Ölü Yin Mezhebi (2)

157 25 0
                                    

Garip adamın yüzü aniden değişti. Vücudundaki dokuz tılsımı çıkarttı, ardından Wang Lin'in yanına zıpladı. Kırmızı alanı tereddüt etmeden parçalayıp Wang Lin'i kaptı.

Wang Lin ikili vardığı anda uyanmıştı. Garip adamın ifadesindeki paniği fark etti ve heykelden aşağı indirmesine izin verdi.

İkisi aşağı indiği anda, garip adam bir mühür oluşturdu ve elini heykelin üzerine koydu. Siyah bir portal belirirken, garip adam Wang Lin'i içeri çekti.

Aynı anda, sekiz ışık sütunu kayboldu ve heykel yavaşça geri zemine girmeye başladı.

O sırada, genç adamın bedeni katılaşmıştı. Bedeni mumya gibi görünüyordu ve ifadesi soğuktu. Berbat bir koku yayan zombi yanında dikiliyordu.

Genç adam yavaşça batan heykele baktı. İlahi hissini tüm alana yaydı, ardından bakışları heykele geri döndü.

Wang Lin'e gelirsek, garip figür tarafından heykele çekilirken, ilahi hissini yaydı ve yüzünde şaşkın bir ifade yer edindi.

Heykelin içindeki boşluk çok geniş değildi. Etrafta beyaz kristaller süzülüyordu ve siyah, taş bir figür merkezde oturuyordu.

Taş figürün görünüşü, dışarıdaki heykele aşırı benziyordu. Taş figürü heykele bağlayan mor şeritler, etrafında görülebiliyordu.

Çok geçmeden, bir ışık perdesi boşlukta belirdi. Işık biraz dalgalandı ve dışarının görüntüsünü gözler önüne serdi.

Işık perdesi sayesinde, Wang Lin dışarıda neler olduğunu görebiliyordu. Işık perdesine baktıktan sonra, bakışları garip figüre kaydı; garip figürün gözlerindeki nefret, anında fark edebileceği kadar belirgindi.

Genç adam heykelin dışında duruyordu. Heykele bakarak, yavaşça söylendi, ''Usta, 100 ne kadar da çabuk geçti. Bu sefer, kaçamayacaksın!''

Wang Lin içine derin bir nefes çekti. Etrafında döndü ve garip adama baktı. ''Ustası sen misin?'' diye sordu.

Garip adam boş boş Wang Lin'e baktı. Tam o anda, Wang Lin'in gözleri parladı ve yeşil bir ışık tükürdü. Yeşil ışık boşluk boyunca parladı ve acımasızca havada oturan taş figüre doğru atıldı.

Mor bir ışık huzmesi kılıcı engellemek için belirmişti, ancak yeşil kılıç mor ışığın arkasına ışınlanarak bu hamleden sıyrılmış ve taş figüre saplanmak için savrulmuştu.

Taş figürden bir ışık küresi firar ederken vahşi bir kükreme boşluk boyunca yankılandı. Wang Lin elini salladığı gibi kılıcı dönüverdi ve ışık küresine doğru hücum etti.

Garip adam sonunda tepki verdi; gözleri endişeyle dolmuştu. Kılıcı işaret edip birkaç kez bağırırken bakışlarının altında yatan bir hiddetle Wang Lin'e bakıyordu.

Wang Lin afalladı. Tam o anda, aşırı boğuk bir ses ışık küresinden çıkarak kulaklarına ulaştı.

''Küçük dostum, lütfen düşüncesizce hareket etme. Sana zarar vermeyeceğim. Ben, dışarıdaki kişinin ustasıyım...'' Aynı anda, sayısız ışık huzmesi her yönden ışık küresine ulaşıp orada toplanmıştı; yavaşça, ışık küresi bir ayak uzunluğunda küçük bir figür halini alıvermişti.

Küçük figür aşırı zayıf görünüyordu. Yüzü soluktu ve bir çocuk gibi duruyordu. Küçük figür solgun yüzüyle Wang Lin'e bakarken kılıcı engellemeye devam ediyordu.

Garip figür öfkeli bir kükreme savurdu ve uçan kılıcı durdurmak için atıldı

Wang Lin, küçük figür konuştuğu sırada birkaç adım geri çekildi. Elini salladı ve uçan kılıcı kendi tarafına döndü. Uçan kılıç, ucu küçük figüre bakarken Wang Lin'in etrafında dönüyordu.

Xian LiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin