşünceyle, aniden kendisini gezegendeymiş gibi hissetmişti.

Bu gezegende birçok gelişimci vardı. Birkaç zirve gelişimci dışında, bebeğin varışının oluşturduğu kargaşayı, kimse fark etmemişti. Bu zirve gelişimciler bile, hiçbir şey bulamamıştı.

Giydikleri kıyafetlerden, Wang Lin'den çok farklı bir dünyadan oldukları açıktı.

Wang Lin hızlıca zemine gömüldü ve bebeğin olduğu yere vardı. Bebek altın sıvıyla sarılmıştı ve sessizce gezegenin çekirdeğinde uyuyordu.

Bilinmeyen bir zamanın ardından, yüzeyde daha da fazla gelişimci belirdi, gezegen oldukça kalabalıklaşıyordu.

Lakin aniden, bir gün, sayısız yıl uyumanın ardından, bebek gözlerini açtı. Etrafındaki altın sıvı hızla küçüldü. Büyümeye başlarken, bebek altın sıvıyı özümsemişti.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin