Wang Lin'in gözleri ışıldadı. Genç adamın alnının önünde tırnak boyutundaki ruh mücevheri belirdi. Ji Alemi Ruhu da hızlıca dışarı çıktı ve kızıl saçlı adamın etrafında döndü. Hemen kızıl saçlı adamın etrafında süzülen 10'dan fazla kırmızı ışığı yuttu.
Ruh yutucu kırmızı ışıkları hazmetmeyi bitirmişti, ve Wang Lin geri çekilirken, tekrardan öne çıktı. Aynen bu şekilde, döngü devam etti. Kan Denizi kızıl saçlı adamın etrafındaki kırmızı ışıkları yeniliyor olsa da, daha öncesine göre epey az ışık vardı.
Kan Denizi'nin kırmızı ışıkları yenilemesi zaman alıyor gibi görünüyordu. Kızıl saçlı adam sevinçli bir ifade takındı. Kırmızı ışıkları bedeninden dışarı çıkmaya zorladığında, akılalmaz bir acı çekmek zorunda kalmıştı, lakin önündeki kırmızı ışıkların azaldığını gördükten sonra, o acı on kat daha kötü olsa bile, yine de çekmeye istekli olacağını düşünüyordu.
Zaman yavaşça geçti. Bütün şeytani gelişimciler sessizce önündeki sahneyi izliyordu. Hepsi nefeslerini tutmuştu. Dou Mu'nun grubu bile endişeliydi. Wang Lin'in mührü kırma yeteneği gelecekteki planlarında hayati bir rol oynayacaktı, lakin eğer mühür kırılamazsa, o zaman ne kadar dikkatli plan yaparlarsa, her şey boşa olurdu.
Zaman geçerken, kızıl saçlı adamın etrafındaki kırmızı ışıklar daha da hızlı dönmeye başladı, lakin sayıları durmaksızın azalıyordu. Kızıl saçlı adam birkaç kez kükredi. Durmadan kırmızı ışıkları bedeninin dışında tutmak bedeninin üzerine ağır ağır bir yük bindiriyordu. Yüzü vahşi görünüyordu ve damarları yeşil bir şekilde şişmişti, adeta damarlarının içinde yeşil solucanlar sürünüyordu.
Birçok şeytani gelişimci arasında, Gökyüzü Şeytani Büyücüsü bu manzaraya içindeki bir isteksizlik duygusuyla bakıyordu. Planı için bütün o çabayı sarf etmişti, lakin, son anda, yok edilmişti. Bu yüzden içi kan ağlıyordu. Şimdi bir de kızıl saçlı adamın mührü kırdığını görünce, umutsuzluğu hissetti.
Kızıl saçlı adam mührü kırıp, Ölü Ruh Denizi'ni açtığında, ve bilgi mirasını elde ettiğinde, 1/3'ünün eksik olduğunu fark edecekti. Kızıl saçlı adamın gücü düşünülürse, bunu yapanın Gökyüzü Şeytani olduğunu bulmak için bir teknik kullanabilirdi. İşte o zaman, önünde tek bir yol kalırdı, ölüm!
Daha önce cüretkar olmaya cesaret etmesinin sebebi kızıl saçlı adamın Kan Denizi'nde sıkışmış olması ve dışarıda ne olduğunu tespit edemeyeceğiydi. Ancak Kan Denizi'nde kızıl saçlı adam kısıtlanmıyordu.
Gökyüzü Şeytani Büyücüsü içinden hüzünlü bir kahkaha attı. Wang Lin'e baktı ve içten içe derin bir nefes aldı. Wang Lin'in öğrencisiyle geldiğini biliyordu. Asla ama asla, kendi şeytanlıkları yüzünden, kızıl saçlı adamın mührü kırabileceğini düşünmezdi. Eğer Altı Arzunun Şeytan Lordu'nun bin yıl önce gitmesine izin vermemiş olsaydı, o zaman miras hazinesini elde edemeyecek olsa da, hayatı yine de güvende olurdu.
Bütün bunlar karma olarak açıklanabilirdi.
Gökyüzü Şeytani bir kere daha iç çekti, lakin Dou Mu'nun grubuna bakarken, nefreti kayboldu ve düşünmeye başladı.
Gökyüzü Şeytanı'nın ifadesi sakindi, içindeki düşüncelerin hiçbirini dışa vurmuyordu. Oldukça kurnaz bir yaşlı adamdı; böyle büyük bir olayda bile, ifadesi değişmiyordu.
Kızıl saçlı adam bu insanları kontrol etmek için basitçe üzerlerinde ruh parçalarını kullanarak bir işaret bırakmıştı. Gökyüzü Şeytanı Büyücüsü'nün akıl sağlını geri kazanması ana olarak gelişim tekniğiyle alakalıydı. Gizemli Gökyüzü Şeytani Gelişim Metodu dışında, ayrıca gizemli bir ilahiye sahipti. Bu ilahiyi buraya ilk gelişinde tesadüf eseri bulmuştu.